Fitness Seller

Ramadan....last van?

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Het doet er niet toe uit welk land ik kom.

We kunnen er altijd nog een prijsvraag van maken natuurlijk.

Zeg, al wat bedacht op dat die enorme probleemstelling die ik je voorlegde: (5e keer dat ik em stel, hehe zie je wel)

'Wat zou jij kunnen noemen dat de allochtonen of Moslims in het bijzonder weleens kunnen verbeteren aan zichzelf?
Is er niets dat je kunt bedenken? Zijn ze zó onfeilbaar?

Met een gemiddelde van 28 posts per dag steek je er iig heel wat moeite in.
Gelet op de vermelding '11 september' op je foto denk ik dat je je energie beter kunt gebruiken voor je vriendjes die het zwaar hebben.

En ook graag antwoord op de vraag of je iets kunt bedenken waar je wél van vindt dat allochtonen of Moslims in het bijzonder wel wat aan kunnen verbeteren Thinkmans, (4e keer dat ik dit vraag en tevens dat 11 september krabbeltje op je foto, ook niet onbelangrijk...)

de foto was genomen op 11 september maar dat je daar maar weer eens een opmerking over maakt toont je ware aard.

Allochtonen kunnen:
- sneller en beter de taal leren als ze deze niet machtig zijn.
- vriendelijker zijn ipv kortaf te zijn
Maar wacht eens! Dit geldt voor iedereen!
Moslims kunnen:
- zich trachten beter te mengen met de andere gemeenschappen.

jammer genoeg kan dit enkel als de autochtonen hen aanvaarden en zich niet altijd blinstaren op de negatieve gebeurtenissen. Ik las ergens in een topic dat een groepjes Nederlanders van Marokkaanse origine vrijwillig activiteiten organiseerden voor bejaarden en zo. En onmiddellijk kwamen daar negatieve en beledigende reacties op.

k las ergens in een topic dat een groepjes Nederlanders van Marokkaanse origine vrijwillig activiteiten organiseerden voor bejaarden en zo. En onmiddellijk kwamen daar negatieve en beledigende reacties op.

Slaat ook nérgens op en erg kinderachtig. Maar dat hou je altijd, wen er maar aan.

Voor de rest heb ik me weer een paar pagina's kostelijk vermaakt en gaan we nu raden waar jij vandaan komt! :D

Ik ga trouwens weer wat instructies typen, fijne dag nog allemaal!

:hello:

Het doet er niet toe uit welk land ik kom. Maar om je te plezieren: ik ben in België geboren, heb een Belgische moeder en een Franse vader die stierf toen ik 16 maand oud was!
Ik studeerde aan de " Universiteit Gent".

Achjah was gewoon benieuwd, niet overal zit een gemene gedachte achter. Je moet dingen niet zo serieus nemen... En jezelf ook niet :p

Ik kom zelf uit Iran, dus ik dacht , hey! misschien is dit de zoveelste Iraanse jongen op het forum :p

We kunnen er altijd nog een prijsvraag van maken natuurlijk.

Zeg, al wat bedacht op dat die enorme probleemstelling die ik je voorlegde: (5e keer dat ik em stel, hehe zie je wel)

'Wat zou jij kunnen noemen dat de allochtonen of Moslims in het bijzonder weleens kunnen verbeteren aan zichzelf?
Is er niets dat je kunt bedenken? Zijn ze zó onfeilbaar?

Met een gemiddelde van 28 posts per dag steek je er iig heel wat moeite in.
Gelet op de vermelding '11 september' op je foto denk ik dat je je energie beter kunt gebruiken voor je vriendjes die het zwaar hebben.

Die vriendjes waar je naar verwijst zijn "verdachten". Zolang ze niet veroordeeld zijn, blijven ze dat ook. Zodra ze veroordeld woordne voor terrorisme mogen ze voor mijn part de sleutel weggooien en ze alten wegrotten. ik heb al meerdere malen gezegd dat terroristen gekken zijn!

By the way, niemand mag nog een verjaardag vieren of een foto nemen op 11 september anders zou je wel eens de aanslag van 9/11 kunnen vieren he!
Flauw hoor, zelf voor jou!

Achjah was gewoon benieuwd, niet overal zit een gemene gedachte achter. Je moet dingen niet zo serieus nemen... En jezelf ook niet :p

Ik kom zelf uit Iran, dus ik dacht , hey! misschien is dit de zoveelste Iraanse jongen op het forum :p

Mijn excuses als ik jouw post verkeerd interpreteerde.

Slaat ook nérgens op en erg kinderachtig. Maar dat hou je altijd, wen er maar aan.

Voor de rest heb ik me weer een paar pagina's kostelijk vermaakt en gaan we nu raden waar jij vandaan komt! :D

Ik ga trouwens weer wat instructies typen, fijne dag nog allemaal!

:hello:

Aaaaaaaaaaah, dat hou je altijd en daar moeten ze maar aan wennen?!!
Tof! Dus wat je zegt is:" doe maar je best, maar het zal geen zak uithalen, discriminatie zal blijven."
En dan vraag je aan mij wat ze nog beter zouden kunnen doen!?

Discriminatie zal blijven ja, het is namelijk menselijk. Het is een drang om eigen stam, eigen volk en eigen ras in stand te houden.

Omgekeerd is er ook discrimatie: Moslims die anderen discrimineren, zet jij je daar ook zo fel tegen af? Denk het niet. :rolleyes:

Discriminatie zal blijven ja, het is namelijk menselijk. Het is een drang om eigen stam, eigen volk en eigen ras in stand te houden.

Omgekeerd is er ook discrimatie: Moslims die anderen discrimineren, zet jij je daar ook zo fel tegen af? Denk het niet. :rolleyes:

Dus je vindt het normaal dat ondanks de inspanningen, discriminatie zal blijven bestaan. En dan verwacht je toch nog dat ze zich inspannen? En dan ben je verwonderd dat men zich vijandig opstelt. Je zou voor minder!

Ik zet me af tegen elke vorm van discriminatie. Toen drie "Marokkanen" een "Belg" aanpakten door hem onterecht van racisme te bechuldigen, heb ik ingegrepen. Toen een "Belg" een man van Turkse origine uischold heb ik ook gereageerd. Dat is de taak van elke democraat.

Je bent een voorbeeld voor de natie ThinkaLot.

Applaus :bow: Karma waard! :)

Nu ga ik jou positieve oogklep-karma geven. Want ondanks je goede bedoelingen heb je een stel roestvrijstalen oogkleppen op als het om kritiek op allochtonen en Moslims in het bijzonder gaat.

En die 50 punten, die kun je goed gebruiken tegen de neg karma die je ongetwijfeld in de toekomst nog gaat krijgen. :kiss:

Want ondanks je goede bedoelingen heb je een stel roestvrijstalen oogkleppen op als het om kritiek op allochtonen en Moslims in het bijzonder gaat.
Hij is zelf allochtoon (Marokkaan?) dus dat is niet zo vreemd, die gasten geven nooit toe dat ze zelf fout zijn, krenkt hun eergevoel oid. :rolleyes:

Je bent een voorbeeld voor de natie ThinkaLot.

Applaus :bow: Karma waard! :)

Nu ga ik jou positieve oogklep-karma geven. Want ondanks je goede bedoelingen heb je een stel roestvrijstalen oogkleppen op als het om kritiek op allochtonen en Moslims in het bijzonder gaat.

En die 50 punten, die kun je goed gebruiken tegen de neg karma die je ongetwijfeld in de toekomst nog gaat krijgen. :kiss:

Ik heb geen problemen met het uiten van kritiek om moslims en allochtonen. Ook dat heb ik al 1000 keer gezegd. Ik heb een probleem met de veralgemenende, discriminerende uitspraken omtrent moslims en allochtonen.

Ja; ik verwacht ook niet veel karma te ontvangen op een extreem-rechts deel van dit forum;

Extreem rechts :roflol:

Als ik extreem rechts ben, ben jij Moslimterrorist, afgesproken?

Trouwens wist je dat hackers ook al-tijd allochtoon zijn? :roflol:
Kijk maar: ttp://dump.geensT.nl/mediabase/5499/4e6284f/index.html

Met dank aan bencMarc.

Hij is zelf allochtoon (Marokkaan?) dus dat is niet zo vreemd, die gasten geven nooit toe dat ze zelf fout zijn, krenkt hun eergevoel oid. :rolleyes:
Ja dat argument hebben we ook al gehoord he.
Als je moslims verdedigd tegen discriminatie, ben je moslim.
Als je allochtonen verdedigd tegen discriminatie, ben je allochtoon.
Als je moslims en allochtonen arbitrair afbreekt, dan ben je juis, correct!
Is dat zo een beetje jouw visie? vat ik dat goed samen?

By the way, kijk eens naar mijn foto, ik zie er wel heel Marokkaans uit he. Ik heb blond haar en blauwe ogen. Heb een Belgische moeder en Franse vader!

Extreem rechts :roflol:

Als ik extreem rechts ben, ben jij Moslimterrorist, afgesproken?

Trouwens wist je dat hackers ook al-tijd allochtoon zijn? :roflol:
Kijk maar: ttp://dump.geensT.nl/mediabase/5499/4e6284f/index.html

Met dank aan bencMarc.

Ik heb gezegd dat dit deel van dit forum extreem-rechts is. Ik viseerde je niet persoonlijk.

By the way, kijk eens naar mijn foto, ik zie er wel heel Marokkaans uit he. Ik heb blond haar en blauwe ogen. Heb een Belgische moeder en Franse vader!

Maar waar je wél vandaan komt wil je, om mysrterieuze redenen, niet zeggen :rolleyes:

Het is algemeen bekend bij iedereen die ermee te maken heeft gehad dat er bepaalde culturen zijn waarin je koste wat kost niet toegeeft. Heeft inderdaad iets te maken met 'eer' enzo.

Ja dat argument hebben we ook al gehoord he.
Als je moslims verdedigd tegen discriminatie, ben je moslim.
Als je allochtonen verdedigd tegen discriminatie, ben je allochtoon.
Als je moslims en allochtonen arbitrair afbreekt, dan ben je juis, correct!
Is dat zo een beetje jouw visie? vat ik dat goed samen?
Als je de maatschappij verdedigd ben je extreem-rechts.
Als je statistieken van criminaliteit volgens afkomst laat zien ben je racist.
Als je zegt dat terrorisme voortkomt uit de Islam, dan mag je vermoord worden.
Is dat zo'n beetje jouw visie? Vat ik dat goed samen?

Je zal wel Marokkaanse roots hebben, ontken dat nou maar niet.

Maar waar je wél vandaan komt wil je, om mysrterieuze redenen, niet zeggen :rolleyes:

Het is algemeen bekend bij iedereen die ermee te maken heeft gehad dat er bepaalde culturen zijn waarin je koste wat kost niet toegeeft. Heeft inderdaad iets te maken met 'eer' enzo.

Grappig: ik heb al 10 keer gezegd dat mijn ma Belgische is en mijn pa Fransman was. Ik ben geboren aen getogen in België. Ikkan het echt niet duidelijker of makkelijker verwoorden hoor.

Als je de maatschappij verdedigd ben je extreem-rechts.
Als je statistieken van criminaliteit volgens afkomst laat zien ben je racist.
Als je zegt dat terrorisme voortkomt uit de Islam, dan mag je vermoord worden.
Is dat zo'n beetje jouw visie? Vat ik dat goed samen?

Je zal wel Marokkaanse roots hebben, ontken dat nou maar niet.
Dat Nederlanders van Marokkaanse origine sterker vertegenwoordigd zijn in de statistieken is door niemand ontkent; De verklaring werd ook reeds vermeld, namelijk de stafrechtelijke trechter.
"De maatschappij verdedigd?" Tegen wie? En ook de manier waarop je het verwoord toont je rechtse sympathieën.
Moord op basis van religieuse redenen werd reeds meerdere malen afgekeurd! Lijkt me ook evident!

Ah ja jong, mijn bedovergrootvader was Marokkaan.
Jeetje, wat ben je toch...

ps: ah ja, dat mijn bedovergrootvader een Marokkaan was is een grapje he. Dit noemt men sarcasme; Ik zeg het maar want ik twijfel of je het door had, gezien het niveau op dit forum.

Nu verwar je culturen weer met religies en groepen. Alles op een hoopje gooien he!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven