- Waardering
- 16.994
- Lengte
- 1m50
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wuuut die bdb, very nice! En die progressie pics ook! Lekke bezig hoorblijf mezelf maar herhalen. Kun je niet gewoon een X een k*t foto plaatsen ofzo of een k*t t training zodat ik wat anders kan typen
![]()

Wuuut die bdb, very nice! En die progressie pics ook! Lekke bezig hoorblijf mezelf maar herhalen. Kun je niet gewoon een X een k*t foto plaatsen ofzo of een k*t t training zodat ik wat anders kan typen
![]()
Thanks iig voor de veren in mijn reet 
K*t trainingen heeft ie genoeg hoor met die p*ssy gewichten
Wel een mooie buikje dikke![]()
Shiiiitt, die progressie! Je kunt trots zijn op jezelf!
Hoe zit 't verder eigenlijk met je trainingen, nog trainingen op de planning deze week?
Delts/Bi/Traps en nog wat abs als ik er de kracht voor heb
De rest v/d week HIIT, rust, lekker (good food) eten 

Kralende? Of Stralende?
Mag jij vinden bro.. Nogmaals, ik cycle tussen 175-275Kh ongeveer en tussen 2750-3350kcal. Eiwit probeer ik altijd boven 200 te krijgen.
Ja kijk maar, hier een progressiefoto van begin Mei tot afgelopen maandag. Foto in het midden is ergens halverwege Mei.
[Link niet meer beschikbaar]
. Kh aantal stel ik ook altijd in aan de hand van hoe het gaat. Als het werkt dan werkt het.

Haha
Verder heel veel niks doen, nu en dan HIIT
en just sit back & relax! Dat merkte ik wel in de gym vandaag! Het was wel zwaar, maar ging echt heerlijk! 

Vroeg me al af wanneer er een update kwam hahaha.
Wat een volume man, lekker!!! Enne hot picture hoor
![]()
Nog geen 100 reps voor chest, als het werkt top uiteraard maar dat is geen high volume.
Thanks? I guess... Vroeg me al af wanneer er een update kwam hahaha.
Wat een volume man, lekker!!! Enne hot picture hoor
![]()
Pfff, ik zou heel wat opmerkingen over je train geven.. Maar lost it wanneer ik je pic zag..
Nouja, volgende keer beter dan![]()
Lekker wat rust gepakt afgelopen weekend, sounds good!

Volume? Heb je z'n training keer 3 gedaan ofzo?Nog geen 100 reps voor chest, als het werkt top uiteraard maar dat is geen high volume.
Ik doe vaak niet eens meer dan 72 reps voor chest, bedenk ik me nu.. :|