MuscleMeat

Pure aesthetics.. @ 19 jaar oud. 1 jaar en 7 maanden progress ( K ) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eerste post was Juni 2011, onderhand dus wel meer dan 9 maanden.
 
heeft dit te maken met lage vetpercentage of ?

az8hm0.jpg
 
Wil je dat horen?
Anyway, ja. dat heeft te maken met een laag vetpercentage
 
Wil je dat horen?
Anyway, ja. dat heeft te maken met een laag vetpercentage
ja ik vond het een beetje raar.. zelfs in de bulk had ik bij mn schouders ongeveer soort gelijke aders.. maar ik had wel vet b ij mn buik.. :s
 
Vet op de buik komt er zo ongeveer het eerst bij, gaat er het laatst af. je zult ze nu alleen veel duidelijker zien die aders. maar ziet er goed uit!

Would husband (nohomo)
 
Vet op de buik komt er zo ongeveer het eerst bij, gaat er het laatst af. je zult ze nu alleen veel duidelijker zien die aders. maar ziet er goed uit!

Would husband (nohomo)
ok thanks ; )

would****myself/10
 
Nee, komt door je leeftijd. Als je lichaam te snel veroudert, beginnen je aders vanzelf uit te steken. Kijk maar rond in het bejaardenhuis, their veins are poppin.
 
Nee, komt door je leeftijd. Als je lichaam te snel veroudert, beginnen je aders vanzelf uit te steken. Kijk maar rond in het bejaardenhuis, their veins are poppin.
317ccoi.jpg


< 3
 
Update : ) 5/6 weeks out...

aders komen meer tevoorschijn, schouders ook : ) gaat de goede kant op :D

k9q48.jpg
 
Nice. Hoe lang trainde je ookalweer?
14 oktober 2010 gestart, dus ook echt gestart.. niet daarvoor nog gym ofzo. alleen voetbal

1 jaar en 6/7 maanden nu dus ongeveer : )
 
14 oktober 2010 gestart, dus ook echt gestart.. niet daarvoor nog gym ofzo. alleen voetbal

1 jaar en 6/7 maanden nu dus ongeveer : )

Good genetics if true. Heb je ook benen pics, zag volgens mij niet voorbij komen.
 
wrm altijd zulk effecten op je pics?
vind ik juist mooi dit hahaha eerst was het 5 meter foto's...
toen lightning XD

en nu ik met een hd camera een foto van 50 cm een foto maak zeik je over ? effects ?

wat voor effecten brah..

/negged.

---------- Post toegevoegd Tue 15 May 2012 om 21:58 ----------

Good genetics if true. Heb je ook benen pics, zag volgens mij niet voorbij komen.
benen post ik binnenkort ; ) geen big wheels ofzo.. maar vind het ook niet passen bij het totaal plaatje wat ik voor me eigen lichaam heb : ) wel goede massa maar niet echt ronnie coleman achtig iets is mijn doel : )

---------- Post toegevoegd Tue 15 May 2012 om 21:58 ----------

Good genetics if true. Heb je ook benen pics, zag volgens mij niet voorbij komen.
benen post ik binnenkort ; ) geen big wheels ofzo.. maar vind het ook niet passen bij het totaal plaatje wat ik voor me eigen lichaam heb : ) wel goede massa maar niet echt ronnie coleman achtig iets is mijn doel : )
 
in 4 normal pics
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven