Fitness Seller

Race naar 150kg bench press

Bezoekers in dit topic

oh, ik las 250. Sorry.. /out
 
Ok, ik doe mee. Heb 140 paused gedrukt op 116 kg bodyweight. Ben ondertussen al een half jaar rond de 105kg bodyweight en ben van plan daar te blijven. Had een maand terug ofzo de 140kg kunnen evenaren op 105. Dus kijk maar in welke gewichtsklasse je me zet.

Ben nu aan het herstellen van een schouderblessure, dus 150kg gaat wel even duren.
Wat bedoel je met had kunnen evenaren? Had je het idee dat het zou lukken maar niet gedaan?
 
Wat bedoel je met had kunnen evenaren? Had je het idee dat het zou lukken maar niet gedaan?

Ja, heb niet werkelijk gemaxt, maar zat met reps op m'n oude PR's.
 
Vandaag 142,5 @ 88,7 gedaan.
 
Ok, ik doe mee. Heb 140 paused gedrukt op 116 kg bodyweight. Ben ondertussen al een half jaar rond de 105kg bodyweight en ben van plan daar te blijven. Had een maand terug ofzo de 140kg kunnen evenaren op 105. Dus kijk maar in welke gewichtsklasse je me zet.

Ben nu aan het herstellen van een schouderblessure, dus 150kg gaat wel even duren.

Aan het cutten dus? Sick! Waar wil je volgend jaar in gaan competen? -105?
 
Heleba allemaal

ben nu bijna terug 2 maand aan het trainen en zou graag een echt zwaar powerlift schema hebben en niet zoiets gelijk smolov ofzo. Heb de laatste tijd getrained volgens periodisering van tudor bompa vroeger ging da goed maar werkt nu niet meer zo goed
bw =77 kg
stats vandaag

105 * 5 bench

165 * 3 zonder neer te leggen deathlift laatste met 6 sec pauze boven knie en 6 sec ondr de knie

squat gaat weer even moeilijk (ben gehandicapt en soms is met bewegingsvrijheid voor mijn linkerarm te beperkt om een standaard squat te doen ik kan de baar niet goed vasthouden dan. bezoekje kiné lost da wel op )
dus setjes legpress met 300 kg

ben op zoek naar eens iets anders voor stats op met drijven

met vriendelijke groenten
 
Laatst bewerkt:
Eergisteren 120 gedaan.
 
gisteren 0x115 gedaan
 
Wil toch wel eens graag meedoen nu, nog nooit gehaald.
Bw 95 bij 130 atm. Hoop over 2, 3 maanden met bewijs te komen.
 
Ha, ik doe ook mee.

BW: 86 kilo
huidige 1rep max = 90 kilo denk ik.
 
Aanvanggewicht minimaal 100 kg.

Zegt wie?

Vorig jaar, net voor mijn longontsteking en nekproblemen, benchte ik 4 x 130 dus ik ben er in no time.
 
Ik neem het topic over van override aangezien deze lang niet meer up2date is en hij enige tijd niet meer actief is op dbb.

Race naar 150kg RAW bench press.
- Riem, wristwraps, elbow sleeves zijn toegestaan.
- Free weights, geen smith.
- Borst aanraken, touch and go toegestaan.
- 1RM lift geen calculator.
Aanvang start gewicht minimaal 100kg.

Zegt wie?

Vorig jaar, net voor mijn longontsteking en nekproblemen, benchte ik 4 x 130 dus ik ben er in no time.
De openingspost ;)
 
Gisteren 1*110 (@78kg bw) gedaan.... en ik heb het overleefd joepie.
 
Back
Naar boven