AndroidHealthClinic

Race naar 150kg squat

Vandaag weer ff nieuw pr

6x110kg en 3x120kg. Als was van die 120kg maar 1 echt goed diep, volgende keer weer even wat meer op techniek en dan richting de 130kg

Ben benieuwd met welke 5 rm je een 150 squat moet kunnen halen?
Mensen die een 150 squat al hebben kunnen daar misschien wat over vertellen?

Ben benieuwd met welke 5 rm je een 150 squat moet kunnen halen?
Mensen die een 150 squat al hebben kunnen daar misschien wat over vertellen?

Verschilt per persoon. Iedereen verschilt wat betreft hoe goed ze zijn in toppen. Ik heb de 150kg al gehaald terwijl ik 3x130kg kan. :p (allebei alleen met belt)

115-120 , suckt nog altij maargoed :') , volgens mij gaat hij nu rap stijgen :D

115-120 , suckt nog altij maargoed :') , volgens mij gaat hij nu rap stijgen :D
raar dat je evenveel squat of je bench.
blessures gehad ofzo?mn stats zijn gelijk,enkel mn bench is 100kg
mn squat is ook laag,maar veel last gehad van blessures(en te weinig benen getraind ook wel,en slechte core)

raar dat je evenveel squat of je bench.
blessures gehad ofzo?mn stats zijn gelijk,enkel mn bench is 100kg
mn squat is ook laag,maar veel last gehad van blessures(en te weinig benen getraind ook wel,en slechte core)

Mijn UB is gewoon een stuk sterker dan mijn LB , heb in het begin ook de benen fout gemaakt maar ben ze iig toch snel beginnen trainen. Heb er gewoon van nature minder kracht in zeg maar. De massa valt redelijk goed mee, ze zijn wel in verhouding.

Squat is wel zo goed als altijd ATG , misschien scheelt het als ik parallel zou gaan. Maar ksquat liever ATG :'). Vandaag nog eens proberen over de 120 te gaan :).

Mijn UB is gewoon een stuk sterker dan mijn LB , heb in het begin ook de benen fout gemaakt maar ben ze iig toch snel beginnen trainen. Heb er gewoon van nature minder kracht in zeg maar. De massa valt redelijk goed mee, ze zijn wel in verhouding.

Squat is wel zo goed als altijd ATG , misschien scheelt het als ik parallel zou gaan. Maar ksquat liever ATG :'). Vandaag nog eens proberen over de 120 te gaan :).
raar,kzie er mezelf in:pmn benen zijn ook in verhouding,met de rest,en weinig vet,en toch geen fluit kracht in.???terwijl ik toch wel een 15m yoke loop met 180kg.(mss teweinig souplese bij squatten ofzo)
succes

raar,kzie er mezelf in:pmn benen zijn ook in verhouding,met de rest,en weinig vet,en toch geen fluit kracht in.???terwijl ik toch wel een 15m yoke loop met 180kg.(mss teweinig souplese bij squatten ofzo)
succes

Echt irritant imo :'). Meeste mensen met mijn stats hebben een squat van 150 minimum. Mrjah we werken eraan , we kunnen iig maar proberen :D

Btw 120-> 125 :D

Terug
Naar boven