- Waardering
- 119
- Lengte
- 1m99
- Massa
- 122kg
Sorry, hij staat nu weer achter het gebouw te kogelstoten
. Zoals ik al zei, altijd in de weer... weer of geen weer (zoals 's winters kogelstoten in een t-shirt)

Kris weer

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
. 

Jaap,
Heb jij een idee over de weerstand van een smith machine? M.a.w. Als ik 100kg aan schijven squat hoeveel squat ik dan echt?

dacht ik weer eens een training te gaan doen. Helaas geen airco in de gym dus...

Vandaag. 24-02-2008:
Gewicht +/- 108,5kg
Armen: 42,5cm
Onderarm (gestrekt): 34,6cm
Benen: 69,0cm
Kuiten: 46,5cm
Middel (over navel): 102cm , in rust
Borst: 128,0cm (ingeademd)

Even deze stats bijwerken:
Gewicht +/- 115kg
Armen: 44,5cm
Onderarm: 35,1cm
Benen: 70,5cm
Kuiten: 47,5cm
Middel: 102,5cm
Borst: 129,0cm
Ik ben niet tevreden over m'n buik dus ik ga wat extra fietsen (buiten) en joggen (sporadisch). Daarnaast hoop ik het squatten weer voluit te kunnen gaan doen, wat voor de nodige vetverbranding moet zorgen. Wellicht ga ik de pindakaas ook wat vaker laten staan
Jaap
Als je weer voluit kan squatten gaat dat helpen.
Weet je hoe hoog de squat van Rutger Smith is?
In januari squatte hij 2x250 (parallel)
In dit filmpje zegt hij iets over kracht uit de benen, vanaf 1:47:
http://www.rutgersmith.com/video2008/The road to Beijing.wmv
Oke, maar idd niet alleen benchen, ook deadliften squatten enzo

Ja ze zijn eigenlijk alledrie erg belangerijk. Ik kreeg een keer een opmerking van een districtstrainer dat ik te ver door mijn rug boog. Ik wil namelijk graag een lange worp maken zodat ik langer kan versneller. Maar goed, hij zei: Kan je 200 kilo bankdrukken? Zo ja, dan mag je zo stoten, zo nee, dan mag je niet zo ver doorbuigen want dan krijg je de kogel niet meer weg.
Ik ben nog steeds over deze opmerking aan het nadenken. En omdat ik graag ver doorbuig ga ik nu gewoon lekker 200 kilo bankdrukken (over een tijd) zodat het zeker weten goed zit
Nu is het bedtijd, morgenvroeg lekker zwaar bankdrukken!
Jaap

Gewoon tijdens de start van de worp als ik met mijn borst op mijn knie hang.
Jaap
Je gaat echt goed vooruit in kracht. En in 3 maanden 2cm op je armen is netjes.
Waarom is je military press zo laag?
Er is toch niks mee met een bolle rug? Het helpt je laag te blijven bij de glij toch?

Heel erg mooie serie jaap. Techniek ziet er degelijk uit, panzer kan nog aan de bak tegen jeEn Hoppa en de limiet voor NK zo maar te pakken
Ennuh wat betreft de discus??