AndroidHealthClinic

Pun's road..

Ziet er weer lekker uit, je training!

Bij mij in de gym was het ook een sauna!

• Like
Waarderingen: Vonk
..

Laatst bewerkt:
natuurlijk.
waarom zou je überhaupt een keer serieus reageren....

toch bedankt voor de moeite..

• Topic Starter Topic Starter
Gast, ik weet niet eens waar je op doelt? Met je wat kost dat?! Donder anders gewoon een eind op.. Of moet ik in je hoofd kunnen kijken soms, wat je ermee bedoelt? Mijn eten? Mijn kleding? Mijn gymabo?

Take a god damn pill!

Gast, ik weet niet eens waar je op doelt? Met je wat kost dat?! Donder anders gewoon een eind op.. Of moet ik in je hoofd kunnen kijken soms, wat je ermee bedoelt? Mijn eten? Mijn kleding? Mijn gymabo?

Take a god damn pill!

Hahahaha

Ray strikes again

Haha ja ik ben een beetje klaar met aardig doen tegen schizofrenen...

Mooi volume!
Tsja, die saunagyms...t zien als een stukje extra "verbranding" helpt zeker niet:D

Nee, maar als ik helemaal leeggelopen ben is het vaak wel weer voldaan gevoel. Alleen tijdens heb ik echt af en toe dat als ik nog 1 REP doe, dat het dan mijn allerlaatste REP EVER wordt :o

Nog even train van vrijdag, al heb ik er niet zo heel veel over te melden. Gewichten niet opgeschreven, afgeleid en niet in mijn eigen gym getraind. Wel hele leuke train gehad! Verder nog een aantal uur wat HIIT cardio, slopend, maar wel echt enorm genieten :heart:

Gisteren euhm niks :D

Vandaag misschien een stukje fietsen, maar dat valt nog te bezien..

Aantal uur hiit?! Ik ben na half uurtje wel gesloopt hoor haha.

Haha ja ook geen HIIT op een crosstrainer oid ;)

---------- Toegevoegd om 10:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:45 ----------

Nog geen BDB Trouwens.. Vergeten :o

Maar aangezien ik dezelfde pose niet meer mag plaatsen van mijn trouwe volgers, dan maar een actiefoto..
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

buff

HITT met vrouwtje haha :o

Gvd man :thumbs: (was eerste dat in me opkwam haha) Vind sws cool dat je foto's post, je bent 1cm korter dus kan goed zien hoe ik eruit zie op
10kg meer!

Hoe gaat het trouwens met de challenge, ga je hem halen of...?

Foto's geven net een beetje extra aan een log vind ik. Meestal zijn de reacties positief, of met opbouwende kritiek. Ik haal er hoe dan ook extra motivatie uit.

De challenge, haha euhm ik heb er inmiddels 2.. Abs en Veins.. Moarr veins.. Voor de eerste heb ik wel even nog tot eind augustus. Die andere is wat eerder. Maar zoals het nu gaat mag ik niet klagen. Dus heb er alle vertrouwen in eigenlijk :engel:

Foto's geven net een beetje extra aan een log vind ik. Meestal zijn de reacties positief, of met opbouwende kritiek. Ik haal er hoe dan ook extra motivatie uit.

De challenge, haha euhm ik heb er inmiddels 2.. Abs en Veins.. Moarr veins.. Voor de eerste heb ik wel even nog tot eind augustus. Die andere is wat eerder. Maar zoals het nu gaat mag ik niet klagen. Dus heb er alle vertrouwen in eigenlijk :engel:

Ja is ook zeker zo :) Wellicht als ik wat meer tevreden ben dat ik dan ook een log start icm foto's zo'n AAS log is maar saai eigenlijk. Fysiek begint nu wel echt te veranderen :cool: In een log als dit is de interactie enzo is juist leuk.

Die andere 6 komen wel haha, diep gaan bro das de enige manier ;)

Ik bedoel 2 challenges niet Abs :D daar zijn er sochtends nu wel 6 te zien al.. Maar t moet harder en droger!

Ohhh hahah :roflol:

:P

Vandaag toch maar weer gefietst! 28,5KM door nogal heuvelachtig landschap.. Pff soms vraag ik me onderweg dan echt af, waar ben ik toch aan begonnen?! :o

Maar goed, zonnetje scheen lekker dus prima te doen als je toch weer een kleurtje mee kan pakken zo!

En het was ook een beetje ter compensatie van het eten vrijdag hnnnggg en het eten gisteren hnnnggg :o

Take a god damn pill!

Jezus doe A.U.B niet zo dom zeg met je schizofrene achterlijke opmerking :rolleyes:
welk apparaat show JIJ die ene post boven MIJN post......:rolleyes:

maar goed, het interesseert me niet meer........
succes verder......

Terug
Naar boven