AndroidHealthClinic

Race naar de 150kg bench press

ik zou ook boos worden met 120kg bench :mad:

im not mad, vind het alleen een beetje treurig dat je in deze thread even wil komen benadrukken dat jij al 20 kilo meer kan verplaatsen dan waar hier naar gestreefd word. wrong place to show off, hier komt het gewoon sad over

maak dan gewoon een filmpje en post hem in de "filmen van lifts een idee" thread

dan kan je daar je props ontvangen

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
gelieve niet pochen in dit topic
als je ego wilt strelen maak je maar een eigen topic aan

zo en nu iedereen lief zijn voor elkaar

im not mad, vind het alleen een beetje treurig dat je in deze thread even wil komen benadrukken dat jij al 20 kilo meer kan verplaatsen dan waar hier naar gestreefd word. wrong place to show off, hier komt het gewoon sad over

maak dan gewoon een filmpje en post hem in de "filmen van lifts een idee" thread

Niet getreurt, waarschijnlijk heeft hij er voor moeten kuren hoor. :p

Wat naïef van jou om zomaar aan te nemen dat dit een goede bench is geweest. Zo ken ik je niet. :(
Misschien zijn het wel partials.

Een goede maat van mij is nu weer lekker aan het banken en zegt van de week 6x150kg te hebben gebankt. Ziet het als de normaalste zaak van de wereld als ik zeg dat dit ziek sterk is. :roflol:
Maar het ging nog niet lekker, beste bench van hem is 8x180kg. Nou dat wil ik zien dan. En als het waar is meteen aanmelden voor die RAW bench wedstrijd. :D

Wat naïef van jou om zomaar aan te nemen dat dit een goede bench is geweest. Zo ken ik je niet. :(

Een goede maat van mij is nu weer lekker aan het banken en zegt van de week 6x150kg te hebben gebankt. Ziet het als de normaalste zaak van de wereld als ik zeg dat dit ziek sterk is. :roflol:
Maar het ging nog niet lekker, beste bench van hem is 8x180kg. Nou dat wil ik zien dan. En als het waar is meteen aanmelden voor die RAW bench wedstrijd. :D

Roy:P?

true, maar het ging me sowieso meer om het hele idee, niet zo zeer om of het waar is of niet ;)

btw 8x180 is evil as hell, dat is Vladi zen toekomst

Mwa ik heb iemand 3x180kg zien doen en 1x185kg en hij heeft zelfs 1x190kg gedaan maar daar was ik niet bij.

ik ook als ik 2x170kg kon benchen,en maar 200kg kon deadliften:p

Misschien ben ik sterker met benchen dan deadliften? ooit aan gedacht? en ik deadlift niet zolang, ik haal die 240kg wel als ik weer eens ga bulken.
En ik hem niet gepost om op te scheppen, zag meer mensen met bench hoger dan 150 posten dus

Misschien ben ik sterker met benchen dan deadliften? ooit aan gedacht? en ik deadlift niet zolang, ik haal die 240kg wel als ik weer eens ga bulken.
En ik hem niet gepost om op te scheppen, zag meer mensen met bench hoger dan 150 posten dus

die heb ik ook vriendelijk verzocht om dat niet te posten tenzij ze al in de race stonden

Oke zet me maar erbij, 5x150kg

Oke zet me maar erbij, 5x150kg

dit is geen prestatie boek.
daar is het forum record topic voor.

je hebt verder nooit mee gedaan naar de race naar de 150 kilo
dus vind het dan beetje raar om je erbij te gaan zetten.

je stats zijn goed daar niet van maar ik wil er geen brag topic van maken.

als je eerst op 1 X 145 zat en nu op 5 X 150 had ik je er best bij willen zetten maar je kwam in dit topic al met hoger dan 150

dat is zelfde dat iedereen die nu boven de 100 zit zich ook aan gaat melden voor de race naar de 100 bench topic

is er ondertussen nog geen race naar de 175 topic ?

Terug
Naar boven