XXL Nutrition

Pun's road..

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.281
:roflol:

---

Goeie cheatdays pun! Gewoon drie keer mijn onderhoud in één dag :eek:
Kijk uit naar je pics .. :eyebrow:

Haha damn.. en 5x je cutschema! :eek:

Okay genoeg over eten en cheaten en kcal!

LB Train van vandaag :)

SQUAT Jaaa in de Smith want lege gym.
Warmup 12x40
8x80
8x100
7x100

45 LP
8x180
8x200
8x240

Leg Extensions Dropset
8x120
8x100
8x80

Cable Rope Crunch
8x45
8x50
8x50

Leg Curls Dropset
8x80
8x70
8x55

Standing Cable Twists
8x15
8x20
8x25

Calf Raise on 45 LP Dropset
8x160
8x120
8x120

DB Lunges Dropset haha ja ik was in de dropset mood en had geen zin dus zo sneller klaar :D
8x44
8x36
8x28

Ennn dat was hem alweer :D

Pics voor de liefhebbers die zich afvragen hoe ik erbij sta na 10K+ kcal van afgelopen weekend :o :o

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Pff altijd maar die vains....had fatty pics verwacht....mazzelpik:mad::(

Ik zeg niks over die smith en die schamele 100kg :p

• #1.284
  • #1.286
Lolz ... ach ja, dan kan je tenminste nog een normale broek kopen :D

Ja dat is best een strijd af en toe. De leuke broeken gaan niet verder dan 34 vaak en heel soms als je goed zoekt vind je ook wel een 36.. En ik ga echt niet in een opa jeans rondlopen :mad:

Met 57cm kun je toch wel toffe broeken vinden neem ik aan?
Vanaf 70cm wordt het lastiger :cool:

Ja, ik heb eigenlijk enkel nog het merk Garcia waar ik nog een beetje fatsoenlijk in uitzie :) Maar goed
dat ik ook een dikke squat reet heb of het zag er helemaal niet meer uit :p

Ja, ik heb eigenlijk enkel nog het merk Garcia waar ik nog een beetje fatsoenlijk in uitzie :) Maar goed

Heb pas een jeans van Reell gekocht. Zitten ook best prima (met opa stretch;))

• #1.291

Ja klopt, maar met 63cm (wat ze geweest zijn in mijn fatty bulk periode op test/deca) was het toch al moeilijk om in die leuke modelletjes te passen. Je moet dan echt goed zoeken. Het is nu trouwens echt wel huilen ook :haha: met mijn waist van 79cm hou ik zoveel over.. Maar goed dat er riemen bestaan :o

Garcia gaat dan nog enigszins een heel ienieminie klein beetje.. :o

---------- Toegevoegd om 08:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:37 ----------

Heb pas een jeans van Reell gekocht. Zitten ook best prima (met opa stretch;))

Ik zweer bij de Jogg Jeans van Diesel. Strech all the way en hip ook nog :cool: Overigens kun je die beter in China bestellen voor 30,- stuk incl. verzenden. Niet van echt te onderscheiden (vaak workmanship samples voor de collectie van legit Diesels.) In NL betaal je 279,- voor die krengen :mad: Daar begin ik niet aan..

Het is nu trouwens echt wel huilen ook :haha: met mijn waist van 79cm hou ik zoveel over.. Maar goed dat er riemen bestaan :o

Not so hidden brag:p

Ik zweer bij de Jogg Jeans van Diesel. Strech all the way en hip ook nog :cool: Overigens kun je die beter in China bestellen voor 30,- stuk incl. verzenden. Niet van echt te onderscheiden (vaak workmanship samples voor de collectie van legit Diesels.) In NL betaal je 279,- voor die krengen :mad: Daar begin ik niet aan..

De dag dat ik 279 voor een jeans ga betalen....vind 100-120 voor een Gstar al duur zat...:(
Linkje om te bestellen in China?

• #1.294
TaoBao.com

Is een soort Chinese Marktplaats/ebay voor handelaren. Chrome Translator is wel aan te raden :D

Ik wil ook een 79 cm waist :( Heb je tips?

• #1.296
:lick:

Je ziet er nog best oké uit na zo'n cheatweekend ...... :P :P :P

Training ziet er lekker uit! Volgende week dan maar even squaten in het squatrack..... :eyebrow:

Bleh de tijd dat ik nog in een 34 of 36 paste :(

Terug
Naar boven