AndroidHealthClinic

Race naar 150kg bench press

Bezoekers in dit topic

Zoals bij de vrouwen al boob-implants te zien zijn?
 
Marisa Inda?
Boob-size increase = WR benchpress goes up!
 
+15 bench tijdens cut :thinking:
 
Nice

dikste zyzz ooit op de achtergrond
 
voor de echte PL 'rs onder ons ,

wat is een redelijke bench voor mijn bw /lengte ,125kg -192cm (dus lange apenarmen :mad:)

met de correcte opbouw en volume ?



ik wil wel eens proberen om echt zwaar te gaan drukken,



150kg strict gaat nog vrij easy aan het eind van een complete serie bankdrukken

maar dat lijkt me vrij normaal met mijn bw en trainingsjaren,



huidige schema ,in totaal 3 oefeningen voor de borst ,doe ik 2 x in de week :

beginnen met 10X 100 (opwarmen doe ik nooit :o), 8X 120 , 5 x 120 , 3 x 130 , 1 x 140 en 1 x 150
 
Laatst bewerkt:
Vieze jij 1.5x bodyweight is redelijk wat mij betreft. Dus minimaal 30 kg mag je nog wel gainen.
Zou 3x tot 4x per week gaan benchen en een stuk meer volume draaien op 75-90% van je max.
 
135 van de week gedaan paused en helemaal volgens de ipf regels met een beetje leuke snelheid. Hopelijk op de drc cup wat beeldmateriaal met flink meer gewicht.
 
Eindelijk wat progressie te melden: 145 kg @ BW 89. Filmpje in mijn log.
 
Lichaamsgewicht 84 kilo,
Bench momenteel 1×105.
Doel is 1x150 rond eind mei 2018.
 
In
142,5 @80kg in de gym of
130 @73.1 in sbd cup
Maar eerst maar in de gym halen:)
 
Maar nu niet. Ik kon vroeger goed voetballen. Nu niet meer.
 
Dat is met of zonder kuur?
Ik kuur niet.
Ben heel lang buiten strijd geweest; Beste ooit was 4 x 130 en 1 x 140 maar toen de strijd effe moeten staken.
Vandaar dat de opbouw ook wat sneller gaat. Gisterenavond 5 x 100 en 1 115 gebencht. Dus het gaat de goede weg op.
 
Ik kuur niet.
Ben heel lang buiten strijd geweest; Beste ooit was 4 x 130 en 1 x 140 maar toen de strijd effe moeten staken.
Vandaar dat de opbouw ook wat sneller gaat. Gisterenavond 5 x 100 en 1 115 gebencht. Dus het gaat de goede weg op.

Oke succes, het is een hele opgave maar ook een hele prestatie als het lukt. Zeker op bench kan het hard achteruit gaan.
 
Back
Naar boven