Fitness Seller

Pun's road..

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.121
Trainen valt idd tegen na zo'n feestje. Maar je schouders zijn in het echt impressive!! Kunnen we ze niet ruillen>? :D

Ruilen tegen wat? :D

Festival heeft je goed gedaan Pun! Abs beginnen door te komen:thumbs:

Ja die festivals helpen ook wel een handje heb ik het idee.. Maar meeste is toch te danken aan de HIIT sessies, voor mijn gevoel zetten die zoveel zoden aan de dijk, i.c.m. mijn aangepaste dieet sinds een aantal weken.

Yessir, sowieso!

oke hete gespierde mannen meet?

• Like
Waarderingen: Vonk
Gemiste kans.

Train je trouwens je onderarmen apart? Springen er wel behoorlijk uit in laatste pic.

• #1.129
Nee train ik niet apart. Ik knijp gewoon extra hard bij alle Bicepsgerelateerde oefeningen. En bij DB Shrugs ook nu ik erover nadenk..

Goeie foto man, gaat echt steeds beter he :D Wat staat er vandaag op de planning?

• #1.132
  • #1.134
Wel veel kh voor cut man.

• #1.138
Vond je er al zo verliefd uit zien met die kralende oogjes :P

Kralende? Of Stralende? :p

Mag jij vinden bro.. Nogmaals, ik cycle tussen 175-275Kh ongeveer en tussen 2750-3350kcal. Eiwit probeer ik altijd boven 200 te krijgen.

Want van veel KH word je dik.

Ja kijk maar, hier een progressiefoto van begin Mei tot afgelopen maandag. Foto in het midden is ergens halverwege Mei.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wuuut die bdb, very nice! En die progressie pics ook! Lekke bezig hoor :) blijf mezelf maar herhalen. Kun je niet gewoon een X een k*t foto plaatsen ofzo of een k*t t training zodat ik wat anders kan typen ;)

Wuuut die bdb, very nice! En die progressie pics ook! Lekke bezig hoor :) blijf mezelf maar herhalen. Kun je niet gewoon een X een k*t foto plaatsen ofzo of een k*t t training zodat ik wat anders kan typen ;)

K*t trainingen heeft ie genoeg hoor met die p*ssy gewichten;)
Wel een mooie buikje dikke:thumb:

Terug
Naar boven