XXL Nutrition

Race naar 150kg bench press

Out 152.5 @92.2

ik zit nu weer op 145 kg, staat hier nog op 140 kg

Vergeten dat ik tijdje geleden hem heb behaald touch and go weliswaar!
fail op tweede rep

Is dat 1005lb? Damn gratz man!
Wat is BW?

Hoe leg je dit vast?
150x2 druk ik @98kg!

Je begint aan de race met een bench onder de 150kg en na maanden of jaren hard werken bereik je eindelijk de 150kg en post een filmpje van de lift. Dan maak ik je naam rood en heb je eeuwige dbb roem!

En daar lag je dan met de stang op je borst :P

Ok mannen, i'm out. Na een tijd schouderleed eindelijk de 150 gedrukt. Beetje slordig onnodig kont wat van de bank, maar goed...

150kg @ 96kg bw:

Godver die kan ik niet meetellen. Vol aan de baard doping! :cool:
Gratz man.

in voor de race naar eeuwige roem

100 kg @ 83 kg bw

Update: 120kg x2 @79kg bw
Still a long way to go..

Denken jullie dat ik die 150kg kan halen op dit lichaamsgewicht? Of moet ie sowieso omhoog?

Makkelijk? Overdreven gesproken hoor, sherrif.
Ja maar hoe kan dan dat ik sinds ik ben afgevallen naar 76 kg alleen meer ben gaan benchen? dat zou dus betekenen dat ik :

a) Genetic gifted ben as f**k of

b) Programmeer als een god of

c) Stiekum toch asian ben of

d) Combinatie van bovenstaande mogelijkheden

Ja maar hoe kan dan dat ik sinds ik ben afgevallen naar 76 kg alleen meer ben gaan benchen? dat zou dus betekenen dat ik :

a) Genetic gifted ben as f**k of

b) Programmeer als een god of

c) Stiekum toch asian ben of

d) Combinatie van bovenstaande mogelijkheden
Ik zeg niet dat het niet haalbaar is. Maar om het nou makkelijk te noemen vond ik wat ver gaan.

Ik zeg niet dat het niet haalbaar is. Maar om het nou makkelijk te noemen vond ik wat ver gaan.

Makkelijk bedoelde ik qua BW. Heb evenveel werk moeten doen om 110+,120+,130+ of 140+ te kunnen benchen. Dat was altijd moederneukend hard werken maar had weinig te maken met (te laag) BW. Hopelijk heeft vraagsteller hier wat aan, mijn advies "just lift heavy ass weights!"

Terug
Naar boven