AndroidHealthClinic

Ramadan....last van?

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zeker wel, en ik heb ook gelezen dat je moe wordt van de "veralgemeende discriminerende" uitspraken van autochtonen hier op dit forum or whatever.

Ik kan me dat ook voorstellen, jij bent misschien een topvent! :thumbs:, maar elke dag staat de media bol van een rotterdamse steekpartij, een wijk in den haag die verbouwd wordt, en ze heten bijna allemaal ALI. Jij zult het niet zijn, het is wel "een ras" waar jij bij hoort, die het OOK voor jouw verdoet! Ik ben niet kortzichtig als je dat denkt, wil je alleen wijzen op wat feiten:

Ga nou niet zielig lopen doen dat dit discriminatie is; dit zijn slechts aantoonbare feiten. De wereld veranderd, Nederland veranderd. Interculturalisatie wordt HET probleem van de aankomende jaren, watch my words!

Prima dat iedereen zich wil vermaken hier :thumbs: Maar hou je koest en heb respect voor alle Nederlanders die "jullie" die kansen geven.

hebben jullie enig idee hoe Nederland eruit zou hebben gezien als ze hetzelfde beleid hadden gehad als op bijv. Curacao?
- verplichte huisvesting+vast werk; zijn 2 zaken die je voor elkaar moet hebben om in aanmerking te komen voor een VERBLIJFSvergunning!

als je criminele activiteiten hebt gepleegd word de vergunning ingetrokken en mag je met het eerstvolgende vliegtuig weer terugkeren naar de plek waar je thuishoort!

:D :eek:
 
En genuanceerd ook nog, speciaal voor jouw :heart:

"Schelden" is de weg van de minste weerstand he? Niet inhoudelijk met iets komen maar dit soort dingen roepen omdat je simpelweg kei en keihard bent uitgeluld........:thumbs:

Ik noem het een uiterst subtiele manier van een boodschap overbrengen die je kennelijk niet kunt accepteren omdat jij waarschijnlijk anders bent, en je niet herkent in alle bovenstaande geschetste scenario's

Logica in mijn ogen................

Ik schold niet en nuanceerde mijn antwoorden. Jij en consorten doen niks anders dan klagen en veralgemenen. Ik deed niks anders dan inhoudelijk reageren. Maar als je het niet "wil zien" dan kan ik daar weinig aan veranderen.
 
hebben jullie enig idee hoe Nederland eruit zou hebben gezien als ze hetzelfde beleid hadden gehad als op bijv. Curacao?
- verplichte huisvesting+vast werk; zijn 2 zaken die je voor elkaar moet hebben om in aanmerking te komen voor een VERBLIJFSvergunning!

als je criminele activiteiten hebt gepleegd word de vergunning ingetrokken en mag je met het eerstvolgende vliegtuig weer terugkeren naar de plek waar je thuishoort!

:D :eek:


Het merendeel van de problemen waar men in deze thread over praatte was de overlast door allochtonen. Mensen die hier geboren en getogen zijn en geen verblijfsvergunning nodig hebben.
 
Het merendeel van de problemen waar men in deze thread over praatte was de overlast door allochtonen. Mensen die hier geboren en getogen zijn en geen verblijfsvergunning nodig hebben.

en dat is dan pech, waardoor je met de gebakken peren blijft zitten..............gewoon wegsturen naar het land waar ze THUIS horen !!

:eek: :D
 
hebben jullie enig idee hoe Nederland eruit zou hebben gezien als ze hetzelfde beleid hadden gehad als op bijv. Curacao?
- verplichte huisvesting+vast werk; zijn 2 zaken die je voor elkaar moet hebben om in aanmerking te komen voor een VERBLIJFSvergunning!

als je criminele activiteiten hebt gepleegd word de vergunning ingetrokken en mag je met het eerstvolgende vliegtuig weer terugkeren naar de plek waar je thuishoort!

