- Waardering
- 7.946
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar hey t paste makkelijk gisteren 
Haha idd.. wel ****ing zoutMaar hey t paste makkelijk gisteren
![]()

Haha ja, maar de spiegel is juist mijn vriend geworden de laatste weken.. Maar zolang ik onder de 3gr p/d blijf is het goed te doen![]()

Wanneer komen die gains dan![]()
sorry ben nogal melig, heb over 1.5 uur vakantie

Haha, no worries, ben inmiddels gewend dat mijn log af en toe misbruikt wordt voor jullie melige buien
Ga je nog weg? Of een paar weken naar die krijsende baby van je luisteren?![]()

Godver, heb je gewoon meer geslapen dan ikFML
Ik was om 4:30 al wakker ofzo![]()

Vind het niet zo erg hoor, maar merk wel op het werk dat zo rond een uurtje of 13:51 mijn ogen wat zwaar worden en ik weer naar de koffie moet grijpen.. 
Ja tren is er al een tijdje uit idd!
Mijn biowekker is een beetje in de war geloof ikVind het niet zo erg hoor, maar merk wel op het werk dat zo rond een uurtje of 13:51 mijn ogen wat zwaar worden en ik weer naar de koffie moet grijpen..
Kwam ze helemaal uit zichzelf joh? Nu al?![]()

wel echt balen want ik word er wel lekker hard van :$ Aan de andere kant twijfel ik dus, want wellicht dat mijn lichaam zich gewoon moet aanpassen aan de nieuwe stof...
Test/Mast.. Maar ik ga de mast er weer uit gooien.. Nog nooit zoveel acné gehad ineenswel echt balen want ik word er wel lekker hard van :$ Aan de andere kant twijfel ik dus, want wellicht dat mijn lichaam zich gewoon moet aanpassen aan de nieuwe stof...
FU ik squat nog steeds amper![]()