AndroidHealthClinic

Pun's road..

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.382
Haha net zo makkelijk ja :D

Godver, en met de gedacht dat mijn verstandskies er binnenkort ook uit moet :((volgens de tandarts).
Gelukkig voel ik nog geen pijn, dus stel ik het maar uit tot 't echt nodig is.
Sterkte Pun.

• #1.384
Geloof me, je laat liever wat trekken dan doodmaken :/ Sommige kiezen zijn eigenwijs en sterven een langzame pijnlijke dood (vooral pijnlijk voor hun gastheer :o )

Ik heb nog 3x verstand over.. Zijn zelfs mijn sterkste kiezen :roflol:

En beter niet wachten tot ze pijn gaan doen, zoiets kun je beter voor zijn.. Ik spreek uit ervaring en tegen beter weten in handel ik er nooit naar :o

• #1.386
Op die foto van 5j geleden, was je toen gewoon skinnyfat of was je al afgevallen van fatty-mode?

• #1.388
Godver, en met de gedacht dat mijn verstandskies er binnenkort ook uit moet :((volgens de tandarts).
Gelukkig voel ik nog geen pijn, dus stel ik het maar uit tot 't echt nodig is.
Sterkte Pun.

Gewoon laten trekken man. Stelt echt niks voor. Als het pijn gaat doen wordt het alleen maar lastiger.

• #1.391
Gelukzak!

oo ja je lengte vergeten.

damnn, dan moet je nu wel een beast IRL zijn volgens mij

nicee

Haha thanks :cool:

Beast? Hmm alles is relatief en subjectief helaas.. Maar ik mag niet klagen, zeker niet gezien waar ik vandaan kom :)

Gewoon laten trekken man. Stelt echt niks voor. Als het pijn gaat doen wordt het alleen maar lastiger.

+1 als het pijn gaat doen ben je te laat..

OT: Vandaag weer gymmen! Gisteren heel de dag overleefd zonder pijnstillers.. I guess the motherfucking tooth finally died! :D
Afgelopen week wel heerlijk aan mijn tan kunnen werken, dat is natuurlijk ook wel nice. Nu even een weekje recovery trains en rustig aan doen. Zaterdag DV.. Moeten we natuurlijk wel fit en pijnvrij zijn :D

Heerlijk gevoel als je wakker wordt zonder pijn lijkt mij! De dag na dv zal dat wel anders zijn ;-)

Kloppen je stats eigenlijk nog? Want ik vond je op dreamfields wel wat droger dan 10% lijken. Maar kan ook optisch bedrog zijn geweest uiteraard!

• #1.393
Jaa stats kloppen wel aardig hoor :)

Zal optisch bedrog zijn geweest :engel:

Recovery Train #1

DB Fly
15x16
12x20
10x24

DB Press
12x26
10x32
10x34

Pec Fly Machine Dropset erg strict en slowly
12x85
7x70
7x50

Triceps Pushdown
15x40
15x42,5
15x45

DB Shrugs
20x36
20x36
19x36

Cable Rope Crunch
12x40
10x42,5
10x45

Lekker kort, me kapotgezweet :o Viel alles mee na een week met pijn en pijnstillers.. Oh en bier enzo :o :o

Pica huidige shape na dus een kutweek niks doen :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hnngg.. Goed dat de eerste train er weer op zit! Hopelijk valt spierpijn mee!

Lekker die pic.. Yum:o

Met alle respect, heb je al eens bloedwerk laten doen?
AAS, pijnstillers aan hoge dosis en bier is nu niet echt goed voor je lichaam, en je hebt er maar 1 ;)

• #1.396
Haha dank voor de bezorgdheid maat! Zou wel wat vaker moeten laten controleren idd! Next check up is na de vakantie.. Zit overigens nu in cruise, dus t zal alleszins weer meevallen :o

Maar toch moet je in je cruise je lever enzo later herstellen.
Op die manier hersteld die niet hoor.
Of ga je iets langer cruisen dan 6-8 weken?

Kmoet eerlijk toegeven dat ik in mijn cruise ook wel al eens een paar glazen wijn gedronken heb hoor :D

• #1.398
Maar toch moet je in je cruise je lever enzo later herstellen.
Op die manier hersteld die niet hoor.
Of ga je iets langer cruisen dan 6-8 weken?

Kmoet eerlijk toegeven dat ik in mijn cruise ook wel al eens een paar glazen wijn gedronken heb hoor :D

Alles moet herstellen in je cruise, tot aan je pezen etc toe. Zolang het blijft bij een paar drankjes (laag alcoholisch) geen sterke drank en ook met mate, zal het meevallen bro. Verder moet éénieder voor zichzelf natuurlijk de risico's afwegen :) Gezond is natuurlijk anders, maar dat geldt voor heel veel dingen die we doen in het dagelijks leven.

Go Punnie :cheer:

Goeie pic! Borst blijft wel een aandachtspuntje.
Heb je verder geen bijwerkingen/klachten eigenlijk als je zo lang on bent?

Terug
Naar boven