AndroidHealthClinic

Race naar 150kg bench press

Zal ik een nieuw topic openen voor de race? Kan yasmine hier al zijn issue lifts met dbb bespreken.

Ok, laten we ophouden met dit kinderlijk gebekvecht.
Ik heb de boodschap begrepen, ik zal minder vids posten met kleine records tot ik de 1 x 150 , met betere techniek heb.

Greetz.

---------- Toegevoegd om 19:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:20 ----------

Zal ik een nieuw topic openen voor de race? Kan yasmine hier al zijn issue lifts met dbb bespreken.

Mr chick, een beetje intellectuele eerlijkheid, nietwaar? Als men mijn vids en uitvoering bekritiseert, moet ik daar dan niet op reageren.
PS: herlees mijn vorige post.

Heb je het werkelijk niet door? Dbb wilt dat je blijft reageren zodat ze met je kunnen trollen. Ze liggen hier helemaal in een deuk omdat jij overal steeds weer op in gaat.

DBB strikes again :roflol:

No shit sherlock sommigen moeten gewoon even praten om het praten vast eenzame mensjes ik heb medelijden met ze

Heb je het werkelijk niet door? Dbb wilt dat je blijft reageren zodat ze met je kunnen trollen. Ze liggen hier helemaal in een deuk omdat jij overal steeds weer op in gaat.

Dus volwassen mannen pesten bewust iemand anders op een forum.
Zielig!

Ik vind dat je de laatste tijd nogal negatief over komt tegen iedereen hier met uitzondering van je eigen clubje, dit is jouw keus maar siert je niet

doe er mee wat je wil

sorry katrinus klassieker is het wel :o

wel wee wat leven zo op de DBB'tje

Dus volwassen mannen pesten bewust iemand anders op een forum.
Zielig!

Het is maar net hoe je het bekijkt, je loopt in een aantal topics steeds te verkondigen hoe en wanneer je welke pr's wil zetten.
Als vrijwel iedereen zegt dat dat niet handig is, ga je stug verder (wat je goedrecht is).
Als vervolgens vrijwel iedereen zegt dat je techniek slecht is, kun je dit ook ter harte nemen en er wat aan doen.
Wellicht is de manier waarop het gezegd wordt niet zo aardig, maar alleen maar veren in je reet gestopt krijgen heb je ook niks aan.

Het is maar net hoe je het bekijkt, je loopt in een aantal topics steeds te verkondigen hoe en wanneer je welke pr's wil zetten.
Als vrijwel iedereen zegt dat dat niet handig is, ga je stug verder (wat je goedrecht is).
Als vervolgens vrijwel iedereen zegt dat je techniek slecht is, kun je dit ook ter harte nemen en er wat aan doen.
Wellicht is de manier waarop het gezegd wordt niet zo aardig, maar alleen maar veren in je reet gestopt krijgen heb je ook niks aan.

Inderdaad, daar ben ik het mee eens.
Maar ik volg de raad op van heel wat mensen, en meng dit met de kennis die ik heb van mijn eigen lichaam.
Dat de techniek bij een pr niet zo mooi is, en dat mensen me daar over aanspreken, is logisch en apprecieer ik zelf. Maar het gaat om de manier waarop; De arrogantie, de onbeschoftheid, van sommige mensen, vind ik getuigen van een gebrek aan respect voor de medemens; Je kan dat melig vinden, of mieterig, maar correct met mensen omgaan kost niks.

Ik vind dat je de laatste tijd nogal negatief over komt tegen iedereen hier met uitzondering van je eigen clubje, dit is jouw keus maar siert je niet

doe er mee wat je wil

sorry katrinus klassieker is het wel :o

hehehehehe :D:D leverde iig veel karma op.. :P

Ik vraag geen aandacht, ik post filmpjes en vraag raad en advies.

Echter zijn er hier heel wat sterke PL'ers die door hun gestalte en sterke stats zo'n arrogante houding hebben ontwikkeld dat ze het normaal vinden mensen aan te spreken alsof ze stront zijn.
Wie dan? Ik zie de echt sterke benchers hier gewoon reageren met, gefeliciteerd, maar werk aan je techniek want dit gaat je opbreken.
Daarna worden er een paar grapjes gemaakt, big deal.

Die schreeuw was echt kostelijk trouwens. Ben benieuwd hoe hard je schreeuwt bij de 150! :D

Wie dan? Ik zie de echt sterke benchers hier gewoon reageren met, gefeliciteerd, maar werk aan je techniek want dit gaat je opbreken.
Daarna worden er een paar grapjes gemaakt, big deal.

Die schreeuw was echt kostelijk trouwens. Ben benieuwd hoe hard je schreeuwt bij de 150! :D

Dan scheuren de betonnen muren; :)

Nog even zo door gaan jongens en er komt weer een jankpost dat iedereen in de pl sectie m zit te pesten.

wie post hier dan een jankpost als iemand gepest wordt ???

verder heb ik me kostelijk vermaakt yasmine met het filmpje wat je uploade
techniek kan inderdaad beter, maar keep on posting en succes met het behalen van je doelen.

Niet zeker hoe je t bedoelt, maar dat is al van langer geleden, weet niet meer welk topic t was. Filmen van lifts denk ik, waar hij toen ook elke dag hele levensverhalen op hing. Wat allemaal leuk en aardig is maar als er dan gezegd wordt dat we t wel weten komt ineens calimero naar boven en is iedereen m aan t wegpesten en weet ik niet wat.

Nogmaals yasmine, je techniek is echt niet goed. Ga submaximaal liften, hoge frequentie en aardig wat volume, en niet zo veel maxen, zeker niet zo lang je techniek nog zo matig is. Als je techniek echt goed is kun je ook op 1rm pogingen die techniek perfect behouden.

Niet zeker hoe je t bedoelt, maar dat is al van langer geleden, weet niet meer welk topic t was. Filmen van lifts denk ik, waar hij toen ook elke dag hele levensverhalen op hing. Wat allemaal leuk en aardig is maar als er dan gezegd wordt dat we t wel weten komt ineens calimero naar boven en is iedereen m aan t wegpesten en weet ik niet wat.

Nogmaals yasmine, je techniek is echt niet goed. Ga submaximaal liften, hoge frequentie en aardig wat volume, en niet zo veel maxen, zeker niet zo lang je techniek nog zo matig is. Als je techniek echt goed is kun je ook op 1rm pogingen die techniek perfect behouden.
Yasmine heeft tot juni de tijd om de 150kg te halen. Dat gaat met jouw adviezen natuurlijk niet lukken.

Terug
Naar boven