AndroidHealthClinic

Ramadan....last van?

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
We gaan het checken kerel, ik vrees alleen dat ze het allemaal niet meer zo serieus neemt. Vind je het erg? Je bent een karikatuurtje aan het worden.

Een Belg die constant 'discriminatie' 'racist!' en 'strafrechterlijke trechter' schreeuwt naar iedereen die iets niet met hem eens is komt nogal schlemielig, bevooroordeeld en oogkleppen-achtig over bij haar.

Dat ik inspeel op jouw schreeuwende vingertje dat wijst en beschuldigt is niet meer dan een logisch antwoord op een stervenstriest figuurtje dat dramt, wijst en beledigt om z'n gelijk te krijgen.

En noem me nu nog maar een keertje 'nieuwe Hitler' ofzo, misschien lucht dat op.

Jij doet me denken aan Robin Hood, hij die opkwam voor de zwakkeren -
"steal from the rich, give it to the poor"

Gozer waarom noem jij jezelf in hemelsnaam THINK-A-LOT?????????????

Je doet er nu alles aan om sowieso geen vrienden te maken met dit soort uitspraken. Zie je wel dat ik zojuist gelijk had? Volg je vrienden! Die doen dat namelijk ook niet :thumbs:

Ik wil echt geen vrienden zoals jij hoor. Ik wil vrienden die democraat zijn. Die een open gesst hebben en mensen niet "bruine "noemen.

We gaan het checken kerel, ik vrees alleen dat ze het allemaal niet meer zo serieus neemt. Vind je het erg? Je bent een karikatuurtje aan het worden.

Een Belg die constant 'discriminatie' 'racist!' en 'strafrechterlijke trechter' schreeuwt naar iedereen die iets niet met hem eens is komt nogal schlemielig, bevooroordeeld en oogkleppen-achtig over bij haar.

Dat ik inspeel op jouw schreeuwende vingertje dat wijst en beschuldigt is niet meer dan een logisch antwoord op een stervenstriest figuurtje dat dramt, wijst en beledigt om z'n gelijk te krijgen.

En noem me nu nog maar een keertje 'nieuwe Hitler' ofzo, misschien lucht dat op.
Ok en jij herhaalt constant het woord "oogkleppen". Maar dat heb ik net niet. Ik zie de problematiek duidelijker dan jij , en uit meerdere opzichten en invalshoeken.

Ik ben blij dat mensen zoals jij in de minderheid zijn en wellicht zullen uitsterven.

:roflol:

De nieuwe tactiek van DenkTeveel:

Alles wat een ander zegt 'door elkaar halen' noemen.
Probeer es wat anders kerel want je truukjes zijn zo goedkoop en doorzichtig.

Doe es eventjes geen 'strafrechterlijke trechter' en 'door elkaar halen' meer want je bent zelf door elkaar gehaald door iets wat er met je is gebeurd.
Ergens op jouw rails is het treintje ontspoord en de kabeltjes zijn geknapt.

Waar was dat???

PS ik ga een filmpje afkijken, leeg jij je trechter even?

Ik wil echt geen vrienden zoals jij hoor. Ik wil vrienden die democraat zijn. Die een open gesst hebben en mensen niet "bruine "noemen.

Vrienden vind je hier sowieso niet gauw op basis van jouw uitspraken. ALs ik iemand doosnee bruine meneer noem zeg ik dat nog best netjes toch? Hoe wil je dat ik hem noem? Alles wat ik zeg is fout.

De nieuwe tactiek van DenkTeveel:

Alles wat een ander zegt 'door elkaar halen' noemen.
Probeer es wat anders kerel want je truukjes zijn zo goedkoop en doorzichtig.

Doe es eventjes geen 'strafrechterlijke trechter' en 'door elkaar halen' meer want je bent zelf door elkaar gehaald door iets wat er met je is gebeurd.
Ergens op jouw rails is het treintje ontspoord en de kabeltjes zijn geknapt.

Waar was dat???

Je moet echt eens je posts herlezen. Je doet niks anders dan het klagen over de allochtoon en consorten. Ik heb de problematiek sociologisch trachten te verklaren, heb er sites bijgehaald die het heben over de strafrechtelijke trechter, over de grootstedelijke criminaliteit en over relatieve deprivatie.
Ik vraag een open geest te hebben, mensen te beoordelen op basis van hun individuele kwaliteiten, niet op basis van hun etniciteit.
Maar jullie blijven steken op het niveau van "name calling". Cafe-praat. Het heeft geen nut aan een hond uit te leggen hoe hij een pc moet formateren he.

Als jullie het debat naar een hoger niveau willen brengen dan het niveau van de generalisatie, lees dan eens de volgende tekst.

Bijlage XI - 2.1. De grootstedelijke context

Hahahahahahahahaha! Betrapt! :D:D:D

Bureau jansen is een bekend super, ultralinks concept dat op zeer slinkse wijze aan contra-onderzoek doet bij de regering!!! :roflol:

Die lui ken ik wel. Je bent gewoon een ultralinks. extreemlinks figuur kerel, en als het meezit nog politiek actief in die hoek ook.

Hey, voor jouw plezier, check indymedia.nl daar kan links tuig als jij hun hart ophalen, veel plezier!

Bureau Jansen.....kom op zeg, bedenk es wat beter dan aan te komen met een linkse site...

