XXL Nutrition

Pun's road..

• Topic Starter Topic Starter
Ach bij de grote budget ketens worden ze er ook vast niet op geselecteerd, noch naar betaald :o
Dus ergens neem ik het ze niet kwalijk, ik betaal er ook niet voor..

Maar ik betaal natuurlijk wel voor de plates en alle andere apparatuur :mad:

Haha sodeju, plates verstoppen, geweldig. Opzich kan ik 't me wel voorstellen, ik zie ook wel 's gasten die bijvoorbeeld 18 plates op de legpress hangen, 'm niet eens 1 keer up krijgen en dan wel alles laten hangen, dat is serieus ****ing irritant. Vooral als daarna iedereen besluit de oefening te skippen, kan medewerkertje mooi slepen :P

Omdat er mensen zijn die de plates niet terugleggen, de db's laten slingeren en weet ik veel wat.. Vond die pipo van de gym het nodig om dan maar ALLE plates boven 5KG te verstoppen.. Wait Whut?! Jaa jij mag ze wel pakken hoor Pun, maar dan moet je wel heel de gym door elke keer met xxxKG aan plates.. En wel weer terugleggen he?! Wait Whut?! Such a good thing I stopped tren a week ago :D

Anyway, "enigszins" geïrriteerd maar geprobeerd het beste ervan te maken.. Alsof dat überhaupt gaat helpen op deze manier :o

Ik heb dus maar 1 plate loaded oefening gedaan vandaag :o De rest was een beetje behelpen, maar alsnog lekker getraind :)
Ok, het is hatelijk als mensen de plates aan barbells laten hangen of dumbells niet terug leggen...maar voor het bovenstaande had ik serieus de hele toko afgebroken en de eigenaar in elkaar geslagen:mad: En dan zit ik niet eens aan de tren..:rolleyes::o

Haha sodeju, plates verstoppen, geweldig. Opzich kan ik 't me wel voorstellen, ik zie ook wel 's gasten die bijvoorbeeld 18 plates op de legpress hangen, 'm niet eens 1 keer up krijgen en dan wel alles laten hangen, dat is serieus ****ing irritant. Vooral als daarna iedereen besluit de oefening te skippen, kan medewerkertje mooi slepen :P

Ach ze roepen altijd van opruimen wordt je ook groot en sterk. En aangezien ze bijna allemaal ook liften (niet te zien overigens bij de meesten), zouden ze eens kunnen beginnen bij zichzelf :D

Ok, het is hatelijk als mensen de plates aan barbells laten hangen of dumbells niet terug leggen...maar voor het bovenstaande had ik serieus de hele toko afgebroken en de eigenaar in elkaar geslagen:mad: En dan zit ik niet eens aan de tren..:rolleyes::o

E-hero level over 9000...

:trollface:

140kg latpulls? I smell seated overhead deadlifts :p

Die dropsets gaan nergens meer over :p Doe je dat allemaal na elkaar?

140kg latpulls? I smell seated overhead deadlifts :p

Die dropsets gaan nergens meer over :p Doe je dat allemaal na elkaar?

Haha, ik zal er eens een filmpje van laten maken. Als er 1 oefening is die ik zeer strikt uitvoer (altijd al gedaan, omdat ik echt de meest debiele uitvoeringen altijd zie op dat bewuste apparaat), dan is het wel deze machine.

Voor de duidelijkheid, het is geen cable lat pull he.. Maar een plate loaded iso pulldown.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat is er nou weer mis met die dropsets? Commentaar / Kritiek is altijd welkom, maar leg dan wel wat beter uit wat je ermee bedoelt ;)

Niets mis met dropsets ;)

Vroeg me gewoon af hoe het komt dat je nog zo'n zooi reps haalt bij maar liefst 4 drops. En dat allemaal zonder rust.
Vind het een beetje apart gewoon.

Niets mis met dropsets ;)

Vroeg me gewoon af hoe het komt dat je nog zo'n zooi reps haalt bij maar liefst 4 drops. En dat allemaal zonder rust.
Vind het een beetje apart gewoon.

