Fitness Seller

Contest Log Pun intended

Bezoekers in dit topic

Klopt, goeie vriend van de familie :D

Maar IRL de overbuurman en die heeft toevallig ook wedstrijden gedraaid een paar jaar terug :)
 
Oldschool!

Je ziet er nog steeds lekker buff uit! Ondanks de -8kg:thumbs:

Ja ik mag helemaal niet klagen, was bijna 2 jaar geleden wel echt anders na 13 weken ellende. Kom er nu goed vanaf qua gains behouden met een weekje of 4-5 rust in totaal, hopelijk!

Komt er een nieuwe fast and furious aan ofzo?

:dunno: Heeft Vin zaterdag niets over gezegd :mad:
 
Pizza punjab tegenwoordig! Hou eens op met al die pizza's
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
En de wandelgains :flexing:

upload_2018-7-16_20-3-31.png
 
:$ :$ :$



Thanks man! Ja maar rustiger aan doen is er op het moment gewoon even niet bij, ik wil echt tot de max gaan de komende 8 weken die nog resteren. Ga het wel echt goed in de gaten houden, want echt tot de max gaan en jezelf weer kapot maken daartussen zit helaas een hele dunne lijn. Moet goed komen, dank voor de tip in elk geval daar kan ik mooi op terugvallen mocht het nodig zijn.



Klopt, hoe lager mijn VP wordt, hoe grotere junk ik lijk :roflol: Ik kan altijd nog in de greppel gaan liggen met een ander soort spuitje :roflol:

So Legday it was... :D

Kwam een maatje tegen die toevallig ook net wilde beginnen met de Legpress en ook benen deed, dat is toch wel weer even leuk om dan samen te knallen, geeft weer extra motivatie en iemand die kan helpen met de laatste reps als je faalt. Dat lukt niet op een legpress met HillR :D :heart:

45 Plate Loaded LP
10x160
08x240
08x280
08x360
08x400
05x440 + 3x assist jezus wat zwaar :roflol: Ooit haal ik de 500kg x 8 reps :p
08x320 wijd + 08x320 smal
08x180 wijd + 08x180 smal

Gelijk door naar de Leg Extensions want die was vrij :roflol:
10x40
10x110
10x60
10x60 kon al niet meer staan inmiddels :o

Calf Machine
10x60
10x100 wijd
10x100 smal
10x100 wijd
10x100 smal

Lying Leg curl
10x50
10x60
10x70
10x60

Abductor
10x30
10x40
10x50

Adductor
10x30
10x40
10x50

Cable Rope Crunch
10x40
10x50
10x60
10x60

En dat was wel weer mooi geweest zo..

Ik merk dat mijn onderrug echt te lijden heeft onder mijn stramme pezen aan de zijkant van de benen. Ook het feit dat mijn broekriem gaatje steeds bijgemaakt moet worden helpt niet, want daardoor duwt de riem tegen mijn glutes wat weer voor extra spanning zorgt. Liefst zou ik de hele dag in een joggingbroek lopen ofzo, maar dat zit er niet in met het werk helaas. Maar even doorbijten de komende weken en HillR lief aankijken voor de nodige massages met ellebogen :heart:

Morgen rustdag en de MuscleMeat Bestelling ophalen :engel: Woensdag wordt het weer 30 graden natuurlijk :mad: Maar we moeten toch echt rug en triceps gaan doen.

:wave:

Ja het gaat echt ontzettend lekker qua progressie. Dat merk ik helaas wel aan de onderrug die er toch wel onder te verduren heeft helaas. Maar vooralsnog geen reden tot paniek en valt het te handelen. Waarschijnlijk gewoon het resultaat van het weefsel dat ze uit de tussenwervelschijf hebben verwijderd, waardoor er gewoon minder ruimte zit tussen de wervels op die plek. Met de jaren zal dat niet beter worden, maar ik houd er rekening mee met het type oefeningen en zorg dat ik me niet laat afleiden van het uitvoeren van de oefening in strict goed aanvoelende houding.



Ja het is wel een beetje een zielig dingetje geworden inderdaad :roflol: Ik moet er nog eens een ontwerp van laten maken dat mijn shape goed accentueert zonder dat heel mijn rug vol met inkt hoeft.

:D Nu nog separatie verdomme!



Ja ik oefen al bijna dagelijks voor de spiegel, dat is voor een selfworshipper ook helemaal geen opgaaf :roflol:
Als ik helemaal depleted ben, dan zie je goede lijnen overal, maar zodra ik dan weer geladen ben verdwijnen die als sneeuw voor de zon weer :o



Haha nice :D



Oefening baart kunst!



Teveel bier bestaat overigens niet :zuip:



Jij zit in je bulk, dus dat kan sowieso geen kwaad een keertje :fries:



Haha, ja ondanks dat ik nog een jonge adonis ben? :D



Gewoon water met een gouden kleurtje ;)



Ik ben geboren met veins, is iets genetisch.. Mijn vader heeft nooit gelift, maar die had met toch een paar tuinslangen op zijn armen :eek:



Mag zeker niet klagen, het is wel echt doorbuffelen en ik zie behoorlijk af qua pijn die toch wel enigszins met de hernia en operatie te maken hebben. Maar zolang het verdraagzaam blijft, probeer ik zo door te gaan. Merk wel dat de schade die de hernia destijds heeft veroorzaakt, dat dit nooit meer goed zal komen (vooral zenuwpijn in mijn kleine teentje rechts is soms echt niet te doen).

Maar klagen doen we niet, allemaal eigen keus natuurlijk :flexing:



Thanks Marv, we knallen nog even door de komende weken!

:roflol:

Het is meer dat hoe droger ik word, des te meer last ik krijg. Op 12% heb ik veel minder last dan ik nu heb bijvoorbeeld. Gelukkig staan we niet het hele jaar door op minder dan 10%.

Vandaag Rug/Triceps

Pfff het viel niet mee vandaag, echt epische pijn in mijn onderrug en uitstraling naar achillespees. Komt echt door het zware benen trainen en met name dan de zware legpresses en in combinatie met het volume. Dus nu eerst even een weekje rust voor de benen, de spanning die er op de zijkanten van de benen staat is gelukkig al iets afgenomen door harde elleboog massages van HillR waarbij je echt je best moet doen om niet de hele buurt bij elkaar te schreeuwen. In de vakantie wat onderhoudswerk voor de benen, gok dat ze daar toch geen plate loaded leg press hebben en al helemaal niet 400+ kg aan schijven :roflol: Daar bovenop gaan we vanaf nu direct na elke benentraining die na de vakantie weer volgen de pijnbank op bij HillR, want die spanning moet er echt af.

Zo genoeg geklaagd, natuurlijk wel gewoon gaan trainen, wel ietsje lichter dan normaal op sommige oefeningen, maar goed ala Skatermarvin gelet op de MM en TUT en wat extra setjes toegevoegd :engel:

Plate loaded lat pulldown
20x40
10x80
10x160
10x160
10x120
10x120
10x120

Seated Row
10x50
10x60
10x70
10x80
10x90
10x50

Overhead Cable Rope Triceps
10x40
10x50
10x70
10x80
10x60

Face Pull
10x40
10x70
10x80
10x80
10x50

Y-Bar Triceps Pushdown
10x80
10x100
10x100
10x100

Triceps Pushdown
10x70
10x70
10x50
10x30

Seated Row Machine
10x90
10x90
10x90
10x90

Plate loaded Shrug Machine
10x60
10x100
10x100
10x100

En vandaag voor de verandering weer eens een actiefoto :wave:

Bekijk bijlage 431798

Wel handig zo’n log.. in retrospect is makkelijk praten natuurlijk, maar alle signalen waren weldegelijk aanwezig inzake de hernia, die zich toch wekenlang door (te) zware belasting heeft kunnen ontwikkelen.

Anyway ik ben er nu weer vanaf en hopelijk voor minimaal 10+ jaren, maar dat gaat vallen of staan met het herkennen van de signalen, waarvan de uitstraling toch wel de grootste red flag is.

:dumbass:
 
Epic wel hoe we die signalen dan baggataliseren en negeren.... :headbang:
 
Epic wel hoe we die signalen dan baggataliseren en negeren.... :headbang:
Doen we allemaal denk ik.
"Het zal wel overgaan", "een beetje pijn is niet erg", "het zal wel normaal zijn",...
En voor je het weet...
Gelukkig is het nu weer beter, hopelijk kun je de trainingen snel (en rustig) hervatten :thumb:
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Wel handig zo’n log.. in retrospect is makkelijk praten natuurlijk, maar alle signalen waren weldegelijk aanwezig inzake de hernia, die zich toch wekenlang door (te) zware belasting heeft kunnen ontwikkelen.
Je zegt het.... maar ik vind dat toch lastig. Het is niet zo gek dat je door 400 kg legpresses een verlepte onderrug hebt, en door te cutten en aanloop naar wedstrijd te weinig herstel capaciteit. Blijft alleen de uitstraling over denk ik :)
Epic wel hoe we die signalen dan baggataliseren en negeren.... :headbang:
Dat dan weer wel :o
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Ja het is ontzettend lastig.. ik heb mezelf ook voorgenomen meer filmpjes te kijken van Ronnie Coleman en zijn epic blessureleed, denk dat me dat wel redelijk op mijn hoede gaat houden :o
 
Bij ziekte of ongemak gaan we allemaal eerst de ontkenningsfase in. Redelijk menselijk.
Vergis je natuurlijk ook niet, dat als je zwaar gespierd wordt.... je skelet en gewrichten hier niet meer op berekend zijn.
Je wil niet weten wat voor compressiekrachten er op je inwerken bij sommige oefeningen.
Ja ik weet het, als je 20 bent gaat jou dat nooit gebeuren, dat gebeurt alleen anderen..........Nou, ik spreek je wel weer als je 44 bent. :D
 
Wel handig zo’n log.. in retrospect is makkelijk praten natuurlijk, maar alle signalen waren weldegelijk aanwezig inzake de hernia, die zich toch wekenlang door (te) zware belasting heeft kunnen ontwikkelen.

Anyway ik ben er nu weer vanaf en hopelijk voor minimaal 10+ jaren, maar dat gaat vallen of staan met het herkennen van de signalen, waarvan de uitstraling toch wel de grootste red flag is.

:dumbass:
Ga gewoon meer met TUT & MMC trainen. Focus, focus, focus..

Nu zullen er vast mensen zijn die deze post hilarisch vinden..maar daar lig ik niet wakker van. Waarom zou je in vredesnaam zo belachelijk veel willen legpressen wanneer je de boel ook op een goede manier kunt slopen met de helft van het gewicht?
 
Bij ziekte of ongemak gaan we allemaal eerst de ontkenningsfase in. Redelijk menselijk.
Vergis je natuurlijk ook niet, dat als je zwaar gespierd wordt.... je skelet en gewrichten hier niet meer op berekend zijn.
Je wil niet weten wat voor compressiekrachten er op je inwerken bij sommige oefeningen.
Ja ik weet het, als je 20 bent gaat jou dat nooit gebeuren, dat gebeurt alleen anderen..........Nou, ik spreek je wel weer als je 44 bent. :D

Haha helemaal waar, Ik zit er nu precies middenin, maar voor Mn gevoel al dichter bij de 44 dan de 22 :roflol:

Ga gewoon meer met TUT & MMC trainen. Focus, focus, focus..

Nu zullen er vast mensen zijn die deze post hilarisch vinden..maar daar lig ik niet wakker van. Waarom zou je in vredesnaam zo belachelijk veel willen legpressen wanneer je de boel ook op een goede manier kunt slopen met de helft van het gewicht?

Deels eens hoor, maar je gaat gewoon niet zo groot worden met alleen die techniek. Als je op 440kg goed uitgevoerde sets kunt doen, dan is je winst per saldo natuurlijk veel groter dan wanneer je dit met 220kg doet. Maar het is kiezen of delen, dan maar iets minder grote benen en een lang leven zonder hernia’s :engel:
 
Deels eens hoor, maar je gaat gewoon niet zo groot worden met alleen die techniek. Als je op 440kg goed uitgevoerde sets kunt doen, dan is je winst per saldo natuurlijk veel groter dan wanneer je dit met 220kg doet. Maar het is kiezen of delen, dan maar iets minder grote benen en een lang leven zonder hernia’s :engel:
Ik denk oprecht dat het niet nodig is..echter zul je dan wel ontzettend veel controle over iedere spier moeten hebben..
 
Die hernia kan je toch gewoon weer weg laten snijden?:windup:
 
Back
Naar boven