- Waardering
- 16.994
- Lengte
- 1m50
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ziet er weer lekker uit, je training!
Bij mij in de gym was het ook een sauna!

Gast, ik weet niet eens waar je op doelt? Met je wat kost dat?! Donder anders gewoon een eind op.. Of moet ik in je hoofd kunnen kijken soms, wat je ermee bedoelt? Mijn eten? Mijn kleding? Mijn gymabo?
Take a god damn pill!

Thanks
Foto's geven net een beetje extra aan een log vind ik. Meestal zijn de reacties positief, of met opbouwende kritiek. Ik haal er hoe dan ook extra motivatie uit.
De challenge, haha euhm ik heb er inmiddels 2.. Abs en Veins.. Moarr veins.. Voor de eerste heb ik wel even nog tot eind augustus. Die andere is wat eerder. Maar zoals het nu gaat mag ik niet klagen. Dus heb er alle vertrouwen in eigenlijk![]()
Wellicht als ik wat meer tevreden ben dat ik dan ook een log start icm foto's zo'n AAS log is maar saai eigenlijk. Fysiek begint nu wel echt te veranderen
In een log als dit is de interactie enzo is juist leuk.

Gast, ik weet niet eens waar je op doelt? Met je wat kost dat?! Donder anders gewoon een eind op.. Of moet ik in je hoofd kunnen kijken soms, wat je ermee bedoelt? Mijn eten? Mijn kleding? Mijn gymabo?
Take a god damn pill!