AndroidHealthClinic

Race naar 150kg bench press

Bezoekers in dit topic

Oke succes, het is een hele opgave maar ook een hele prestatie als het lukt. Zeker op bench kan het hard achteruit gaan.
Bedankt.
De huidige evolutie is:
Herstart op 27 sept: toen 5 x 80 was zwaar
30 september 5 x 85
10 oktober 3 x 90
14 otober 5 x 90
29 oktober 5 x 95
31 oktober 5 x 100 (gefilmd) en 1 x 115
Dus op 1 maand 15 kilo er bij.
 
Laatst bewerkt:
16 november : 1 x 115 kilo


Eind december poging 1 x 120
 
Ppffff dat wordt hier niet meer geüpdate. Ik stop met trainen hoor.
 
Ik moet er steeds naar vragen maar als je een pr heb gezet plaats er dan ook je bw bij zodat ik weet waar het geplaatst moet worden.
 
Ik moet er steeds naar vragen maar als je een pr heb gezet plaats er dan ook je bw bij zodat ik weet waar het geplaatst moet worden.
Ok. Bedankt. Ps: was een grapje he.
 
16 november
1x115 , bw 90 kilo toen
 
1x122 pr sinds herstart, eind deze maand 1x125 proberen.

Dus voor de stats hier in dit topic: 1x122 bij bw van 89,6 kilo.



Ik had deze kleren aan omdat ik op het laatste moment te horen kreeg van de dame des huizes dat ze naar de winkel wou, maar dat ze nog even snel de kleine ging wassen. Dus ik had een half uur tijd om me lichtjes op te warmen een een PR te zetten.
 
Ga je nu elke week hier een nieuw pr vermelden?
 
Neen, elke 2 dagen. Mag dat?
Uiteraard. Gefeliciteerd! Lijkt nog een berg meer in te zitten mits goede opwarming en spanning optimaal. Filmpje van zijkant biedt in dat opzicht meer info.
 
Van mij wel, update ik wel over een maand wanneer je de 150 hebt.
 
Van mij wel, update ik wel over een maand wanneer je de 150 hebt.
Over een maand? I wish. Doel is eind juni, dat zal al straf genoeg zijn. En ik zal je natuurlijk niet bij iedere pr met 2 kilo lastig gaan vallen he. Laat ons zeggen bij 130 en 140. Is dat redelijk?
 
1x122 pr sinds herstart, eind deze maand 1x125 proberen.

Dus voor de stats hier in dit topic: 1x122 bij bw van 89,6 kilo.



Ik had deze kleren aan omdat ik op het laatste moment te horen kreeg van de dame des huizes dat ze naar de winkel wou, maar dat ze nog even snel de kleine ging wassen. Dus ik had een half uur tijd om me lichtjes op te warmen een een PR te zetten.

Minder dansen meer stabiliteit, gaat je een eind verder op weg helpen naar de 150.
 
1x122 pr sinds herstart, eind deze maand 1x125 proberen.

Dus voor de stats hier in dit topic: 1x122 bij bw van 89,6 kilo.



Ik had deze kleren aan omdat ik op het laatste moment te horen kreeg van de dame des huizes dat ze naar de winkel wou, maar dat ze nog even snel de kleine ging wassen. Dus ik had een half uur tijd om me lichtjes op te warmen een een PR te zetten.
Als je ooit in de IPF zou willen liften dan moeten je voeten ook vlak op de grond staan, en blijven. Ze mogen verschuiven maar ze moeten vlak op de grond blijven.
 
Minder dansen meer stabiliteit, gaat je een eind verder op weg helpen naar de 150.
Dan " dansen" had ik vroeger nog erger, en is al een stuk beter geworden; Hoe kan ik daar aan werken. Ik zie wel dat ik deze keer mijn voeten niet volledig plat op de grond had, en dat zal er in dit geval wel voor een stuk tussenzitten. Ik ga er nog wat meer op letten. Bedankt.

PS: in de gym is de bench wat breder en dans ik daar minder dus de breedte van mijn bench zit er wellicht ook voor iets tussen. Ik ga misschien eens moeten kijken naar een bredere bench?
 
Laatst bewerkt:
Als je ooit in de IPF zou willen liften dan moeten je voeten ook vlak op de grond staan, en blijven. Ze mogen verschuiven maar ze moeten vlak op de grond blijven.
Neen, ik denk niet dat ik ooit zo sterk zal zijn dat ik daar enige rol van betekenis kan zijn. Ik denk dat, realistisch gezien, 160 bench, 220 deadlift en 200 kilo squat mijn genetische grens is (of hoe ik dat ook moet noemen) EN met zo'n cijfers haal je daar weinig uit.
 
PS: het is trouwens vooral mijn doel gewoon fysisch sterk te worden ,met een sterke core, zodat ik in mma (en dan vooral het BJJ gedeelte) sterk word). Niet vergeten, 7 jaar geleden, net voor m'n rugoperatie was stappen zo goed als onmogelijk geworden

Al bewonder ik wel de beren hier die enorme gewichten tillen.
 
Waarom denk je dat 200/160/220 je genetische grens zou zijn?
Ik denk eerder dat je BW je beperkingen oplegt. Eet een beetje meer en je max gaat omhoog.

Met 200/160/220 wordt je Belgisch kampioen in de -83kg hoor.
 
Back
Naar boven