MuscleMeat

Race naar 150kg bench press

Wat zijn we weer lekker eerlijk en hypocriet nietwaar?

Neem de kritiek is ten harte, door je techniek te verbeteren is er nog veel progressie te halen.
Begin is met de bar te unracken en te wachten met de neergaande beweging, niet gelijk unracken en direct zakken.
Zelfde geldt voor het reracken, hou de bar is even stil voordat je rackt. Het ziet er nu nogal ongecontroleerd uit.
Zo te zien beweeg je ook je voeten?

Als ik in je log kijk heb je ook de meeste debiele warming-up gedaan die ik ooit heb gezien.
Dat is toch vragen om blessures zo?

Wat zijn we weer lekker eerlijk en hypocriet nietwaar?

---------- Toegevoegd om 18:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:10 ----------

Ik zie het al zo voor me, een strongman die zwaar sukkelt met een atlas stone maar die uiteindelijk op het platform krijgt, en zijn collega's zeggen: super dude, tof dat je je pr heb gehaald, maar je uitvoering is kut. Tuurlijk is een pr nooit zo mooi als het hoort. Moet er aan de techniek gewerkt worden? Tuurlijk.

verschil tussen strongman en powerlifters

bij een goeie powerlifter zal een PR altijd technisch flawless zijn, zelfs als hij failt, als je dan failt ben je gewoon niet sterk genoeg

kijk maar eens naar carl yngvar bijvoorbeeld

Neem de kritiek is ten harte, door je techniek te verbeteren is er nog veel progressie te halen.
Begin is met de bar te unracken en te wachten met de neergaande beweging, niet gelijk unracken en direct zakken.
Zelfde geldt voor het reracken, hou de bar is even stil voordat je rackt. Het ziet er nu nogal ongecontroleerd uit.

THIS i can use. Inderdaad, ik maak die fout vaker omdat ik vroeger te lang wachtte na het unracken en me mijn zei dat ik teveel energie verloor op die manier. En nu doe ik het andere extreme. Misschien deze maand iets beter op de form letten en als doel volgende maand geen 1 x 120 maar 1 x 115 stellen.

THIS i can use. Inderdaad, ik maak die fout vaker omdat ik vroeger te lang wachtte na het unracken en me mijn zei dat ik teveel energie verloor op die manier. En nu doe ik het andere extreme. Misschien deze maand iets beter op de form letten en als doel volgende maand geen 1 x 120 maar 1 x 115 stellen.

Dit klinkt al als een beter plan ;)

verschil tussen strongman en powerlifters

bij een goeie powerlifter zal een PR altijd technisch flawless zijn, zelfs als hij failt, als je dan failt ben je gewoon niet sterk genoeg

kijk maar eens naar carl yngvar bijvoorbeeld

Daar kan ik je redenering volgen.
Maar wat als er iemand bencht op een meeting en zijn pr tracht te breken en zijn form kut lijkt maar het uiteindelijk toch haalt, dan is het toch super? Dan gaan zijn collega's toch niet gaan zeiken?
Kijk naar sommige squat records. SOms wordt het bijna een goodmorning maar dee kerel haalt het uiteindelijk wel en iedereen is superblij.

Daar kan ik je redenering volgen.
Maar wat als er iemand bencht op een meeting en zijn pr tracht te breken en zijn form kut lijkt maar het uiteindelijk toch haalt, dan is het toch super? Dan gaan zijn collega's toch niet gaan zeiken?
Kijk naar sommige squat records. SOms wordt het bijna een goodmorning maar dee kerel haalt het uiteindelijk wel en iedereen is superblij.

ja op dat moment wel

en achteraf ga je zelf of evt met coach de lifts evalueren en kijken wat beter kan, dat hier mss op dbb niemand op mij zeikt wil niet zeggen dat het niet via privé msg fb whatsapp of wat dan ook gebeurt. Om maar een voorbeeld te geven. Ik vraag er vaak ook doelbewust zelf naar.

Wat ik gisteren eindelijk bestefte is dat ik op mijn bench lig te wankelen door mijn schouderbladen alsof ik op twee punten steun, ipv op een vlakke rug. Hoe moet ik mijn schouderbladen "intukken" zonder dat probleem niet te hebben.

---------- Toegevoegd om 18:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:19 ----------

ja op dat moment wel

en achteraf ga je zelf of evt met coach de lifts evalueren en kijken wat beter kan, dat hier mss op dbb niemand op mij zeikt wil niet zeggen dat het niet via privé msg fb whatsapp of wat dan ook gebeurt. Om maar een voorbeeld te geven

Daarom film ik ook al mijn lifts en is onder andere door mr chick; mijn deadliift (lift off) sterk verbeterd.

je moet het niet zien als afkraken oid. mensen proberen je hier gewoon te helpen. een pr is mooi maar ik heb liever dat iemand zegt dat het compleet ruk is als dit het geval is en deze hier feedback op geeft dan dat iemand zegt mooie pr ga zo verder. daar heeft niemand wat aan, ook al kan het kwetsend overkomen als je blij bent met een pr natuurlijk.

tumblr_lxnm2iqFYk1r5wgko.gif

Me 2 hahah yasmine die scream man haha alsof je de mount everest hebt weggeblazen met een shart haha pgb is btw persoonsgebonden budget.

Vergeet niet dat jij de Nederlands Yasmine bent Ijzer :P Al gaat het PGB aanvragen voor jou dan weer totaal niet op..

O rly xd omdat ik 700 wil in 2015? Haha ach ja ik besef dat het vaak niet zo snel gaat als je denkt of zou willen.. 650 is ook goed. Shoot for the moon aim at the stars!

Vergeet niet dat jij de Nederlands Yasmine bent Ijzer :P Al gaat het PGB aanvragen voor jou dan weer totaal niet op..

Daar heb je wel gelijk in. Ze hebben in ieder geval allebei nauwelijks een idee van waarover ze praten en vragen allebei om nét iets teveel aandacht.

Ik feliciteer je met je pr en lever daarna kritiek op je techniek, wat is het probleem

waarom een riem om met bankdrukken?

Wat ik gisteren eindelijk bestefte is dat ik op mijn bench lig te wankelen door mijn schouderbladen alsof ik op twee punten steun, ipv op een vlakke rug. Hoe moet ik mijn schouderbladen "intukken" zonder dat probleem niet te hebben.

---------- Toegevoegd om 18:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:19 ----------

Daarom film ik ook al mijn lifts en is onder andere door mr chick; mijn deadliift (lift off) sterk verbeterd.

waarom een riem om met bankdrukken?

Hou op.

Nog even zo door gaan jongens en er komt weer een jankpost dat iedereen in de pl sectie m zit te pesten.

Gefeliciteerd met je pr hoor maar dit topic draait toch niet alleen om jou
Post gewoon je filmpje en klaar

En technisch ziet t er wel echt kut uit

Tja, dat is inderdaad wat je deed.

Intellectuele eerlijkheid is niet je sterkste punt, nietwaar.

Daar heb je wel gelijk in. Ze hebben in ieder geval allebei nauwelijks een idee van waarover ze praten en vragen allebei om nét iets teveel aandacht.

Ik vraag geen aandacht, ik post filmpjes en vraag raad en advies.

Echter zijn er hier heel wat sterke PL'ers die door hun gestalte en sterke stats zo'n arrogante houding hebben ontwikkeld dat ze het normaal vinden mensen aan te spreken alsof ze stront zijn.

Terug
Naar boven