XXL Nutrition

Pun's road..

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.301
:lick:

Je ziet er nog best oké uit na zo'n cheatweekend ...... :P :P :P

Training ziet er lekker uit! Volgende week dan maar even squaten in het squatrack..... :eyebrow:

Haha thanks Honey..

Uhu, ontkom er niet aan geloof ik he?! Mss moet ik SQ maar eens een poosje 5x5 doen om eerst wat sterker te worden.. Hoop ik wel dat het volgende week vrijdag niet zo heet is bij Prim.. Komende vrijdag staat er ook weer bijna 30gr op het programma.. Thank god dat het UB dag is dan..

HIIT :heart:
Na 12u nagenoeg geen Carbs meer
* 500kcal onder onderhoud
AAS
AAS..?

maden[1].jpg

Regenworm.jpg
zitten vast behoorlijk wat eiwitten in..:o

• Like
Waarderingen: Vonk
Welk HIIT programma volg je?

inb4 horizontaal

• Like
Haha thanks Honey..

Uhu, ontkom er niet aan geloof ik he?! Mss moet ik SQ maar eens een poosje 5x5 doen om eerst wat sterker te worden.. Hoop ik wel dat het volgende week vrijdag niet zo heet is bij Prim.. Komende vrijdag staat er ook weer bijna 30gr op het programma.. Thank god dat het UB dag is dan..

Gewicht is ook helemaal niet zo belangrijk.. Als je 'm wat weer wat vaker doet komt het gewicht vanzelf mee!

• #1.307
Gewicht is ook helemaal niet zo belangrijk.. Als je 'm wat weer wat vaker doet komt het gewicht vanzelf mee!

Nee is ook zo.. Gek hoe je je daar toch blind op kunt staren, zowel op de weegschaal als de gewichten die je lift :o

Zat al te wachten op een post van Robke :roflol:

• #1.313
What's next? Deelnemen is belangrijker dan winnen ??? :p

:roflol: ik train voor een goed fysiek :o Niet om de sterkste man te zijn, dan zou ik net zo goed een dikke strongman kunnen worden..

Zat al te wachten op een post van Robke :roflol:

Haha ik zat er ook op te wachten :D

Punjab, plz. Zeker ON tren hoor je qua kracht door het plafond te schieten.

Fake gear denk ik..

Jim Wendler zei:
''I don’t care how big you are, if you aren’t strong you are a sham. That’s not even debatable. Having big muscles and no strength is the same as wearing a strap-on. All show and no go.''- Jim Wendler (Beyond 5/3/1, p.82)

héhéhéhé

What's next? Deelnemen is belangrijker dan winnen ??? :p

:roflol:

Komt wellicht omdat ik er anders tegen aankijk.. I don't care that much hoeveel iemand lift.. als het fysiek er lekker , ehhhh goed, uit ziet.. ga ik me niet eerst druk maken om hoeveel diegene squat/benched/deadlift (tenzij het minder is dan mij :p ).

Ik kijk liever naar een goed fysiek :eyebrow:

Bedoelde het meer met het oog op dat hij squat laatste tijd wat verwaarloosd heeft (geloof ik?) dus dan is het logisch dat gewicht niet naar wens is, maar beter dan doorgaan ipv rot voelen over het gewicht en helemaal niet meer doen.. Like I said.. gewicht komt vanzelf wel mee. ;)

Daarnaast weet Punjab wel dat het beter kan en is ie sinds kort al focus aan het leggen op z'n legs.

---------- Toegevoegd om 16:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:25 ----------

:roflol: ik train voor een goed fysiek :o Niet om de sterkste man te zijn, dan zou ik net zo goed een dikke strongman kunnen worden..

Zou je wel goed passen met al dat eten :p:p:p:p

beetje laat maar in.

• Like
Waarom smith dan als de gym leeg is?

Terug
Naar boven