Moess
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 211
- Lengte
- 1m69
- Massa
- 56kg
- Vetpercentage
- 23%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ga maar een brug zoeken voor je overnachting zondag. Neem Punjab wel mee naar 7th sunday ipv jou![]()

Slowchat in puns logzie je pun, this is what happens when you dont post pics. Total chaos.
![]()
Had gisteren wel wat foto's geschoten.. Alleen niet geplaatst.. En kijk wat ervan komt..Ga maar een brug zoeken voor je overnachting zondag. Neem Punjab wel mee naar 7th sunday ipv jou![]()

Uitgejouwd met m'n eigen spreuk. Mooi is dat..
Sorry meneer Punjab voor het volspammen van je mooie log. Bedoelde het allemaal serieus in het begin
OT: Prima foto's!!![]()
heb er goed om gelachen 
Nette foto's. Lekker vroeg wakker ook!
Ben je je ook aan t klaarmaken voor me nuchtere ochtend cardio?![]()

Uitgejouwd met m'n eigen spreuk. Mooi is dat..
Sorry meneer Punjab voor het volspammen van je mooie log. Bedoelde het allemaal serieus in het begin
OT: Prima foto's!!![]()

Ja uitslapen is niet zo mijn ding.. Ik droom echt enorm veel in de ochtend en vaak zorgt dat ervoor dat ik dingen wil gaan ondernemenHelaas kan ik niet altijd alles uit mijn dromen uitvoeren
Yeah ik ga straks ook lekker het water opzoeken!

Thanks voor t sharen van de pic LM, jammer dat ik hier de fotos niet kan laden!
Het weer is hier wel wat vochtig, hoe is t daar Liek?
OT: looking good pun! Vandaag maar een lekkere tan op gooien! Zal goed staan![]()

Thanks voor t sharen van de pic LM, jammer dat ik hier de fotos niet kan laden!
Het weer is hier wel wat vochtig, hoe is t daar Liek?
OT: looking good pun! Vandaag maar een lekkere tan op gooien! Zal goed staan![]()
Gaat hier vast niet zo snel als bij jou daar.. Hmpf Jelly!Haha same hier... Dromen zijn ook space bij mij momenteel hahah
Lekker man zou ik wel opschieten, files nemen nu al toe....
En goeie gains gemaakt bro!

Tren is eruit he bro.. Ik droom eigenlijk altijd al zo heftig.. En ik klaag niet
Geen files naar waar ik ben btw!