AndroidHealthClinic

quifix's shred the fat cutlog !

Die mp is nice kerel ... en die front raises zou ik gewoon weg laten :p Kan je imo beter
wat extra werk voor je sides doen. (tenzij je voorste koppen natuurlijk achterlopen)

ben ik het niet mee eens , maar ieder zn ding

• Topic Starter Topic Starter
Die mp is nice kerel ... en die front raises zou ik gewoon weg laten :p Kan je imo beter
wat extra werk voor je sides doen. (tenzij je voorste koppen natuurlijk achterlopen)

MP is een van mijn favoriete oefeningen :D. Hmm, ik kan anders een opteren voor mid grip upright row.

Zonder zevere, ik vind je front raises met 20kg vrij zwaar als ik de rest van je gewichten bekijk.

Trainen loopt aardig zo te zien. Keep it going ;)

Zucht, ik word er gek van ! Daarnet, benen ... Squat, ging lekker, dus ik dacht, eventjes verhogen :cool:, krijg ik weer een kramp :mad: ! Denk dat ik ervoor naar de dokter ga dit weekend ...

Squat :
1x15x20kg
1x10x70kg
3x8x90kg
1x0x100kg (kramp gvd :mad:)

Drink je wel genoeg kerel? En je zoutiname? Desnoods wat calcium en magnesium supplementeren.
In verhouding 2:1 ;)

Drink je wel genoeg kerel? En je zoutiname? Desnoods wat calcium en magnesium supplementeren.
In verhouding 2:1 ;)

Ik drink over de dag 2 liter water + 1.5 liter thee (heb dat al op). Zoutinname zit wel goed denk ik (zie voedingsschema). Ik neem een multivit, dat is misschien niet genoeg ? Heb echter enkel een kramp in mijn been. Nooit ergens anders ...

Ik drink over de dag 2 liter water + 1.5 liter thee (heb dat al op). Zoutinname zit wel goed denk ik (zie voedingsschema). Ik neem een multivit, dat is misschien niet genoeg ? Heb echter enkel een kramp in mijn been. Nooit ergens anders ...

Vocht moet genoeg zijn dus ;) Zout ook ...

Multivitamine zorgt idd maar voor een lage dosis. Heb ik wel eens een tekort
eraan heb ik ook steeds kramp in mijn hamstring. Nergens anders. Als ik dan
weer een tijdje bijsupplementeer is het weer over. Ik moet ook zeggen, sinds
ik meer groenten eet, heb ik er ook wat minder last van.

Nu ja, calc & mag kost ook geen drol ...
http://www.xxlnutrition.nl/XXL-Nutrition-M8/Calcium-&-Magnesium-XXL-P672

Ik ga je ook volgen bro.

We hebben nagenoeg de zelfde stats, op je foto lijkt je ook op mijn bouw.

Veel suc6 verder.;)

Hoe zet jij je benen vast als je de glute-ham raises doet?

alles nog even over zitten kijken
je lijkt kwa bouw erg veel op mij , als je me 2 jaar geleden naast je had gezet had er weinig verschil geweest denk ik.

mooi om te zien dat je je eigen powerrack hebt
misschien is het een idee om voeding + trainignsschema gewoon in je log te plaatsen. de meeste mensen hebben de tijd of zin niet die dingen te openen en die zouden toch nuttige tips kunnen geven.

blijf lekker trainen dan moet alles goedkomen

nog een tip , die MP press kan je er beter uithalen.
tenminste volgens dorian yates , en ik vind dat er wel wat inzit.
laatste stukje van de MP doe je toch met triceps , terwijl je met dumbbell press dat kan tegengaan.

Wat is er erg aan je triceps te gebruiken?

Heb best een k*ttraining gehad ... Ik voelde me heel erg slap ! Was weer ziek (denk dat het door de Roacutane komt ?). Genoeg gekletst ..

Deadlift:

1x10x20kg
1x8x70kg
3x8x100kg
1x3x110kg

Lat Pulldown To the front Wide grip :

3x8x40kg

BOR :

3x8x55kg

Small Gripped Row :
3x8x60kg

Triceps : / Moest stoppen van vader vanwege dat ik mijn huiswerk nog niet heb gedaan ... Die neem ik er dan morgen maar gewoon bij :).

Training ging best prima ondanks ik me weer redelijk slap voelde ...

MP :

1x10x30kg
1x8x40kg
2x8x42,5kg
1x6x50kg

Side Raises :

3x8x9,5kg

Front Raises :

3x8x25kg (laatste 2 reps bij laatste set, ietsje moeten cheaten)

Reverse Flies :

3x8x5kg

Twisting Crunch :

3x8x5kg

Skull Crusher :

3x8x25kg

2Handed Extension :

1x8x25kg (moet ik nieuwe oefening op vinden, voelt echt slecht aan mijn schouders)

Pushdown :

3x8x20kg

Heb de laatste dagen niet veel tijd om te trainen. Ik ben geselecteerd voor mijn golfclub te vertegenwoordigen bij de -21 jarigen. Ik moet dus zeer vaak trainen (ivm golf) en wedstrijden ...

Ben 6de geeindigd voor de provincie Vlaams-Brabant, ben trots op mezelf. Aangezien ik weer tijd heb :

Deadlift :
1x20x20kg
1x10x70kg
3x8x100kg (ging best vlotjes weer)

Lat Pulldown:
3x8x40kg

BOR :
3x8x55kg

Small Gripped Row :
2x8x60kg

Triceps : morgen, was al helemaal uitgeput ook door het golven.

Terug
Naar boven