- Waardering
- 8.812
if all arguments fail use a catchphrase and insert a smiley
ow.. alsof ik er iets om geef dat jij het niet snapt

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
if all arguments fail use a catchphrase and insert a smiley

ow.. alsof ik er iets om geef dat jij het niet snapt

Af en toe een dropset is gewoon ****ing lekker en cardio is voor dikke mensen en huisvrouwen.![]()

Cardio is ook gewoon goed voor je tikker, bloed druk en cholesterol. Toch wel iets wat lekker zwaar belast word door
je gear. Daarbij verbeterd cardio ook nog eens je glycogeen efficientie en herstel je sneller tussen je setjes door.
En nog wel een paar voordelen die je zelf ook wel kan bedenken.
Alhoewel een dropset inderdaad wel lekker is zie ik het nut niet in van er 4 te doen. Feit als je dat nog kan, heb je
tijdens je zwaardere sets niet goed genoeg je best gedaan, of rust je langer dan je aangeeft. Zeker gezien er ook
nog eens telkens net 10 reppers gemaakt worden. Waarom pak je geen +10 reps of -10 reps op je eerste dropset?
Verkeerde keuze van gewicht? Een dropset doe je gewoon tot -2 reps van fail niet tot een voorop gesteld aantal
reps. Dan schiet je het principe van dropset voorbij
er staan verschillende taal en schrijffouten in je stukje
voor de rest vind ik het prima

Ik denk er zal wel een foto staan, zo druk is het hier.. Tegenvallertje hoor.

Haha ... kan jij wel even 40 reps latpulldowns doen maar als je gewoon logisch nadenkt weet je gewoon dat je
hiermee geen extra vvm gaat aanzetten met die loads, dus geen increase hebt in BMR. Naverbranding ga
je ook amper hebben dus je had ipv die 40 reps te doen, gewoon beter 40sec een sprintje gezet oid
zal voor pun geen probleem zijn
White Queen

---------- Toegevoegd om 10:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:54 ----------
Het is vrijdag man en ik verveel me op het werk... LM+nummer is wel leuk vermaak![]()
Ze snapt het allemaal niet zo goed denk ik. Iets teveel cardio gedaan de laatste dagen

Wel als je je dosis verhoogdzal voor pun geen probleem zijn
En lm, laat robke eens met rustWhite Queen