Fitness Seller

Pure aesthetics.. @ 19 jaar oud. 1 jaar en 7 maanden progress ( K ) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
die 110 wel ja.. die andere 2 vond ik zelf wel goed genoeg.. net niet tegen mijn borst aan ; )

Je moet zelf weten hoe je presst natuurlijk. Alleen als je zegt dat je bijv. 5x110 kan pressen, dan neemt men aan dat je dit full rom doet anders kan iedereen meer pressen.

Maar goed bezig.
 
nice maar mag idd aardig stukje lager
 
lichaamstypen:

ectomorph: dit lichaamstype heeft weinig onderhuids vet,is vaak lang dun met lange armen en benen.je borst is plat en je hoofd is lang en dun met een relatief groot voorhoofd.de stofwisseling ligt hoog waardoor je bijna niet aankomt als je veel eet.en als je in vet aankomt,is het er ook snel af. daarentegen is het heel lastig om spiermassa op te bouwen.als je een ecotomorph bent,ben je vaak beter in duursporten dan in explosieve werk en dus vroeger toen je kind was beter in de coopertest dan in in bijvoorbeeld verspringen of sprinten. je heb een langzaam spiervezeltypering.

voordelen: weinig vetopbouw. snelle definitie indien je spiermassa op gaat bouwen. voedingsschema is makkelijker vol te houden
je zult langer jong uiterlijk houden.

endomorph: de endomorph is eigenlijk het tegenovergestelde van de ectomorph. dit lichaamstype is meer rond en zacht veel en makkelijk vetopslag op het lichaam en relatief kortere armen en benen. botstructuur is stevig met dikke polsen. als kind was je vaak sterker dan je leeftijdgenootjes,maar had moeite met conditie opbouwen.de endomorph is sterk en bouwt snel spiermassa op en heeft moeite met lekker eten te laten staan.je hebt veelal een snelle spiervezeltypering.

voordelen: snelle en heftige spierontwikkeling. krachttoename relatief makkelijk.

mesomorph: de mesomorph zit een beetje tussen de twee eerdere types in. dit lichaamstype heeft van nature een atletisch voorkomen door v in de bovenlichaam.je hebt een dikke,stevige huid en een snelle spiergroei.je kunt niet alles eten wat je wilt, maar te veel aan vet verdwijnt ook weer snel als je even oplet of gaat sporten.als kind was je vroeger meestal goed in balsporten,vanwege de mix tussen explosiviteit en uithoudingsvermogen. je spiervezeltypering is een mix van langzame en snelle spiervezels.

voordelen: je hebt van nature al een atletisch lichaam. vrij snelle spieropbouw


dit boek heet : op de cover van men"shealth in 100 dagen.

geschreven door fitnescoïtuspert en lifestylecoach, guy van der reijden

in alle recpeckt voor jou denk ik dat jij geen ectomorph bent.
maar echt super wat je voor elkaar gekregen hebt !!!!

---------- Post toegevoegd Mon 7 May 2012 om 22:41 ----------

je kunt namelijk ook een mix van de hier boven opgenoemde zijn..
daar denk ik eerder aan bij jou.
een ectomorph is zeker geen hardgainer !
maar wat je ook mag zijn super ..dikke 10 :D
 
Laatst bewerkt:
thanks man ; ) ja ik denk dat ik dan daartussen zit idd ; D
 
dude, netjes, maar mag wel wat lager.

Nog lager? Are you ****in serieus XD. No matter what, slaters r gonna slate!


[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
anaboluh anaboluh

(grapje)

ik mag je wel.
 
Nog lager? Are you ****in serieus XD. No matter what, slaters r gonna slate!


gaar plaatje

dude de bar kan nog redelijk een stuk lager hoor ;)
 
Zeer netjes na 9 maanden!

alleen ging wel erg soepel, denk dat je stuk meer kan duwen als ik dit zo zie!
 
zijn nep schijven, ken die dingen, zijn van piepschuim.
 
@Numba1stunna
haha moet jij maar is zoon schijf op eten kijken of je nog tanden hebt.....
sommige mensen zijn zoon zielige types hahaha

See the big guy walking along carrying the weights? He's got right of way every time. Let him pass you without having to deviate his path or juggle, the weights he is carrying with one hand, that you wish you could carry with two. Yield left and let him through!

hij knalt gewoon en ik zou niet weten waarom hij lager moet met die bench.
 
WOW, gaat goed man zeker voor 9 maanden trainen!mag msh wat lager maar ja we hebben altijd wat te zeiken :P , keep goning!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven