MuscleMeat

Pun's road..

• Topic Starter Topic Starter
Jezus doe A.U.B niet zo dom zeg met je schizofrene achterlijke opmerking :rolleyes:
welk apparaat show JIJ die ene post boven MIJN post......:rolleyes:

maar goed, het interesseert me niet meer........
succes verder......

:roflol:

Hoe moet ik nou weten wat dat apparaat kost? Kijk anders even op technogym website, graag gedaan! :o

Ray is ongesteld pun pas op straks vliegt die met een helicopter tegen je hoofd

Ray weet lekker toch niet waar mijn huis woont..

Haha ja ook geen HIIT op een crosstrainer oid ;)

---------- Toegevoegd om 10:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:45 ----------

Nog geen BDB Trouwens.. Vergeten :o

Maar aangezien ik dezelfde pose niet meer mag plaatsen van mijn trouwe volgers, dan maar een actiefoto..
[Link niet meer beschikbaar]

Kijk aan! Punjab in actie!

Ben het er mee eens dat foto's in een log leuke aanvulling zijn! Maakt t voor de volgers leuker!

Benieuwd of je je challenges haalt! Succes!

Lekkere rug hoor ouwe!
(heeft wat weg van BDB ;))

Kijk aan! Punjab in actie!

Ben het er mee eens dat foto's in een log leuke aanvulling zijn! Maakt t voor de volgers leuker!

Benieuwd of je je challenges haalt! Succes!

Haha ja ik doe af en toe nog wel wat voor mijn fysiek, al lijkt het soms in mijn log dat ik alleen maar feest en gek doe :o

Die challenges ga ik sowieso halen, motivated more then ever!

Lekkere rug hoor ouwe!
(heeft wat weg van BDB ;))

Thanks gozer!
Euh ja nu je het zegt.. :cool:

Haha ja ik doe af en toe nog wel wat voor mijn fysiek, al lijkt het soms in mijn log dat ik alleen maar feest en gek doe :o

Die challenges ga ik sowieso halen, motivated more then ever!

Thanks gozer!
Euh ja nu je het zegt.. :cool:

ik wilde al vragen of je ook sport ofzo.. :roflol:

Mooi dat je gemotiveerd bent, dan komt t helemaal goed ;)

Flinke rug hoor! Altijd leuk die actie shots!

Edit: ooohhh die hiit cardio! Ja dat is de beste cardio :D

Laatst bewerkt:
ik wilde al vragen of je ook sport ofzo.. :roflol:

Mooi dat je gemotiveerd bent, dan komt t helemaal goed ;)

Ik vond mezelf eigenlijk nooit groot genoeg om echt aan een cut te beginnen. Maar eigenlijk slaat dat gewoon nergens op als je bijna 100KG weegt op 12% en 185cm. Ik moet wat minder naar andere kijken en wat meer gewoon bij mezelf blijven. Maar nu ik begonnen ben en zo snel zoveel resultaat zie, pff damn dat motiveert echt enorm!

Flinke rug hoor! Altijd leuk die actie shots!

Edit: ooohhh die hiit cardio! Ja dat is de beste cardio :D

Thanks Moess!

En... idd die ja :D

Ik vond mezelf eigenlijk nooit groot genoeg om echt aan een cut te beginnen. Maar eigenlijk slaat dat gewoon nergens op als je bijna 100KG weegt op 12% en 185cm. Ik moet wat minder naar andere kijken en wat meer gewoon bij mezelf blijven. Maar nu ik begonnen ben en zo snel zoveel resultaat zie, pff damn dat motiveert echt enorm!

Precies man maar dat is onze "ziekte" he... Ben 14kg lichter als jou dus trust me je bent groot ;) (en ja ik ben gewoon klein :o) Dat heb ik dus ook ja, ik zie abs en laatst zelfs een ander op de bovenste :eek: dat motiveert dik ja!

Yeah knowdatfeel ;)
Gisteravond na mijn fietstochtje ook heel mijn quads vol met aderen! Nog lang niet echt droge quads hoor, maar wel vet om zoveel aderen te zien al :cool:

Yeah knowdatfeel ;)
Gisteravond na mijn fietstochtje ook heel mijn quads vol met aderen! Nog lang niet echt droge quads hoor, maar wel vet om zoveel aderen te zien al :cool:

Daarom dus niet zeiken :p

Net borst/biceps gedaan damn those veins :eek: love this shit haha

Haha mooi he!
Ik heb rug/tri/abs op het programma straks.
Ga eens een x 5x5 doen voor de afwisseling. Eens kijken of ik wat zware setjes kan maken.

Haha mooi he!
Ik heb rug/tri/abs op het programma straks.
Ga eens een x 5x5 doen voor de afwisseling. Eens kijken of ik wat zware setjes kan maken.

Haha kon ik dit maar 24/7 year round doen... :o
Lekker lekker, wel heavy! We lezen wel hoe het ging ;)

Haha kon ik dit maar 24/7 year round doen... :o
Lekker lekker, wel heavy! We lezen wel hoe het ging ;)

Ongetwijfeld, heb eigenlijk nog nooit 5x5 gedaan. Kijken hoe het bevalt. Laatste paar maanden heel veel volume gedraaid voornamelijk. Dus wel tijd om het weer een beetje om te gooien en iets anders te doen.

Vraag Jesse anders hoe het year round was :roflol:

Ongetwijfeld, heb eigenlijk nog nooit 5x5 gedaan. Kijken hoe het bevalt. Laatste paar maanden heel veel volume gedraaid voornamelijk. Dus wel tijd om het weer een beetje om te gooien en iets anders te doen.

Vraag Jesse anders hoe het year round was :roflol:

Supergoed voor je groeihormonen als ik de theorie moet geloven.... Train nu alweer een tijdje puur hypertrofie maar wil nu ook wel weers zwaar knallen..

Hhahah heb je gezien hoe hij er na een jaar bijstond? No thanks Jeff :o

Supergoed voor je groeihormonen als ik de theorie moet geloven.... Train nu alweer een tijdje puur hypertrofie maar wil nu ook wel weers zwaar knallen..

Hhahah heb je gezien hoe hij er na een jaar bijstond? No thanks Jeff :o

:roflol: dat lag vast niet aan de gear, maar aan het feit dat hij een r*tard is ;)

Succes met de training vanmiddag! Aderen zien is verslavend. Ik moet zo ongeveer iedere ader van mijn vriend bewonderen haha. (Niet dat ik dat erg vind)

Terug
Naar boven