Hahahahahahahahaha! Betrapt! :D:D:D

Bureau jansen is een bekend super, ultralinks concept dat op zeer slinkse wijze aan contra-onderzoek doet bij de regering!!! :roflol:

Die lui ken ik wel. Je bent gewoon een ultralinks. extreemlinks figuur kerel, en als het meezit nog politiek actief in die hoek ook.

Hey, voor jouw plezier, check indymedia.nl daar kan links tuig als jij hun hart ophalen, veel plezier!

Bureau Jansen.....kom op zeg, bedenk es wat beter dan aan te komen met een linkse site...

Zo typisch. Een ondezoek afschieten zonder het gelezen te hebben.

Donateurs gezocht!

Sympathie voor het werk van Buro Jansen & Janssen? Wordt dan nu donateur.
Buro Jansen & Janssen heeft hard donateurs nodig om de komende recessie te overleven. Voor het doen van onderzoek is Buro Jansen & Janssen volledig afhankelijk van giften en subsidies.
Stort gul: € 10,- , € 25,- € 50,- of meer per maand op:
Giro: 603904
tnv Stichting Res Publica te Amsterdam

Bij storing van € 50,- of meer krijg je een origineel Jansen & Janssen T-shirt opgestuurd!

:D:D:D:D

Geef gul kerel, nu is duidelijk uit welke hoek jij omhoog kruipt.

Ok en jij herhaalt constant het woord "oogkleppen". Maar dat heb ik net niet. Ik zie de problematiek duidelijker dan jij , en uit meerdere opzichten en invalshoeken.

Ik ben blij dat mensen zoals jij in de minderheid zijn en wellicht zullen uitsterven.

Zoals Hitler dat zei over de joden bedoel je? :rolleyes:

Dat wij uitsterven komt omdat we minder voortplantingsdrang hebben of in ieder geval netjes een comdoom gebruiken omdat we onze kindjes graag normen en waarden willen meegeven en netjes willen opvoeden ipv achter te laten bij een nietsbetekent blond klein meisje van 15 waar welke je waarschijnlijk maandelang van "premie " heeft voorzien bedoeld voor je dvd scherm in je BMW 5 serie, en daarnaast onze familie niet zo gauw over laten vliegen die wederom hetzelfde gedrag zullen gaan vertonen

:mad: :mad: :mad: :mad:

Laatst bewerkt:
[/B]

Dat wij uitsterven komt omdat we minder voortplantingsdrang hebben of in ieder geval netjes een comdoom gebruiken omdat we onze kindjes graag normen en waarden willen meegeven en netjes willen opvoeden ipv achter te laten bij een blond klein meisje van 15, en daarnaastonze familie niet zo gauw over laten vliegen die wederom hetzelfde gedrag vertonen

Ies cultuur! Jij hebt geen respect voor ons cultuur!

Vergeet het uithuwelijken niet. De bloedbaden door eerwraak.
De achtergestelde positie van de vrouw. Dat vinden we nu nog een beetje erg.

Maar dat zijn allemaal feestdagen over 10 jaar.

Zeg Thinkmans, genoeg ultralinks geschreeuw op de woensdagavond, zoek es wat meer onpartijdige sites en speel die linkjes eens door want bureau Jansen en Jansen (muhahaha!) is wel erg gekleurd snappie? Rood in dit geval dan.

Nightnight. Ik ga Munich kijken. Lekker genieten en zien hoe de Mossad een dozijn Ali's een lesje leert. :kiss: :heart:

[/B]

Dat wij uitsterven komt omdat we minder voortplantingsdrang hebben of in ieder geval netjes een comdoom gebruiken omdat we onze kindjes graag normen en waarden willen meegeven en netjes willen opvoeden ipv achter te laten bij een nietsbetekent blond klein meisje van 15, en daarnaast onze familie niet zo gauw over laten vliegen die wederom hetzelfde gedrag zullen gaan vertonen

Wat grappig. Verleden week was er een Belgisch koppel die hun kinderen achterlieten op straat bij een landloper omdat ze drugs gingen halen.

Zeg Thinkmans, genoeg ultralinks geschreeuw op de woensdagavond, zoek es wat meer onpartijdige sites en speel die linkjes eens door want bureau Jansen en Jansen (muhahaha!) is wel erg gekleurd snappie? Rood in dit geval dan.

Nightnight. Ik ga Munich kijken. Lekker genieten en zien hoe de Mossad een dozijn Ali's een lesje leert. :kiss: :heart:

Ook jouw laatste post, en zeker die laatste zin zal jouw collega apprecieren; ik weet best dat ze niet bestaat, maar ja, je moet toch op één of andere manier trachten een debat te winnen he.

Prachtige repliek. Getuigt van intelligentie en volwassenheid!

En genuanceerd ook nog, speciaal voor jouw :heart:

"Schelden" is de weg van de minste weerstand he? Niet inhoudelijk met iets komen maar dit soort dingen roepen omdat je simpelweg kei en keihard bent uitgeluld........:thumbs:

Ik noem het een uiterst subtiele manier van een boodschap overbrengen die je kennelijk niet kunt accepteren omdat jij waarschijnlijk anders bent, en je niet herkent in alle bovenstaande geschetste scenario's

Logica in mijn ogen................

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven