Rybeara
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 113
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan niet anders dan een succes wordenHey Rekke,
Ik ga proberen je blog in het oog te houden![]()
Leuk eindelijk eens foto's.
Veel succes met je cut, hopelijk meer succes dan je vorige cut met TAD.
grtz
. Normaal TAD ook, maar daar kwam de dokter weer voor iets tussen ...'t valt wel mee .. Mijn buikomtrekt krimp wil, maar ik zie nog niet echt veel resultaat in de spiegel, maar ik zie me dan ook wel vaak in de spiegel, zal daarmee wel te maken mee hebben. Qua volhouden valt het goed mee, soms eens eens een junk-meal, maar dat mag wel eens denk ik.Jammer van die kramp,, hoe gaat het verder met de cut? Is 't nog een beetje vol te houden? En doe je trouwens ook nog cardio ofzo want dat zet je iig nooit neer na een training...
. Maar 3 dagen geleden was het 96cm, dus zal niet echt veel verschil in zitten 
!Ik dacht dat dat tabata gebeuren meerdere oefeningen inhield in één work out?
Congrats met de behaalde 95cm alKeep it up !
. Maar ik heb ook al andere gelezen inderdaad, van 8 verschillende oefeningen of zo iets, weet het niet precies meer, maar hier meer info : http://www.tmuscle.com/free_online_article/sports_body_training_performance/the_tabata_methodNeen, 4 minuutjes. Maar ik heb ook al andere gelezen inderdaad, van 8 verschillende oefeningen of zo iets, weet het niet precies meer, maar hier meer info : http://www.tmuscle.com/free_online_article/sports_body_training_performance/the_tabata_method
Ja, bedankt ! Ben er zelf ook fier op.. Toen ik weer kon trainen kwam ik van 104 cm. Nu nog volhouden en het komt wel goed denk ik.
Wat ik niet echt zo snap, is dat ik best veel afval, en toch geen krachtverlies lijdt.

Ah ja, zie nu net dat ik de nieuwe methode voorheb: http://www.tmuscle.com/free_online_...nce/six_new_tabata_workouts_for_fast_fat_loss
Hehehe, ik kom van de 107cm af ...
Krachtverlies zit in het koppeke imo. Als je hard genoeg blijft doorbeuken zal je
hoogstens wat reps moeten inbinden. Maar niet de kilo's die sommige denken
of voorspellen.
Ik zet zelfs PR's in mijn cut op low rep trainingen. Dus ja, alles kan![]()
. Ja, alles zit in't koppeke, dat vergeet ik soms toch ook wel. Gisteren had ik 3x8x100kg deadlift, terwijl vorige ik maar 2x8x100kg deed en laatse set kon ik nog maar 5 reps doen. Dat voelde wel overheerlijk.hey man! lekker bezig idd
wat ik niet snap is.. je hebt nog nooit front raises gedaan en je haalt 3x8x20 kilo?? bedoel je hiermee 20kg dumbelss of doe je dit gewoon met een barbell? anders zou het echt klasse zijn zeker in vergelijking met je bench , die toch vrij laag is in vergelijking met de rest.
succes ermee , zal af en toe is komen kijken
.
)
. Dat is een barbell van 20kg.
Dan maar even de training van vandaag :
Militairy Press:
1x17x20kg (nee, geen failure)
1x10x20kg
3x8x40kg
1x5x50kg
Side Raises :
3x8x8,5 kg / db
Front Raises :
3x8x20kg
Reverse Flies :
3x8x5kg
Twisting Crunch :
2x8x5kg (geen 3x, want bij laatste rep kwam er al een bruine substantie uit)
Leg Raises :
3x8xBW (easy-style)
Ging veel beter dan vorige week ! Maar toen was ik echter wel getroffen door de griep.
Heb maar 10 minuten cardio gedaan. Ik had nl. lichamelijke opvoeding, heb me daar meer als uur helemaal afgebeuld ...