- Waardering
- 119
- Lengte
- 1m99
- Massa
- 122kg
hmmm
Een kleine update vandaag, mijn elleboog begint erg veel pijn te doen. Ik gooi per direct de squat uit mijn programma, dit is de boosdoener. Als ik teveel stabilteitsdruk tegen de halter moet geven dan gaat het namelijk mis.
Het is even de vraag hoe mijn elleboog zich de komende week (heel) zal houden. Wellicht ga ik de triceps extension en pull over er ook uitgooien of ik ga ze reverse uitvoeren.
Vandaag was de deadlift-dag. Ook hierbij een beetje last van m'n elleboog vanwege het gewicht wat er aan m'n armen hangt.
Deadlift: 3 x 6 x 150kg... dat is dan weer een meevaller
Eerste set was een eitje, no-limit op de achtergrond, lang niet gehoord.
Tweede set was loeizwaar, de muziek was ineens in take that veranderd, weg adrenaline..
Bij de derde set was de muziek weer wat beter, makkelijk afgemaakt.
Nu even naar de sauna, ik ga een actieplan bedenken.
Jaap
Een kleine update vandaag, mijn elleboog begint erg veel pijn te doen. Ik gooi per direct de squat uit mijn programma, dit is de boosdoener. Als ik teveel stabilteitsdruk tegen de halter moet geven dan gaat het namelijk mis.
Het is even de vraag hoe mijn elleboog zich de komende week (heel) zal houden. Wellicht ga ik de triceps extension en pull over er ook uitgooien of ik ga ze reverse uitvoeren.
Vandaag was de deadlift-dag. Ook hierbij een beetje last van m'n elleboog vanwege het gewicht wat er aan m'n armen hangt.
Deadlift: 3 x 6 x 150kg... dat is dan weer een meevaller

Eerste set was een eitje, no-limit op de achtergrond, lang niet gehoord.
Tweede set was loeizwaar, de muziek was ineens in take that veranderd, weg adrenaline..
Bij de derde set was de muziek weer wat beter, makkelijk afgemaakt.
Nu even naar de sauna, ik ga een actieplan bedenken.
Jaap

...leggpresses zijn natuurlijk altijd nog een alternatief (beter nog de deadlift) , alhoewel je daarbij natuurlijk weer veel minder je rug en rompspieren kan pakken.
was wel nodig, zit nu rond de 22%
bij 1.93 m en 96 kg) en spieren langzaam weer terug te zien komen
Dit wordt waarschijnlijk wel de oefening voor mijn nieuwe combi; weekend = deadlift woensdagen = leg press i.p.v. squat.

)