AndroidHealthClinic

Race naar 150kg squat

Bezoekers in dit topic

Gefeliciteerd, op naar de 200kg.
 
Laat maar. Ik zat nog enkele pagina's achter geloof ik.
 
Bedankt!
Als de ondergrond iets beter was geweest had er nog iets meer ingezeten. Maar ik ging voor de 150kg en dat is duidelijk gelukt. :)
 
hee allen, hoe lang mag t allemaal duren ongeveer? ik ben 69 kg, zit nu op 110 (high bar) back) en 100 front. nog een redelijk lange weg te gaan dus.
 
Ik ben in september 2014 herbegonnen met 40kg en heb op 1 mei 2015 150kg gesquat.
Dat geeft je een idee. (ik weeg wel 86kg)
 
Tof, dat is wel snelle vooruitgang. Ik ben wel een vrouw (meisje, 17 jaar oud). Dus ik verwacht iets minder. hoop einde van het jaar 125 te kunnen met goede form. Maar 150 als doel klinkt ook wel lekker ;)
 
Laatst bewerkt:
Sorry, ik had niet gezien dat je een meisje/vrouw bent.
Dat kan in deze sport wel een redelijk verschil maken.
 
hee allen, hoe lang mag t allemaal duren ongeveer? ik ben 69 kg, zit nu op 110 (high bar) back) en 100 front. nog een redelijk lange weg te gaan dus.
Erg mooie verhouding die front squat en sterk.
 
BW 79kg Squat: 110Kg

Ik heb het idee vooruitgang te hebben geboekt op mijn 1RM sinds de laatste poging. Waarschijnlijk zal ik dus een deze weken weer een nieuwe 1rm posten ^^ Na veel te lang met verschillende retarded schema's te hebben gebruikt nu sinds kort begonnen met hatch squat om dit te laten overlopen in smolov. Daarom nu de deelname aan de race naar 150kg
 
Laatst bewerkt:
In.
95kg. 140kg 1rm
 
Laatst bewerkt:
Gratz Bob, mooie progressie geboekt.
Ik kan alleen de diepte vanuit deze hoek moeilijk beoordelen. Het zit op het randje. Wat zeggen de anderen hier?
Bij de race naar 200kg graag vanuit een betere hoek filmen.
 
Ik kom toevallig hier kijken voor het eerst en zie dat je je race net hebt gehaald :) Gefeliciteerd!
 
Thanks Mark en Jasenko!
Diepte is denk ik parallel at best. Filmhoek blijft lastig in mijn kleine schuurtje! (lens niet wide genoeg)
Zal een dezer dagen proberen eentje van precies zijdelings te filmen.
Onward upward and beyond!
 
Zou hem even opnieuw filmen.
 
Back
Naar boven