Zeker wel, en ik heb ook gelezen dat je moe wordt van de "veralgemeende discriminerende" uitspraken van autochtonen hier op dit forum or whatever.
Ik kan me dat ook voorstellen, jij bent misschien een topvent!

, maar elke dag staat de media bol van een rotterdamse steekpartij, een wijk in den haag die verbouwd wordt, en ze heten bijna allemaal ALI. Jij zult het niet zijn, het is wel "een ras" waar jij bij hoort, die het OOK voor jouw verdoet! Ik ben niet kortzichtig als je dat denkt, wil je alleen wijzen op wat feiten:
Natuurlijk heb je gelijk als je zegt dat zijn autochtonen / nederlanders ook geen brave mensen en doen wij ook zat slechte dingen in eigen land, maar sinds het integratiebeleid zo zaligmakend was afgelopen tientallen jaren voor kansloze bootvluchtelingen uit een bananenrepubliek is er wel een sterke stijging van het aantal criminele meldingen, gepleegd door allochtonen, en dat was nou net de kern van deze verhitte discussie in dit topic toch?
Enig idee waar loverboys vandaan komen? Je weet wel, die grote dikke werkloze n*gers met 13 gouden tanden op de hoek van de coffeshop met die witte helly hensen jas met die hoge kraag en die aprillia scooter?
Enig idee hoe rustig het hier 30 jaar geleden in Rotterdam en Den Haag was ZONDER allochtonen?
Enig idee hoe frustrerend het is voor sommigs mensen hier in Nederland die zich aan de regels houden, hard werken, en niet eens in aanmerking komen voor een fatsoenlijke woning terwijl er ultraluxe opvangcentra worden gebouwd voor "inboorlingen"?
Enig idee waarom er tegenwoordig in Almelo meer Bruine jongens met gsm in een BMW rondrijden dan boeren op een trekker?
Enig idee dat het lompirritant is dat als ik bv in Amsterdam Zuid een afslag neem, en een straat zie die VOLLEDIG Autochtoon is? 100% ?Waar meer vrouwen met een hoofddoek lopen dan Nnederlanders in een spijkerbroek?WAar ik iemand aanspreek of hij een Rabobank weet te zitten en geen fatsoenlijk woord nederlands spreekt? Slechts met een jonko op zijn lippen kan brabbelen "ik niet weten?". Het leek alsof ik op vakantie was in Ankara.
Ga nou niet zielig lopen doen dat dit discriminatie is; dit zijn slechts aantoonbare feiten. De wereld veranderd, Nederland veranderd. Interculturalisatie wordt HET probleem van de aankomende jaren, watch my words!
Prima dat iedereen zich wil vermaken hier

Maar hou je koest en heb respect voor alle Nederlanders die "jullie" die kansen geven.