- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Wel even geduld hebben nog, wil eerst oefenen nog
Dus zal wel een paar weekjes duren verwacht ik zo voor er een BDB tevoorschijn komt hier..Wat een weekend zeg. Tussen het genieten door ook gewoon goed bezig geweest erbij. Dat scheelt toch wel een pak! Meestal geniet ik alleen maar als een idioot en moet ik maandag de draad weer oppakken

Vrijdag flink wat cardio gedaan
Hartslag toch wel regelmatig thru the roof
goed gevoel iig en ik zag de dag erop gewoon ipv 1 vein een stuk of 7-8 veins tevoorschijn komen op mijn quads.. Hnngg dat was wel even een super reward! Eigenlijk weet ik niet zo goed meer wat ik zaterdagmiddag/avond heb gedaan, zal wel door de zon gekomen zijn

Zondag in totaal een KM of 25 gefietst zie ik nu.. Dacht dat het veel minder was.. Maar met veel heuvels ook nog eens, dus lekker intensief ook van tijd tot tijd. En als beloning wel een paar witbiertjes gedronken op het terras in het zonnetje.
Vanmorgen ook weer een stukje meer definitie in de buikstreek.. Kortom het gaat eigenlijk super lekker!!
Vandaag maar even geen benen, vanwege het fietsen gisteren. Dus het wordt denk ik Rug, Triceps & Abs..

Houdt het spannend hier
Overdag gaat het me prima af eerlijk gezegd, heb bijna geen cravings en kan me redelijk goed aan mijn nieuwe eetpatroon houden. Eigenlijk heb ik ook helemaal niet zoveel aanpassingen gemaakt;
Nee nog geen BDB!
Die dingen zijn enorm warm juist
I'm an addict en tren is bijna hetzelfde als de pil qua hormonen achtbaan 
Keep it up!