XXL Nutrition

Pun's road..

Wat? Ik geef toch een complimentje ;)
Je hebt gewoon mzzl dat je zo'n fysiek op kan bouwen met p*ssy workouts ;)

Zijn fysiek is idd voor velen een streef, maar als hij dan vervolgens op 1/2 van mijn weights zit, is 't idd wat apart :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.162
Haha zo zie je maar weer..
Is ook een stukje uitvoering natuurlijk.. Met gewicht smijten kan iedereen, maar een goede uitvoering is heel wat waard heb ik gemerkt :)

En de 1.5 jaar aan roids werken ook mee uiteraard :P Wel aardig fysiek idd, beachproof!

• #1.165
  • #1.167
Haha als dat zo zou zijn zou iedereen op AAS een big mofo worden, dus niet mee eens ;)

Zeker mee eens, maar een big mofo is iets anders dan mijn of jouw fysiek. Voor een fysiek als RobS of Bartels of GJM heb je wel iets meer nodig dan wat AAS idd, daar komt ook gewoon aanleg bij kijken.

• #1.169
Zeker mee eens, maar een big mofo is iets anders dan mijn of jouw fysiek. Voor een fysiek als RobS of Bartels of GJM heb je wel iets meer nodig dan wat AAS idd, daar komt ook gewoon aanleg bij kijken.

Aanleg? Probeer ook maar wat harder werk en cleaner voeding

Niet om te haten Pun maar dit logje komt echt over als een typisch voorbeeld van:
"als je maar voldoende hoeveelheden en lang genoeg juiced, maakt de rest niet zoveel uit"

Hahaha ik wilde de overige shizzle er bij weglaten eikel :P

---------- Toegevoegd om 13:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:08 ----------

Niet om te haten Pun maar dit logje komt echt over als een typisch voorbeeld van:
"als je maar voldoende hoeveelheden en lang genoeg juiced, maakt de rest niet zoveel uit"

Mwah is ook net waar je doel ligt. GJM heeft dezelfde lengte als Pun alleen weegt ie 130 kg. Dat moet je zelf ook willen. Als hij tevreden is met de progressie nu ( en die is zeker niet beroerd ) en daarbij feestjes en shizzle kan pakken is 't ook prima toch. Zolang gezondheid er niet aan onderdoor gaat uiteraard.

• Like
Waarderingen: Vonk
  • #1.172

Haha je bent ook een ouwe zuurpruim ook he ;)
Niet om te haten Robke, maar als je mss wat cleaner zou eten zou je misschien ook wat scherper erbij staan..
Als ik dit zou zeggen, heb jij toch niks aan? En ook geen boodschap aan? Je hebt je eigen doelen en je bepaalt daarbij zelf wat je ervoor wilt laten en wat niet. Kwestie van afwegen en keuzes maken.

En laten we wel zijn, als je wat langer on bent, dan gaat het gewoon een stuk makkelijker idd. Maar wil niet zeggen dat ik niet dedicated met mijn food en trainingen om ga. Dat ik wellicht geen ambitie heb om 125KG op 10% te wegen, wil niet zeggen dat ik niets voor hoef te doen. Vergeet ook niet waar ik vandaan kom.

En verder, ten overvloede.. Kritiek is prima.. Maar als ik zo jouw posts doorlees in mijn log, zie ik weinig anders dan azijnzuur wat je komt pissen en overal een betweterig vingertje wat je komt wijzen.. Eerlijk gezegd, denk ik dat er weinig zijn die het op prijs stellen.. Maar whatever floats your boat, no hard feelings.

Natuurlijk zou ik er scherper bij staan als ik cleaner zou eten ;) Net zo zeer als jij wat meer resultaat had
kunnen behalen met alles wat je geïnvesteerd hebt, als je gewoon in een decent gym, decent had getraind.
Dat zijn gewoon 2 feiten over jou en over mij. Enkel, ik weet het van mijzelf...

En tja, jij kan het azijn pissen noemen, ik probeer je gewoon wat te motiveren om wat fatsoenlijkere
gewichten te gebruiken ipv je te verstoppen achter je mind muscle mumbojumbo en wat meer te
investeren in compounds ipv dat machine gedoe. Dan ga je meer resultaat hebben, met minder

Maar goed, ik hou er al over op.

• #1.174
Natuurlijk zou ik er scherper bij staan als ik cleaner zou eten ;) Net zo zeer als jij wat meer resultaat had
kunnen behalen met alles wat je geïnvesteerd hebt, als je gewoon in een decent gym, decent had getraind.
Dat zijn gewoon 2 feiten over jou en over mij. Enkel, ik weet het van mijzelf...

En tja, jij kan het azijn pissen noemen, ik probeer je gewoon wat te motiveren om wat fatsoenlijkere
gewichten te gebruiken ipv je te verstoppen achter je mind muscle mumbojumbo en wat meer te
investeren in compounds ipv dat machine gedoe. Dan ga je meer resultaat hebben, met minder

Maar goed, ik hou er al over op.

:thumbs:

En motiveren doe je meestal met een positieve noot.. Lees voor de gein eens al jouw posts in mijn log door, sommige zijn leuk en grappig enzo.. Maar ik zie nergens een positieve motivational post.. Maar misschien heb ik er overheen gelezen ;)

:thumbs:

En motiveren doe je meestal met een positieve noot.. Lees voor de gein eens al jouw posts in mijn log door, sommige zijn leuk en grappig enzo.. Maar ik zie nergens een positieve motivational post.. Maar misschien heb ik er overheen gelezen ;)

Je krijgt al genoeg pluimen in je reet van anderen ;)

:popcorn:

• Like
Waarderingen: Vonk
Wat een animo hier :eek: Ik denk er zal wel een foto zijn. Pfffffffff, disappointed much.

:p

Hahah :roflol:

Terug
Naar boven