XXL Nutrition

Pun's road..

• Topic Starter Topic Starter

Wel even geduld hebben nog, wil eerst oefenen nog :o Dus zal wel een paar weekjes duren verwacht ik zo voor er een BDB tevoorschijn komt hier..

Wat een weekend zeg. Tussen het genieten door ook gewoon goed bezig geweest erbij. Dat scheelt toch wel een pak! Meestal geniet ik alleen maar als een idioot en moet ik maandag de draad weer oppakken :o

Vrijdag flink wat cardio gedaan :engel: Hartslag toch wel regelmatig thru the roof :heart: goed gevoel iig en ik zag de dag erop gewoon ipv 1 vein een stuk of 7-8 veins tevoorschijn komen op mijn quads.. Hnngg dat was wel even een super reward!

Eigenlijk weet ik niet zo goed meer wat ik zaterdagmiddag/avond heb gedaan, zal wel door de zon gekomen zijn :P

Zondag in totaal een KM of 25 gefietst zie ik nu.. Dacht dat het veel minder was.. Maar met veel heuvels ook nog eens, dus lekker intensief ook van tijd tot tijd. En als beloning wel een paar witbiertjes gedronken op het terras in het zonnetje.

Vanmorgen ook weer een stukje meer definitie in de buikstreek.. Kortom het gaat eigenlijk super lekker!!

Vandaag maar even geen benen, vanwege het fietsen gisteren. Dus het wordt denk ik Rug, Triceps & Abs..

Klinkt goed! :thumb:

Jammer dat die foto weer zo lang gaat duren... :p:p

• Like
Waarderingen: Vonk
Klinkt goed! :thumb:

Jammer dat die foto weer zo lang gaat duren... :p:p

Ja dat vind ik ergens ook wel eigenlijk :o

Maar iets om naar uit te kijken :cool: Houdt het spannend hier :D

---------- Toegevoegd om 19:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:03 ----------

Man man.. Lieve Margriet, ik voelde me vandaag zo slap als een vaatdoek. Moet erg wennen aan minder kcal en minder carbs :eek: Overdag gaat het me prima af eerlijk gezegd, heb bijna geen cravings en kan me redelijk goed aan mijn nieuwe eetpatroon houden. Eigenlijk heb ik ook helemaal niet zoveel aanpassingen gemaakt;

- Geen Macdonalds meer :o (nee ook geen KFC, BK etc.)
- Alleen sochtends nog brood (behalve op een extreme cardio dag, dan alleen als ik bijna neerval :D)
- In de avonden geen of nauwelijks meer rijst/pasta/aardappelen (wel meer vlees/kip/vis en groentjes)

Meer heb ik eigenlijk niet aangepast, oh ja en ik laat alle zoetigheid gewoon voor wat het is. Dat vind ik nog het moeilijkste van allemaal eigenlijk, want ik mis mijn chocolademomentjes eigenlijk wel :o

Anyway, weer zo'n dag waarvan je denkt PFF moet het?! Moet ik echt naar de gym waar het 100 graden is? Ja je MOET! En such victory feeling dan als je klaar bent en je beseft dat die slappe vaatdoek toch maar mooi weer 2 PR's neer heeft gezet. Oh en voor de verandering voor de liefhebbers ook eens een andere foto ;) Nee nog geen BDB!

Okay beetje gekke train vandaag, maar het was ook een gek weekend dus dat past er wel mooi bij vond ik.

Calf Press on 45 LP
15x80
15x80 (euhh ja ik wist niet meer of ik nou al een eerste opwarmset had gedaan :o)
12x160
12x200
12x200

Planking Feet on Bench
3x 1min 20sec

Cable Oblique Twists
10x10
10x15
10x20PR! Damn wat is dit toch een zware k*t oefening, maar zo fijn voor je core!

Cable Crunches
12x35
12x40
11x50
10x50

BB Shoulder Press
12x60
10x70
8x80
7x85 (8e x Fail met spotter maar wel PR!)

DB Arnold Press
10x20
10x22
9x24 Was wel op nu

Pic for the fans :o
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

jij zit in de flow of niet!

en ja....ijsblokjes te zien!!

