MegaManX
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vraag me af of die katrol exact de helft is.
....

Die barbell row...in wat voor hoek staat je bovenlichaam? Wel lager dan 45 graden neem ik aan he.Gooi je het gewicht een beetje omhoog of houd je je bovenlichaam echt stil?
Ik denk in 90 graden met mijn benen. Ik heb er niet zo'n kijk op. Ik sta wel stil, zo zwaar is het ook niet na de deadlift (het gewicht).
'k vind 4 reps eigenlijk te laag voor barbell row maar goed, het gaat nog. Het zal alleen weinig massa aanzetten.
Jaap

Hey Jaap,
Heb nog een vraag voor je, hoe kijk jij aan tegen creatine gebruik in een week voor een wedstrijd? Meeste topatleten gebruik de loadfase. Heb jij ervaringen hiermee?

Ik denk dat je die military press toch wel meer kan.![]()
Ik neem ook aan als je m in de nek laat zakken dat ie op de hoogte van je kruin of oorhoogte komt. Probeer dan de bewegingsuitslag op de military press wat te verkleinen en begin bijv. bij je kin.Ik vind het een onmogelijke oefening, net als front squats. Omdat ik de halter net onder m'n sleutelbeen heb liggen komen mijn ellebogen en polsen een beetje in de verdrukking. Ik ga deze langzaam opbouwen.
Met (zittend) nekdrukken heb ik al wel eens wat meer gehaald (9 x 85kg) maar dan zit ik meer in een krachtspositie. Ik kan ook meer kracht zetten met een rugsteun.
Jaap