MuscleMeat

Pun's road..

Bold lekker year round mee laten lopen? Als je bloedwaarden t toestaan uiteraard. Is wel zo'n beetje mijn plan, mss in cruises wel wat terugzakken qua dose maar anders laat ik 't zo lang ik 't volhoud mee lopen. Vind 't wel wat hebben die Bold tot nu toe en denk dat het nog echt moet gaan inkicken.

Puistjes van Mast kreeg ik opeens op MastP ook tijdens Ace, nu op MastE nergens last van met Bold/Test erbij. Na een cheatdag heb ik wel een paar kleintjes op m'n schouder maar die zijn ook zo weer weg. Heb er nu 1 bij m'n oksel, ****ing pijnlijk, echt huilen :P

• Like
Waarderingen: Vonk
Test/Mast.. Maar ik ga de mast er weer uit gooien.. Nog nooit zoveel acné gehad ineens :mad: wel echt balen want ik word er wel lekker hard van :$ Aan de andere kant twijfel ik dus, want wellicht dat mijn lichaam zich gewoon moet aanpassen aan de nieuwe stof...

FU ik squat nog steeds amper :trollface:

Ook geen mast meer voor mij hoor ;)

• Like
Test/Mast.. Maar ik ga de mast er weer uit gooien.. Nog nooit zoveel acné gehad ineens :mad: wel echt balen want ik word er wel lekker hard van :$ Aan de andere kant twijfel ik dus, want wellicht dat mijn lichaam zich gewoon moet aanpassen aan de nieuwe stof...

FU ik squat nog steeds amper :trollface:

Ja dat is gewoon k*t met mast. Veel krijgen daar meer acne van. Ben je straks strandklaar kun je shirt niet uitdoen omdat vol staat haha

• Like
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.064
Ik vraag me af of het zo blijft of dat mijn lichaam eraan moet wennen.
Aangezien ik zondag a.s. een dikke vette cheatday in de planning heb (dag na Dreamfields) met veel chocolade ook.. Ik hou mijn hart vast..! Ga vanavond nog wel gewoon mast zetten weer erbij. Gisteravond werd me nog verteld dat het wel mee viel met de acné nog, maar liever helemaal geen acné. Wel k*t want ik voel me echt zo heerlijk op test/mast!
Heb iig de tren-a maar wel alvast besteld :o Kan ik altijd nog switchen..

Morgen vetmeting met caliper.. Mijn eerste... EVER! Ben heel benieuwd!

---------- Toegevoegd om 20:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:45 ----------

Okay, ik ging voor tartaar, maar de ierse biefstuk was in de aanbieding :engel:

Food van vandaag:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gisteren alleen HIIT, vandaag rust, morgen HIIT en superdude train voor zaterdag.. Dreamfields :heart:

Zaterdagochtend Food:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En zondag een epic cheatday met M&M's, Croky Chips, Pizza en wat ik er nog meer in krijg :o :o

Gebruik je vit b5?

• Like
Al eens Benzoyl peroxide geprobeerd? Enjoy Dreamfields morgen :thumb:

• #1.067
Ik supplementeer wel wat Vitamine B variaties ja. Maar niet specifiek hoog B5 tegen acné nee.
Mss eens zo'n zak poeder bestellen bij die ene pukkelsite :o

Dat klinkt als iets wat je in je haar smeert om een blonde superdude te worden :eek:

Klopt icm met jouw superdude training word je een echte supersaiyandude :cool:

Google het nou maar ;) Zie nu al resultaat na 2 dagen!

• Like
  • #1.069
Klopt icm met jouw superdude training word je een echte supersaiyandude :cool:

Google het nou maar ;) Zie nu al resultaat na 2 dagen!

Oh nice!
Ook maar 2,95 per tube zie ik.. Proberen waard wellicht! Zal maandag even langs de apotheek gaan als ik het niet vergeet...

• #1.071
Voor mij persoonlijk werkt zink het beste om ze te voorkomen.
Die zalf doet idd wonderen als ze er al zijn...

Voeding ziet er goed uit! Helemaal je cheat zondag!

Benieuwd naar je BDB... :lick: (jaja.. i didn't forget ;))

• #1.074
Voor mij persoonlijk werkt zink het beste om ze te voorkomen.
Die zalf doet idd wonderen als ze er al zijn...

Als ze er al zijn? Explain?
Zink kan ik ook nog proberen.. Maar makkelijkste is natuurlijk gewoon de mast eruit te gooien :o

Voeding ziet er goed uit! Helemaal je cheat zondag!

Benieuwd naar je BDB... :lick: (jaja.. i didn't forget ;))

Ow yeah! Heb volgens mij nog nooit ECHT een cheatday gehad.. En volgens mij geen betere dag te bedenken dan na een festival! Hoop wel dat ik een beetje trek heb :o

Ooo good! Euhm dat ligt aan de skills van de fotografe :$ Als ze een beetje vette foto's kan schieten plaats ik ze wel.. :kiss:

Als ze er al zijn? Explain?
Zink kan ik ook nog proberen.. Maar makkelijkste is natuurlijk gewoon de mast eruit te gooien :o

Ik bedoel dan de puisten.
Om puisten te voorkomen, zink (best de variant met koper, bv deze)
Ik heb die zonder koper, maar volgende keer neem ik ook mét.

Als je al puisten hebt, kan je die zeer goed bestrijden met die zalf die eerder werd voorgesteld...

• #1.077
Superdude train van vandaag Hnnngg :o Niet m'n eigen gym, maar heerlijk getraind ondanks dat ik regelmatig enigszins destracted was..

Voor de zeikerds (Noem geen namen.. Robke) train was meer op pomp gericht dan op gains.. Hence de superdude..

BB bench press
15x40
8x80
8x80
8x80

DB Fly
20x10
15x15
10x20

ISO Wide lat pulldown
10x100
10x120
20x50

ISO leverage row
10x70
8x90
8x70

Triceps pushdown
15x40
15x42,5
12x45

Alternatief jammer curl
10x17,5
10x20
10x17,5

Db front raise
3x10x8

Cable lat raise
3x10x7,5

Db shoulder shrug
28x27,5
26x27,5
18x35

Cable rope crunch
10x40
10x45
10x45

Done medium rare!

BDB is ook gemaakt en volgt na t weekend :)

Morgen DREAMFIELDS Hngggg :D
Mss zondagochtend wat foto's schieten als ik op 0% vocht sta xD

p*ssy weights.....:D

Lekkere superdudetren hoor.. Ondanks de pussyweights heb je wel je best gedaan, denk ik :p

Tot morgen op dreamfields :kiss:

Veel plezier morgen op dreamfields! Lekker volume. Ach je moet trainen hoe je er zin in hebt toch :) houd het leuk!

Terug
Naar boven