- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ok, het is hatelijk als mensen de plates aan barbells laten hangen of dumbells niet terug leggen...maar voor het bovenstaande had ik serieus de hele toko afgebroken en de eigenaar in elkaar geslagenOmdat er mensen zijn die de plates niet terugleggen, de db's laten slingeren en weet ik veel wat.. Vond die pipo van de gym het nodig om dan maar ALLE plates boven 5KG te verstoppen.. Wait Whut?! Jaa jij mag ze wel pakken hoor Pun, maar dan moet je wel heel de gym door elke keer met xxxKG aan plates.. En wel weer terugleggen he?! Wait Whut?! Such a good thing I stopped tren a week ago
Anyway, "enigszins" geïrriteerd maar geprobeerd het beste ervan te maken.. Alsof dat überhaupt gaat helpen op deze manier![]()
Ik heb dus maar 1 plate loaded oefening gedaan vandaagDe rest was een beetje behelpen, maar alsnog lekker getraind
![]()
En dan zit ik niet eens aan de tren..

Haha sodeju, plates verstoppen, geweldig. Opzich kan ik 't me wel voorstellen, ik zie ook wel 's gasten die bijvoorbeeld 18 plates op de legpress hangen, 'm niet eens 1 keer up krijgen en dan wel alles laten hangen, dat is serieus ****ing irritant. Vooral als daarna iedereen besluit de oefening te skippen, kan medewerkertje mooi slepen![]()

Ok, het is hatelijk als mensen de plates aan barbells laten hangen of dumbells niet terug leggen...maar voor het bovenstaande had ik serieus de hele toko afgebroken en de eigenaar in elkaar geslagenEn dan zit ik niet eens aan de tren..
![]()

140kg latpulls? I smell seated overhead deadlifts
Die dropsets gaan nergens meer overDoe je dat allemaal na elkaar?

Niets mis met dropsets
Vroeg me gewoon af hoe het komt dat je nog zo'n zooi reps haalt bij maar liefst 4 drops. En dat allemaal zonder rust.
Vind het een beetje apart gewoon.

Ik ga gewoon full r*tard eerlijk gezegd. Je mag me daarna ook rustig opvegen hoor. Ik neem alleen een slokje drinken tussen elke set![]()
Ik ga gewoon full r*tard eerlijk gezegd. Je mag me daarna ook rustig opvegen hoor.

Ik zou dan eerder opteren voor nog een zwaarder setje te doen en maar 2 dropsets. Die laatste 2 zijn de
loads zo laag, ik betwijfel dat je daar nog iets uithaalt buiten wat extra uithouding en/of pomp

Verbranding doe je met cardioDaar dient KT niet voor
[afbeelding niet meer beschikbaar]Verbranding doe je met cardioDaar dient KT niet voor

Verbranding doe je met cardioDaar dient KT niet voor

Het gaat niet enkel over verbranding maar ook hoe je je tijd efficienter kan gebruiken...
Als ik buiten 10min met de prowler oid ga cardio'en, schiet ik daar veel meer mee op dan dat ik binnen blijf
en dropsetjes lat pull downs doe om extra vet te verbranden.
Ik dacht dat iedereen wel wat verder kon nadenken dan dat![]()