AndroidHealthClinic

Pun's road..

Ik ben de ergste superdude:(

193cm 75 kg @ 14% :(:(

Hihi, skinny fat. Komt door de trenbolona denk ik :(

• Like
Waarderingen: Vonk
We know bro...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zit je nog aan de tren pun?

Of wanneer is de blast? :P

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.888
Aight, hoeveel doseer je?
Cba om door al dat gespam van jullie heen te worstelen :P

Ik mis de tren :(

• Like
Skinny fat zei die :roflol:

---------- Toegevoegd om 15:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:57 ----------

Ben aan het blasten Trenny (test/tren/bold)

Waarom de bold Pun?

Zit er nu ook op, maar zal dit toch nooit meer gebruiken voor te bouwen. in wedstrijd prep lijkt me dit wel ideaal omdat je dan de test kan laten vallen voor vocht bijv.

• Like
  • #1.891
UB Trennn met StunnaGunna

T-Bar Rows
15x50
12x70
10x80
08x90

DB Presses
12x28
12x30
10x32

Plate Loaded Lat Pulldown
15x80
12x120
10x140

Machine Fly's Dropset
14x85
12x70
10x50

DB Side Raises
10x12
10x12
10x10

Triceps Pushdown s.s. Cable Upright Row
12x40 - 08x30
12x50 - 08x30
12x50 - 08x25 Auwww Damn m'n onderarmen zo vol niet te harden :D

DB Hammer Curls Dropset
14x20
12x16
11x12

Nice Trennn en Stunna is veel minder dik in het eggie :heart:

En een pica van de huidige shape :o

Ik wilde wat nuttigs over je train zeggen.. Maar dat laat ik over aan Robke en Rambo.. Ik ben afgeleid :eyebrow: :lick:

Foto's van Stunna please ;)

Mooie delts en prima training!

• Like
Je staat er goed bij man! Errug netjes :thumb: Ik was je aan t zoeken buiten:( stond dus gewoon homo-erotische fotos te maken.. <3

goed fysiek pun!
(en sorry voor de verkeerde snap :o)

• Like
  • #1.896
Ik wilde wat nuttigs over je train zeggen.. Maar dat laat ik over aan Robke en Rambo.. Ik ben afgeleid :eyebrow: :lick:

Hihi :$ :$

Aight, hoeveel doseer je?
Cba om door al dat gespam van jullie heen te worstelen :P

Ik mis de tren :(

Ik kan de tren missen als kiespijn hoor, voel me veel fitter zonder tren. Maar goed, voorlopig vind ik het nog steeds waard :)

Nu op 250/200/400 test/tren/bold e4d. En daar waar iedereen het heeft over bold honger, heb ik behoorlijk last van misselijkheid elke ochtend. Dus het is nogal een zware kluif om mijn 4K+ kcal binnen te krijgen elke dag. Maar niet b**chen, nog maar een "paar weekjes" :o

Waarom de bold Pun?

Zit er nu ook op, maar zal dit toch nooit meer gebruiken voor te bouwen. in wedstrijd prep lijkt me dit wel ideaal omdat je dan de test kan laten vallen voor vocht bijv.

Ik wilde Bold een keer proberen en die volle mooie look ervan ervaren. Moet zeggen ik gain er prima op i.c.m. de tren/test. Maar de misselijkheid kan me wel gestolen worden, dus wss wel meteen de laatste keer bold voor mij.

Foto's van Stunna please ;)

Mooie delts en prima training!

Thanks en voor pics van Stunna moet je bij Stunna zijn ;)

Je staat er goed bij man! Errug netjes :thumb: Ik was je aan t zoeken buiten:( stond dus gewoon homo-erotische fotos te maken.. <3

Hahaha ja moet mijn logbezoekers een beetje tevreden houden he. Dat jij nou zo snel klaar bent altijd :p

---------- Toegevoegd om 20:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:11 ----------

goed fysiek pun!
(en sorry voor de verkeerde snap :o)

Welke verkeerde snap? Jij snapt altijd van die verkeerde dingen, gebouwen enzo? Ik snap ze zelden :roflol:

Nog een pic geschoten met Pun na de superset pushdowns/upright rows

• #1.898
Die snelbruiner deed zijn ding wel hè gisteravond!

Bulgaarse Surinamers hebben sowieso al wel een tan, je had wel een plakzak man... voelde echt een beetje awkward..

Terug
Naar boven