Fitness Seller

Pun's road..

Schwarzwälder schinken :meal:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.044
Haha ja, maar de spiegel is juist mijn vriend geworden de laatste weken.. Maar zolang ik onder de 3gr p/d blijf is het goed te doen :o

Hahah :roflol:

Wanneer ga je eens aan 1kg test?

• #1.050
Haha, no worries, ben inmiddels gewend dat mijn log af en toe misbruikt wordt voor jullie melige buien ;)

Ga je nog weg? Of een paar weken naar die krijsende baby van je luisteren? :D

Haha hoe dat nu komt, ik heb geen idee :rolleyes:

Misschien ff last minute, ligt eraan hoe het met de kleine gaat.
Ze slaapt als een roos zeg, heb vannacht bijna 7 uur geslapen :)

• #1.052
Godver, heb je gewoon meer geslapen dan ik :roflol: FML
Ik was om 4:30 al wakker ofzo :eek:

• #1.054
Ja tren is er al een tijdje uit idd!
Mijn biowekker is een beetje in de war geloof ik :o Vind het niet zo erg hoor, maar merk wel op het werk dat zo rond een uurtje of 13:51 mijn ogen wat zwaar worden en ik weer naar de koffie moet grijpen..

Kwam ze helemaal uit zichzelf joh? Nu al? :p

Ja tren is er al een tijdje uit idd!
Mijn biowekker is een beetje in de war geloof ik :o Vind het niet zo erg hoor, maar merk wel op het werk dat zo rond een uurtje of 13:51 mijn ogen wat zwaar worden en ik weer naar de koffie moet grijpen..

Kwam ze helemaal uit zichzelf joh? Nu al? :p

Wat is je huidige stack eigenlijk? (geen zin om terug te lezen)

Haha ja ze squat ook al bw, daar doen sommige mensen 30 jaar over:rolleyes::eek:

• #1.056
Test/Mast.. Maar ik ga de mast er weer uit gooien.. Nog nooit zoveel acné gehad ineens :mad: wel echt balen want ik word er wel lekker hard van :$ Aan de andere kant twijfel ik dus, want wellicht dat mijn lichaam zich gewoon moet aanpassen aan de nieuwe stof...

FU ik squat nog steeds amper :trollface:

Test/Mast.. Maar ik ga de mast er weer uit gooien.. Nog nooit zoveel acné gehad ineens :mad: wel echt balen want ik word er wel lekker hard van :$ Aan de andere kant twijfel ik dus, want wellicht dat mijn lichaam zich gewoon moet aanpassen aan de nieuwe stof...

FU ik squat nog steeds amper :trollface:

Misschien ff aankijken idd. Als mast eruit gaat komt er dan wat anders terug?

Zij ook, nog maar paar dagen :trollface:

• #1.058
Ik zou even niet weten wat eigenlijk.. Primo is zo duur en zoveel ML zetten.. Bold moet je weer 15w knallen.. Dus dan kom je al snel bij tren-a uit :o
Misschien eerst gewoon even cruisen op 500 test en na de zomer 15w bold oid.

Daar zit wat in idd. Ga je na de zomer weer bouwen of wil je op laag vp blijven zitten?

• Like
Waarderingen: Vonk
  • #1.060
Beiden :D

Terug
Naar boven