MuscleMeat

Pun's road..

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.321

:roflol: Gelukkig op AAS geen strap-on nodig :o :o

Aanleg denk ik, jij hebt meer aanleg voor een lekker fysiek dan kracht :p

True :P

:roflol:

Komt wellicht omdat ik er anders tegen aankijk.. I don't care that much hoeveel iemand lift.. als het fysiek er lekker , ehhhh goed, uit ziet.. ga ik me niet eerst druk maken om hoeveel diegene squat/benched/deadlift (tenzij het minder is dan mij :p ).

Ik kijk liever naar een goed fysiek :eyebrow:

Bedoelde het meer met het oog op dat hij squat laatste tijd wat verwaarloosd heeft (geloof ik?) dus dan is het logisch dat gewicht niet naar wens is, maar beter dan doorgaan ipv rot voelen over het gewicht en helemaal niet meer doen.. Like I said.. gewicht komt vanzelf wel mee. ;)

Daarnaast weet Punjab wel dat het beter kan en is ie sinds kort al focus aan het leggen op z'n legs.

---------- Toegevoegd om 16:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:25 ----------

Zou je wel goed passen met al dat eten :p:p:p:p

Hahaha ja, elke dag is 6K+ Kcal dag.. Dayum daar zou ik best aan kunnen wennen :o :o Nee, doe mij maar een goed fysiek :engel:

Beter laat dan nooit! Hey Joost, bijna woensdag! Hnnngggg :heart:

Waarom smith dan als de gym leeg is?

Omdat.

Maar is dit aan de andere kant ook niet een beetje oppervlakkig?

Er zijn ook middelmatige mannen met een gemiddeld fysiek, lijkt net alsof die geen kans maken bij jou.

Hahahahaha poor you :roflol:

Wel grappig dat mensen die veel kunnen eten vaak licht willen zijn of ripped. En mensen die slecht zijn in veel eten zwaarder willen worden

• #1.323
  • #1.327
Jij zegt zo 6000+ kcal te eten.

Zelf kan ik dat maar 2 dagen volhouden. En ken wel meer mensen die bw willen gainen maar dat ook lastig blijven vinden om daarvoor genoeg te eten

Het was een cheatday hoor :)

Grappig dat jij 97KG 15% als een gemiddeld fysiek ziet.

Doelde niet op mezelf :p

15-20% is volgens mij exact average :D
97KG op jouw lengte niet, dan kom je in de 20-30% wat als average zou kunnen worden genomen..
Sowieso ben je met jouw lengte al niet average :haha:

---------- Toegevoegd om 16:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:39 ----------

Het was een serieuze vraag, als je mijn stats ziet doel ik obv niet op mezelf.

Haha jij stelt nooit serieuze vragen :roflol:

---------- Toegevoegd om 16:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:39 ----------

Hoeveel squat je nu?

Het was een cheatday hoor :)

15-20% is volgens mij exact average :D

Qua VP% wel idd en qua lengte ben ik zelfs onder average. Maar jij weet ook wel dat ik op mijn spiermassa doelde, wat zeker niet average is.

Ik vraag me af of jij en Hill elkaar zouden doen met jullie begin fysieken, serieus trouwens.

O.

Wat is er oppervlakkig aan dat ik liever naar een goed fysiek kijk, iedereen heeft toch zo zijn voorkeur? En vanwaar de sprong naar "kans maken bij jou"? Ik had 't over kijken:eek:

Voor leuke mannen met een gemiddeld fysiek is er overigens ook vast iemand op deze wereld.

O.

Wat is er oppervlakkig aan dat ik liever naar een goed fysiek kijk, iedereen heeft toch zo zijn voorkeur? En vanwaar de sprong naar "kans maken bij jou"? Ik had 't over kijken:eek:

Voor leuke mannen met een gemiddeld fysiek is er overigens ook vast iemand op deze wereld.

Dus persoonlijkheid/intellect maakt niet uit voor jou, of zie ik 't verkeerd.

zo ik moest gewoon 3 pagina's terugscrollen voor de laatste train en foto's.
En pfoei, damnd wat een eten, wat een veins

(en de rest houd ik me lekker buiten :P)

• #1.333
Dus persoonlijkheid/intellect maakt niet uit voor jou, of zie ik 't verkeerd.

Ik vraag me af waar je naar toe wilt, of wat je wilt horen?

Ik zie de connectie met "Gewichten maken mij niet zoveel uit als daar een goed fysiek tegenover staat" en jouw vraag niet echt.

Ik vraag me af waar je naar toe wilt, of wat je wilt horen?

Ik zie de connectie met "Gewichten maken mij niet zoveel uit als daar een goed fysiek tegenover staat" en jouw vraag niet echt.

Het is meer dat ik mezelf niet snap vandaag.

enkel vandaag Hoody?
dat valt nog mee

oeps beter laat dan nooit...:o
in :p

Terug
Naar boven