Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mooi,maar het gaat hier wel om een 1rm heVandaag weer ff nieuw pr
6x110kg en 3x120kg. Als was van die 120kg maar 1 echt goed diep, volgende keer weer even wat meer op techniek en dan richting de 130kg

Ben benieuwd met welke 5 rm je een 150 squat moet kunnen halen?
Mensen die een 150 squat al hebben kunnen daar misschien wat over vertellen?

Denk 5x 135/140
Ben benieuwd, al verschilt dit voor iedereen.
Ben benieuwd met welke 5 rm je een 150 squat moet kunnen halen?
Mensen die een 150 squat al hebben kunnen daar misschien wat over vertellen?
(allebei alleen met belt)ligt het aan mij, of is dit niet wat weinig
als ik zo de stats van de meeste hier zo zie, verwachtte ik eigenlijk hogere 1rm's![]()
en hiermee wil ik zeker niemand aanvallen ofzo![]()
.Wie bedoel je?Btw was jij niet die gast met die zieke BP na 1 jaar?
Voor sommigen niet. Er is ook een race naar de 200 en een race naar de 250.
my badJou.
hoezo?115-120 , suckt nog altij maargoed :') , volgens mij gaat hij nu rap stijgen![]()
, gaat aardig lekker nu 
Mooi!Omdat ik weer 2x per week squat + lunges doe en bulk, gaat aardig lekker nu
![]()

raar dat je evenveel squat of je bench.115-120 , suckt nog altij maargoed :') , volgens mij gaat hij nu rap stijgen![]()
raar dat je evenveel squat of je bench.
blessures gehad ofzo?mn stats zijn gelijk,enkel mn bench is 100kg
mn squat is ook laag,maar veel last gehad van blessures(en te weinig benen getraind ook wel,en slechte core)
.raar,kzie er mezelf inMijn UB is gewoon een stuk sterker dan mijn LB , heb in het begin ook de benen fout gemaakt maar ben ze iig toch snel beginnen trainen. Heb er gewoon van nature minder kracht in zeg maar. De massa valt redelijk goed mee, ze zijn wel in verhouding.
Squat is wel zo goed als altijd ATG , misschien scheelt het als ik parallel zou gaan. Maar ksquat liever ATG :'). Vandaag nog eens proberen over de 120 te gaan.
mn benen zijn ook in verhouding,met de rest,en weinig vet,en toch geen fluit kracht in.
terwijl ik toch wel een 15m yoke loop met 180kg.(mss teweinig souplese bij squatten ofzo)raar,kzie er mezelf inmn benen zijn ook in verhouding,met de rest,en weinig vet,en toch geen fluit kracht in.
terwijl ik toch wel een 15m yoke loop met 180kg.(mss teweinig souplese bij squatten ofzo)
succes