AndroidHealthClinic

Pun's road..

Nice! zal mijn schema eens goed herschikken dan. Bedankt voor het snel antwoord!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.023
Nooit geschoten altijd mis!
Ik moet hoog nodig ook mijn schema weer eens aanpassen... Delts zijn wel aardig bijgetrokken geloof ik :o

• #1.025
Nice! zal mijn schema eens goed herschikken dan. Bedankt voor het snel antwoord!

Vergeet niet dat Pun on gear zat toen he, kun je je toch wat meer veroorloven. Merk ik zelf iig. Is ook niet altijd een kwestie van gewoon wat extra's doen natuurlijk. Kijk eens kritisch naar je uitvoering bijvoorbeeld en dat soort dingen.

Ga ik zeker doen! Thx voor de tips!

• #1.028
Vergeet niet dat Pun on gear zat toen he, kun je je toch wat meer veroorloven. Merk ik zelf iig. Is ook niet altijd een kwestie van gewoon wat extra's doen natuurlijk. Kijk eens kritisch naar je uitvoering bijvoorbeeld en dat soort dingen.

Yep, Mikie heeft wel een punt. Mijn delts hebben bijvoorbeeld heel veel baat gehad bij hele strikte uitvoering van Single Arm Cable Lateral Raises.

---------- Toegevoegd om 18:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:53 ----------

Hnnngggg :o

Vandaag delt demolition day.. Heerlijk! Denk dat ik mijn schema maar wat aan ga passen en ook een delts day ga doen.. Maybe, want dat wordt natuurlijk weer passen en meten met chest trains.. :rolleyes:

Cable Lateral Raise
10x10
10x12,5
10x15

DB Arnold Press
10x14
10x16
10x18
10x20

Cable Front Raise God wat haat ik deze oefening :mad:
10x15
10x17,5
10x20

DB Lying Rear Delt Raise
10x10
10x12
10x14 Auch

Seated BB Shoulder Press Dropset
10x60
9x50
9x40

En als toetje
Standing Cable Oblique Twist
10x15
10x20
10x25 Ow yeahhh

Lekkere train, keer wat anders voor de afwisseling!

En een train zonder foto is geen train :o

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Godsakkes je wordt echt droger en droger man! Goed bezig :D

Pfoe! Dat dere canonball delt!:D

Mooie training weer Pun! Lekker dropsetje ook zo op het eind:thumbs:

• #1.032
Lekkere superdude foto's weer dikke :D

Lekkere schouder training! Aardig verzuurd ook zeker?:o

• #1.035
Lekkere superdude foto's weer dikke :D

Haha echt he! Was ****ing druk in de gym man, maar heb besloten om er gewoon schijt aan te hebben omdat ik ook es wat andere pics wil hebben. Dus dan maar de superdude uithangen met m'n eifoon in da gym :o

Lekkere schouder training! Aardig verzuurd ook zeker?:o

Mwoahhh viel best mee, voelde wel mijn traps en lats goed zitten na de rugtrenn van de dag ervoor. Maar goed te doen al met al! En denk dat mijn schema voorlopig even zoiets wordt;

Legs/Abs
Back/Tri
Delts/Obliques
Borst/Bi

Denk ik.. Ik weet het nog niet :D

Voor de liefhebber food van gisteren en vandaag.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:$ Ik heb denk ik gewoon veel bloed? :cool:

Ik durf gewoon niet te wegen.. De spiegel is mijn leidraad, gewicht boeit me eigenlijk niet meer zoveel (zolang ik het niet weeg!) Als ik weer ga wegen ben ik bang dat ik straks denk whut, back to bulking :o

:(

Dat dere bigorexia

Eet jij nou 's morgen ongeveer 300gr brood variant? Damn, dat is een half brood kerel :roflol:

• #1.038
Ja ik moet toch mijn carbs in de ochtend vreten, dat werkt voor mij echt super!
En die broodjes zijn zo weg hoor..! Hnnnggg

Je gaat er gewoon groter uitzien terwijl je gewicht veliest..
Hella niceee

---------- Toegevoegd om 11:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:33 ----------

Eet je ook 3/4x op een dag? of verdeel je dit wel over 6- 8 keer

• #1.040
Je gaat er gewoon groter uitzien terwijl je gewicht veliest..
Hella niceee

---------- Toegevoegd om 11:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:33 ----------

Eet je ook 3/4x op een dag? of verdeel je dit wel over 6- 8 keer

Haha :cool:

Euhm ik kickstart mn metabolisme met 1 klein dingetje sochtends vroeg.. 1 boterham of cracker oid. Verspreid al mijn brood in de ochtend tussen 7:30 en 11:30 Dus ieder uur 2 ofzo. Dan tussen de middag vandaag bijvoorbeeld mijn kipfilet. Om een uurtje of 14:30 m'n omelet. (op trainingsdagen ook een shake rond 16:30) vandaag is geen (kracht)trainingsdag, dus geen shake. Ergens tussen 18:30 en 20:30 eet ik meestal avondmeal :)

Terug
Naar boven