Ik ga gewoon full r*tard eerlijk gezegd. Je mag me daarna ook rustig opvegen hoor. Ik neem alleen een slokje drinken tussen elke set :o

Ik ga gewoon full r*tard eerlijk gezegd. Je mag me daarna ook rustig opvegen hoor. Ik neem alleen een slokje drinken tussen elke set :o

Ik zou dan eerder opteren voor nog een zwaarder setje te doen en maar 2 dropsets. Die laatste 2 zijn de
loads zo laag, ik betwijfel dat je daar nog iets uithaalt buiten wat extra uithouding en/of pomp

Ik zou dan eerder opteren voor nog een zwaarder setje te doen en maar 2 dropsets. Die laatste 2 zijn de
loads zo laag, ik betwijfel dat je daar nog iets uithaalt buiten wat extra uithouding en/of pomp

Okay misschien maar eens proberen dan. Maar ik haal er nu heel veel voldoening uit en wil ook wat meer volume en intensiteit om toch wat meer verbranding te bewerkstelligen. Maar zodra mijn doelen weer wat bijgesteld worden, kan ik het wellicht goed in mijn schema passen :)

je gaat of je bent??

:trollface:

Daar zijn de meningen over verdeeld :rolleyes:

Verbranding doe je met cardio ;) Daar dient KT niet voor

Haha ... kan jij wel even 40 reps latpulldowns doen maar als je gewoon logisch nadenkt weet je gewoon dat je
hiermee geen extra vvm gaat aanzetten met die loads, dus geen increase hebt in BMR. Naverbranding ga
je ook amper hebben dus je had ipv die 40 reps te doen, gewoon beter 40sec een sprintje gezet oid

Verbranding doe je met cardio ;) Daar dient KT niet voor

elke vorm van beweging is gewoon cardio.... zucht..
daarnaast helpt krachttraining niet alleen om een negatieve energiebalans te creëren, het zorgt ook voor behoud van spiermassa tijdens het afvallen. Daardoor blijft je energieverbruik optimaal en blijf je afvallen. Door spiermassa op te bouwen val je nog sneller af en is het makkelijker om na het afvallen op gewicht te blijven.
Naar mate je lichaam meer energie nodig heeft, bijvoorbeeld omdat je intensief aan het sporten bent, haalt je lichaam in verhouding steeds meer energie uit andere energiebronnen. Vet wordt door je lichaam vooral ingezet energiebron bij matige intensieve arbeid en in rust.

daarnaast vind ik cardio gigantisch inefficient voor het bewerkstelligen van lichaamsverandering. Niet alleen verbrand je er niet zoveel calorien mee, je lichaam past zich aan, waardoor het voor dezelfde inspanning steeds minder calorien gaat verbruiken. Helaas kun je je dan alleen aanpassen door er meer te doen, maar dat wordt op een bepaald punt geen optie wegens tijd en risico op whole-body overtraining met alle gevolgen vandien (meestal zien die mensen hun gewicht wel dalen, maar niet op de manier die ze willen wegens constant verhoogd cortisol.
(met credits naar Big Cat)

dacht dat dat aan jou niet meer uitgelegd hoefde te worden :rolleyes:

Het gaat niet enkel over verbranding maar ook hoe je je tijd efficienter kan gebruiken...

Als ik buiten 10min met de prowler oid ga cardio'en, schiet ik daar veel meer mee op dan dat ik binnen blijf
en dropsetjes lat pull downs doe om extra vet te verbranden.

Ik dacht dat iedereen wel wat verder kon nadenken dan dat :rolleyes:

Het gaat niet enkel over verbranding maar ook hoe je je tijd efficienter kan gebruiken...

Als ik buiten 10min met de prowler oid ga cardio'en, schiet ik daar veel meer mee op dan dat ik binnen blijf
en dropsetjes lat pull downs doe om extra vet te verbranden.

Ik dacht dat iedereen wel wat verder kon nadenken dan dat :rolleyes:

whatever makes you loud n proud :)

Terug
Naar boven