AndroidHealthClinic

Race naar 150kg bench press

Alleen van de 150 moet filmpje.

Hahaha die brul na die 110, in Nederland had je PGB gekregen kunnen vangen man.

Alleen van de 150 moet filmpje.

Mijn excuses dan, dat wist ik niet;

Ik zal mijn bijdrages hier dan beperken.

Conclusie momenteel:

1 x 110 bij 89 bw

---------- Toegevoegd om 16:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:04 ----------

Hahaha die brul na die 110, in Nederland had je PGB gekregen kunnen vangen man.
I have to ask: pgb?

die scream kwam er na een eindelijk geslaagde poging (had er reeds drie en meer gefaald)

Het ziet er allemaal ook echt niet uit, ga eens wat aan je techniek doen. Daarnaast kun je die filmpjes ook inkorten zodat we niet eerst 2 minuten naar je hoofd zitten te staren.

je hoeft echt niet voor elke pr ene filmpje te posten, we geloven je echt wel, zolang jij geen gestoorde gains maakt of richting IPF records gaat liften hoef je het echt geen bewijs te geven hoor.

ik denk dat je echt spijt gaat krijgen als je niet aan je form gaat werken.
ik was eerst ook zo, sommige kunnen tot 200 kilo lelijk liften, maar bij mij begon het bij 100 kilo al aan me schouder te zeuren.
ik doe nu paused bench, iets minder sterk maar veel gecontroleerder en voelt veel beter.

:roflol: wat een vaag filmpje man, was bijna eng

congrats met het pr, techniek is wel werk aan

Nog even zo door gaan jongens en er komt weer een jankpost dat iedereen in de pl sectie m zit te pesten.

Gefeliciteerd met je pr hoor maar dit topic draait toch niet alleen om jou
Post gewoon je filmpje en klaar

En technisch ziet t er wel echt kut uit

Had even gewacht met het posten van je pr tot je klaar was met je training i.p.v. nu 3 keer een pr posten.
Heb de filmpjes niet bekeken maar gratz met pr.

Ziet er niet uit?? Hij zal geen schoonheidswedstrijd winnen, inderdaad, maar zo lelijk was die nu ook weer niet. En er was geen bounce, wel mss wat snel naar beneden, en de ongelijke stijging komt er door de zwakkere triceps door de zenuwbeschadiging; dat je filpjes kan inkorten weet ik wel maar dan verdwijnt het bewijs dat het wel degelijk het gewicht is wat ik beweer.

Maar wegen die schijven wel echt wat je beweert?

Volgende video graag alles op een weegschaal leggen voordat je ze aan de halter hangt.

En ook een klok op de achtergrond zodat je niet andere schijven er aan hangt.

Maar wegen die schijven wel echt wat je beweert?

Volgende video graag alles op een weegschaal leggen voordat je ze aan de halter hangt.

En ook een klok op de achtergrond zodat je niet andere schijven er aan hangt.

gewoon een uncut video plaatsen waar je eerst de schijven + bar weegt. en dan de link hier plaatsen met de tijd waarbij je de lift zelf uitvoerd. zodat mensen die het wel geloven alleen de lift hoeven te zien.

mooi PR, techniek is inderdaad niet goed maar dat zei de rest ook allemaal.

nu ik toch al een reactie aan het typen ben, vrijdag komt er een PR van mijn smolov gains:cool:

Ik wil ook graag de krant van vandaag in beeld de volgende keer waarbij de datum goed te zien is.

En een lepel!

En je handen onder je oksels als een aap, om zeker te weten dat jij het echt bent.

Wat een stelletje eikels hier.
niet normaal.

Inderdaad, techniek is niet zo denderend; Alsof elke pr een schoonheidswedstrijd wint hier. Laten we maar eens naar de OHP records kijken waar geen mens zeikt dat de kerels zo ver achterover leunen dat het standing incline bench presses worden;

Ik dacht dat de eis van het topic was ieder record te filmen, en ik weet dat en hier soms begint te zeiken dat de schijven niet zichtbaar waren, en bbla bla bla, en omdat ik weet dat men me nogal graag trollt, wou ik dit voorkomen;

Ok, i got the message, don't need all the hate.

Volgende keer dat ik hier post zal met een 1 x 120 zijn, met een 5 sec durend clipje; Goed?

Wat wil je dan horen? In deze sectie wordt nou eenmaal nogal kritisch naar de uitvoering gekeken.
Ik zie je met deze techniek nog niet binnen korte tijd 35 kilo op je bench plakken.
Denk eerder dat je je schouder pijn gaat doen zo.
Gewoon maar full r*tard gaan en niet op techniek letten in training is niet de manier waarop je die 150 kilo bench gaat halen

tumblr_lxnm2iqFYk1r5wgko.gif

Wat zijn we weer lekker eerlijk en hypocriet nietwaar?

---------- Toegevoegd om 18:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:10 ----------

Ik zie het al zo voor me, een strongman die zwaar sukkelt met een atlas stone maar die uiteindelijk op het platform krijgt, en zijn collega's zeggen: super dude, tof dat je je pr heb gehaald, maar je uitvoering is kut. Tuurlijk is een pr nooit zo mooi als het hoort. Moet er aan de techniek gewerkt worden? Tuurlijk.

Terug
Naar boven