MuscleMeat

Race naar 150kg bench press (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

120 kg 1 rm, 93 kg verwachting: in maart sws 140 in mei 150? Good luck iedereen
 
bam 150. i wish gvd
 
120 kg 1 rm, 93 kg verwachting: in maart sws 140 in mei 150? Good luck iedereen

Jij verwacht in 5 maanden 30 kilo op je bench te plakken???

Update:
132.5kg @92 bw
 
Ja wat denk jij ik ben net begonnen nog beginner gains momenteel plak ik per week 2.5 kg op mn 5rm (soms stall ik 1 week als ik veel gezopen heb)
 
Je profiel staat anders vol met foto's uit 2006/2007
 
Klopt ik heb een lange pauze gehad. Toen weer terug op niveau gekomen + ik volg starting strength heb nog nooit specifiek op kracht getraind. Dus in zekere zin toch starter ik gain iig aardig. Feli met je nieuwe pr btw
 
Ah kijk dat veranderd de zaak, succes!
 
(kort, heel krot vraagje voor de experts hier: ik ben vroeger heel snel van 5 x 80 naar 4 x 130 geevolueerd maar nu wil dit maar niet vooruitgaan sinds mijn operatie ondanks het feit dat alle medische issues opgelost zijn. Zou het kunnen liggen aan het feit dat ik vroeger een lat pulley had en daar heel zwaar de tricep op trainde en nu enkel maar bench ?)
 
(kort, heel krot vraagje voor de experts hier: ik ben vroeger heel snel van 5 x 80 naar 4 x 130 geevolueerd maar nu wil dit maar niet vooruitgaan sinds mijn operatie ondanks het feit dat alle medische issues opgelost zijn. Zou het kunnen liggen aan het feit dat ik vroeger een lat pulley had en daar heel zwaar de tricep op trainde en nu enkel maar bench ?)

Zonder meer over je training, techniek en lichaamsverhoudingen te weten is dat moeilijk te zeggen.
Persoonlijk ga ik hard op veel basic bench werk, maar mijn zwakke punt licht dan ook onderin.
Wellicht dat jou zwakke punt meer midden/bovenin ligt, dus dat je bench vooruit gaat als je specifiek dat gedeelte van je bench aandacht geeft.
Maar goed zonder een lat pulley kan je toch prima je triceps/lockout trainen? close grips (incline) bench press, board presses, reversed band etc.
 
Zonder meer over je training, techniek en lichaamsverhoudingen te weten is dat moeilijk te zeggen.
Persoonlijk ga ik hard op veel basic bench werk, maar mijn zwakke punt licht dan ook onderin.
Wellicht dat jou zwakke punt meer midden/bovenin ligt, dus dat je bench vooruit gaat als je specifiek dat gedeelte van je bench aandacht geeft.
Maar goed zonder een lat pulley kan je toch prima je triceps/lockout trainen? close grips (incline) bench press, board presses, reversed band etc.

Fuck, compleet correct!! Inderdaad, ik blijf steken, bij het naar boven gaan, op 20 cm boven de borst; Ik ga je tips opvolgen. Vroeger werkte paused bench enorm en dat heb ik terug aan mijn sets toegevoegd.
 
zet ook maar 110 bij mij bij mc.chick
ik durf mij nu niet te wegen. maar BW is in elk geval flink onder de 100kg:(
 
Zet mij er ook maar bij. 1rm 130, bw84
 
In! 120 bij 119
 
Morgen probeer ik 1 x 100.
Eind mei wil ik 1 x 150 halen.
 
niet echt een realistisch doel he...
 
niet echt een realistisch doel he...
Ik moet niet van 0 beginnen he; ik ben aan het revalideren en was voor mijn operatie aan 4 x 130 gestopt.
Dus ik denk wel dat het niet onmogelijk is. Vermoedelijk zal ik eind mei stranden op 1 x 140.
 
Ik wil ook wel meedoen. 1rm 132,5 @ 111
 
Zou het niet interessant zijn de ratio aan te geven van het gebenchte gewicht en BW?
 
Zou het niet interessant zijn de ratio aan te geven van het gebenchte gewicht en BW?
Als je de wilks wil weten dan kan je wellicht een nieuw topic openen en daar deze ratio bijhouden van de 3 grote lifts. Ik heb er weinig zin om naast deze lijst ook een wilks lijst bij te houden. Voor dit topic ook niet interessant omdat dit een motivatie topic is om gezamenlijk hetzelfde doel te bereiken, het totaal gewicht is hier belangrijker dan de ratio.

In dit topic staan wel wilks punten van lifts. :D http://forum.dutchbodybuilding.com/f32/forumrecords-148631/
 
Back
Naar boven