AndroidHealthClinic

Pure aesthetics.. @ 19 jaar oud. 1 jaar en 7 maanden progress ( K )

Status
Niet open voor verdere reacties.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

das dan ook wel enkel in Nederland dat Marokkaanse mannen beter scoren bij de vrouwen... in België loopt de grote meerderheid van de vrouwen ervan weg omdat ze extreem opdringerig zijn :p

+1. Avondje rondlopen in een discotheek in Antwerpen en je ziet er hopen die door vrouwen afgewezen worden nadat ze eerst een half uur kei opdringerig doen.

das dan ook wel enkel in Nederland dat Marokkaanse mannen beter scoren bij de vrouwen... in België loopt de grote meerderheid van de vrouwen ervan weg omdat ze extreem opdringerig zijn :p

LOL, dan weten de Belgische vrouwen niet wat ze missen:) Maar mijn mannetje is een Belg, dus die kunen er zeker ook mee door:D

LOL, dan weten de Belgische vrouwen niet wat ze missen:) Maar mijn mannetje is een Belg, dus die kunen er zeker ook mee door:D

Niks tegen homo's of tegen jou... Maar het valt me op dat je op dit forum erg openlijk praat over je geaardheid en soms zelfs mannen complimentjes geeft over een 'sexy buikje', om maar een voorbeeld te noemen.

Denk je niet dat dit een beetje ongepast is? Zal vast niet de enige zijn die dit heeft opgemerkt.

Niks tegen homo's of tegen jou... Maar het valt me op dat je op dit forum erg openlijk praat over je geaardheid en soms zelfs mannen complimentjes geeft over een 'sexy buikje', om maar een voorbeeld te noemen.

Denk je niet dat dit een beetje ongepast is? Zal vast niet de enige zijn die dit heeft opgemerkt.

And why shouldn't I? Heteromannen laten hun geaardheid niet minder merken hoor, maar misschien dat je dat als hetero ontgaat.

"Sexy buikje" ??? Show me where.....ik vind niks sexy aan een "buikje".

Je snapt het niet he? Op een forum als DBB vind 99,9% van de leden homocoïtusualiteit niks, dus dan kan je zulke reacties verwachten. Je hoeft niet bij elke post te zeggen dat je graag iemand kontjeboort.

Je snapt het niet he? Op een forum als DBB vind 99,9% van de leden homocoïtusualiteit niks, dus dan kan je zulke reacties verwachten. Je hoeft niet bij elke post te zeggen dat je graag iemand kontjeboort.

Ik snap het wel degelijk, er loopt hier racistisch en homofoob tuig rond, waaronder duidelijk jij, maar dat is eerder 0,1 % schat ik.

Blijkbaar ben je nog zo achterlijk als een varken ook door "kontjeboren" aan homocoïtusualiteit te koppelen, want genoeg homo's die dat niet doen, en genoeg hetero's die wel aan anale coïtus doen. Verder druk je je nogal ordinair uit.

Haha rascistisch? Sure. Als je een paar paginas terug lees zie je dat ik een arabische vriendin heb. Ben geen homofoob maar als je goed nadenkt is het niet natuurlijk dat mannen met mannen samen zijn, het is niet bedoeld om zich voor te planten.

Haha rascistisch? Sure. Als je een paar paginas terug lees zie je dat ik een arabische vriendin heb. Ben geen homofoob maar als je goed nadenkt is het niet natuurlijk dat mannen met mannen samen zijn, het is niet bedoeld om zich voor te planten.

Wat the **** doet dat er toe? Rij jij geen auto, slik je geen supplementen, ga je niet met het vliegtuig op vakantie, gebruik je geen plastic, leef je eco? Zo ja, dan kunnen we nog eens praten over "natuurlijk" maar anders: **** OFF met je onzin.

Btw over natuurlijk gesproken, homocoïtusualiteit bestaat ook in de dierenwereld voor, so....

So.... what? Het doel van het leven is basaal gezien overleven en voortplanten, en dat kan gewoon niet met twee mannen (of vrouwen, maar da's geil dus dat vind ik geen probleem:trollface:).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven