- Waardering
- 1.022
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 150kg
- Vetpercentage
- 24%
en dat meld je hier omdat......? een brilletje nodig hebt ofzo?
mooie k*tverhoudingen met je squat en deadlift btw
easy tigerVolg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
en dat meld je hier omdat......? een brilletje nodig hebt ofzo?
easy tigeren dat meld je hier omdat......? een brilletje nodig hebt ofzo?

hahahaha maar wel een dl van 240.
sterke dl straalt veel meer kracht uit dan bench in het algemeen IMO

Niet getreurt, waarschijnlijk heeft hij er voor moeten kuren hoor.im not mad, vind het alleen een beetje treurig dat je in deze thread even wil komen benadrukken dat jij al 20 kilo meer kan verplaatsen dan waar hier naar gestreefd word. wrong place to show off, hier komt het gewoon sad over
maak dan gewoon een filmpje en post hem in de "filmen van lifts een idee" thread
dan kan je daar je props ontvangen

Niet getreurt, waarschijnlijk heeft hij er voor moeten kuren hoor.![]()

Wat naïef van jou om zomaar aan te nemen dat dit een goede bench is geweest. Zo ken ik je niet.im not mad, vind het alleen een beetje treurig dat je in deze thread even wil komen benadrukken dat jij al 20 kilo meer kan verplaatsen dan waar hier naar gestreefd word. wrong place to show off, hier komt het gewoon sad over
maak dan gewoon een filmpje en post hem in de "filmen van lifts een idee" thread
dan kan je daar je props ontvangen

Wat naïef van jou om zomaar aan te nemen dat dit een goede bench is geweest. Zo ken ik je niet.
Misschien zijn het wel partials.
Een goede maat van mij is nu weer lekker aan het banken en zegt van de week 6x150kg te hebben gebankt. Ziet het als de normaalste zaak van de wereld als ik zeg dat dit ziek sterk is.
Maar het ging nog niet lekker, beste bench van hem is 8x180kg. Nou dat wil ik zien dan. En als het waar is meteen aanmelden voor die RAW bench wedstrijd.![]()
?Wat naïef van jou om zomaar aan te nemen dat dit een goede bench is geweest. Zo ken ik je niet.
Misschien zijn het wel partials.
Een goede maat van mij is nu weer lekker aan het banken en zegt van de week 6x150kg te hebben gebankt. Ziet het als de normaalste zaak van de wereld als ik zeg dat dit ziek sterk is.
Maar het ging nog niet lekker, beste bench van hem is 8x180kg. Nou dat wil ik zien dan. En als het waar is meteen aanmelden voor die RAW bench wedstrijd.![]()

Nee, Pieter. Maat van mij die meedeed met NK vrachtwagentrekken.
Nou eerst zien dan geloven.true, maar het ging me sowieso meer om het hele idee, niet zo zeer om of het waar is of niet
btw 8x180 is evil as hell, dat is Vladi zen toekomst
ik ook als ik 2x170kg kon benchen,en maar 200kg kon deadliften

ik ook als ik 2x170kg kon benchen,en maar 200kg kon deadliften![]()
Misschien ben ik sterker met benchen dan deadliften? ooit aan gedacht? en ik deadlift niet zolang, ik haal die 240kg wel als ik weer eens ga bulken.
En ik hem niet gepost om op te scheppen, zag meer mensen met bench hoger dan 150 posten dus
Misschien ben ik sterker met benchen dan deadliften? ooit aan gedacht?