Abs baby!! :D :thumb:
en lekkere vains!

Mooi dagboek verhaal Pun! Enne ik zie zowaar wat Abs doorkomen :thumb:

Mooiboy met je abs

Mooi dat t zo lekker gaat. Die sixpack gaat er wel komen. Ziet er goed uit:P

Super dat je je Mojo/flow whatever hebt gevonden!
Ziet er goed uit, moar veinz pls:D

Meer heb ik eigenlijk niet aangepast, oh ja en ik laat alle zoetigheid gewoon voor wat het is. Dat vind ik nog het moeilijkste van allemaal eigenlijk, want ik mis mijn chocolademomentjes eigenlijk wel :o
Weet je zeker dat je tren/test gebruikt? Het lijkt wel of je aan 'de pil' zit ;)

jij zit in de flow of niet!

en ja....ijsblokjes te zien!!

IJsblokjes??? Die dingen zijn enorm warm juist :o

Abs baby!! :D :thumb:
en lekkere vains!

Haha thanks ouwe!

Mooi dagboek verhaal Pun! Enne ik zie zowaar wat Abs doorkomen :thumb:

Ja goed verhaal, lekker kort enzo. En thanks!

Nah ik ben er nog niet over uit wat ik later wil worden als ik groot ben; mooiboy of beachboy..

Mooi dat t zo lekker gaat. Die sixpack gaat er wel komen. Ziet er goed uit:P

Dank u! Ja het moet een x lukken!

Super dat je je Mojo/flow whatever hebt gevonden!
Ziet er goed uit, moar veinz pls:D

Haha euhm ja ik zit in mijn flow.. Maar ik weet altijd, na elke top fl**ker je weer in een dal :o Okay ik zal proberen positief te blijven nu het zo lekker gaat..!

Weet je zeker dat je tren/test gebruikt? Het lijkt wel of je aan 'de pil' zit ;)

Mehh :fu: I'm an addict en tren is bijna hetzelfde als de pil qua hormonen achtbaan :rolleyes:

Hey Superdude!

Je gaat lekker zeg.. abs :lick: Keep it up!

Jihaaa :D

Wat een train weer vandaag :cool:

Mijn eten tot 2x toe die omhoog kwam.. :o En dat dan een geslaagde train noemen, eigenlijk best wel idioot.. Maar voor mij een teken dat ik alles heb gegeven wat erin zat! Maar daaaamn... Wat was het ****ing heet in de gym zeg! Voor mijn gevoel gewoon nog erger dan gisteren.

Ben flink kapot gegaan in ieder geval, in elk opzicht eigenlijk!

Vandaag op het programma: Legs Low Volume/High Weight & Traps

45 Degree LP
15x140
10x300
8x320
6x340 PR! Damnit wat zwaar!

Leg Extensions
10x130
8x140
8x150 PR!

Leg Curls Okay deze was wel high volume :o
20x80
14x80
13x80

BB Shrugs
15x60
12x100
10x120
8x140 met straps

Cable Upright Row Cup F Lady Style
10x30
10x35
10x40

DB Shrugs Gaan tot je neervalt
24x36
22x36
17x36

Nahh als ik het dan zo terug lees denk ik, huh is dat alles?! :o Pff FML :roflol:

Anyway toch was het een awesome train!

Reward van vandaag: 350gr bloemkool, 280gr Ierse RibEye en 50gr zilvervliesrijst :meal:

Dan nog een poging om mijn traps een beetje in beeld te krijgen :o

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Doe je serieus net zoveel oefeningen voor je hele poten als voor je traps? Of pak je legs vaker?

Ohww wat lekker die lp. Dat mis ik toch echt wel. Is 1 met schrijven toch?

Doe je serieus net zoveel oefeningen voor je hele poten als voor je traps? Of pak je legs vaker?

Mijn schema is alsvolgt:

Legs + Traps
Borst + Bi
Legs + Delts
Rug + Tri

Dus legs idd 2x p/w :)

---------- Toegevoegd om 19:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:53 ----------

Ohww wat lekker die lp. Dat mis ik toch echt wel. Is 1 met schrijven toch?

Uhu, deze:

1571_leg_press_big.jpg

Terug
Naar boven