MuscleMeat

Pun's road..

Je vriendin ook :trollface:

• Topic Starter Topic Starter
Mwoah kan altijd beter :engel:

Jij kan het beter? :eyebrow:

Geen idee, nog nooit geprobeerd :o

Update?

Ja vanavond :)

Thanks dear!
Voel me wel echt stukken fitter, nog wel moe. Maar geen pijntjes meer waar ik ze niet hoor te hebben :engel:
Vanavond even focussen op Biceps en Schouders. Mijn triceps doen nog steeds een beetje zeer van afgelopen maandag :D

Knallen dan maar vanavond! :D

Vermoeidheid zal vast nog even duren. Even weer inkomen;)
Met een weekje gaat het vast weer beter.
Nice, schoudertraining:)

Jaa precies.
Al ben ik soms gewoon chronisch vermoeid lijkt wel. Geen idee of dit aan de AAS ligt of het feit dat ik ALTIJD zo vroeg wakker ben :rolleyes:

Oh Pfeiffer heb ik al gehad :D

Geen idee. Misschien druk leven? Kan je wel ff keertje opbreken.
Ook gewerkt toen je ziek was zag ik;)

Ja ik ga ook proberen komende maanden even niet te stappen enzo. Gewoon de burgertrut uithangen en even focussen op het trainen en veel vreten :D

Ja ik ga ook proberen komende maanden even niet te stappen enzo. Gewoon de burgertrut uithangen en even focussen op het trainen en veel vreten :D

:roflol:
Gewoon ff stappie terug en nog even bijkomen kan zeker helpen.

Ben gisteren lekker thuis gebleven, maar moet vandaag toch echt al kan ik wel slapen:p

Ik kan overdag wel slapen, maar in de ochtend altijd vroeg wakker :mad:

Ach ik enable het zelf.
Als ik stop met koffie drinken verdwijnt de hoofdpijn vanzelf na een paar dagen en ben ik "clean". Krijg ik echter weer koppijn op een moment dat ik het niet kan gebruiken ga ik weer koffie drinken :roflol:

Ach ik enable het zelf.
Als ik stop met koffie drinken verdwijnt de hoofdpijn vanzelf na een paar dagen en ben ik "clean". Krijg ik echter weer koppijn op een moment dat ik het niet kan gebruiken ga ik weer koffie drinken :roflol:

Verslaafde:P

Terug
Naar boven