:D :eek:

Dan blazen ze wel weer een vliegtuig op en zijn ze WEER zielig :roflol:

Ontopic: prima idee, ik wil zelfs wel extra belasting betalen als ze de vliegtuigen maar propvol weten te krijgen :cool:
 
Ik schold niet en nuanceerde mijn antwoorden. Jij en consorten doen niks anders dan klagen en veralgemenen. Ik deed niks anders dan inhoudelijk reageren. Maar als je het niet "wil zien" dan kan ik daar weinig aan veranderen.


Er is ook zat reden tot klagen, DAT zie jij niet in!!!!:mad:
 
Dan blazen ze wel weer een vliegtuig op en zijn ze WEER zielig :roflol:

Ontopic: prima idee, ik wil zelfs wel extra belasting betalen als ze de vliegtuigen maar propvol weten te krijgen :cool:

omg dat mensen met zulke reacties hier geaccepteerd worden..

aan je zinnen zie ik gewoon hoe gehersenspoeld jij bent door de westerse media.. en eigelijk net zo onwetend bent als de rest van deze bevolking..
allemaal misleid en hard genakt. maarja anderen lijden weer door jij en jouw soorts onwetendheid..
 
en dat is dan pech, waardoor je met de gebakken peren blijft zitten..............gewoon wegsturen naar het land waar ze THUIS horen !!

:eek: :D

wat ik niet snap he,

altijd maar klagen dat allochtonen niet assimileren, en zich niet als nedelander zien, maar zodra er wat verkeerd gaan zijn het gelijk turken marrokanen antilianen die terug moeten naar hun eigen land..


dit soort gedrag is zeker 1 van de redenen waarom ik me zelf nooit als nedelander zal zien, ik ben gewoon een burger van dit land, maar geen nedelander:)
 
Klopt yesil-gozer, onderdeel van de inburgeringscursus is natuurlijk wel dat men zich verdiept in de Nede-landse taal en cultuur, jij bent weer duidelijk een voorbeeld van hoe het dus niet zou moeten zijn. Taalkundig heb je iig een behoorlijke achterstand, desalniettemin zal je een topvent zijn :)
Ik ben by the way niet gehersenspoeld de westerse media. Ik redeneer hier op basis van aantoonbare feiten, daar komt bij dat ik ZAT praktijkvoorbeelden heb van irritante allochtonen, de voorbeelden heb ik zojuist op de vorige pagina voor je opgesomd.
Miljoenen Nederlanders delen deze mening, en jij denkt dat dat voor nix is?

Dat jij jezelf niet ziet als Nederlander komt omdat je simpelweg andere roots hebt, nix mis mee............zolang je je maar gedraagd!!!

daar gaat het hier over, DAT is de kern van de discussie hier.
 
Laatst bewerkt:
wat ik niet snap he,

altijd maar klagen dat allochtonen niet assimileren, en zich niet als nedelander zien, maar zodra er wat verkeerd gaan zijn het gelijk turken marrokanen antilianen die terug moeten naar hun eigen land..


dit soort gedrag is zeker 1 van de redenen waarom ik me zelf nooit als nedelander zal zien, ik ben gewoon een burger van dit land, maar geen nedelander:)

Gedraag je perfect, wees de ideale burger en Nederlander; zal voor racisten geen zak uitmaken. je hebt geen blank kleurtje dus blijf je die vreemdeling die onmiddellijk de zondebok is zodra er iets fout loopt in het land.
Doe je toch iets goed, dan ben je zogezegd de uitzondering en zal je toc nog gediscrimeerd worden. Maar da tis volgens dbc01 normaal.
 
Ik spring net in in dit dike 500 posts's dikke topic maar wil slechts zeggen dat het me wel opvalt dat er vaak 2 reacties zijn van "allochtonen" zodra ze ook maar het gevoel hebben bekritiseerd te worden:
1
- of je voelt je direct aangevallen, als nederlander ben je al gauw een racist als je iemand met een ander geloof, cultuur whatever bekritiseerd. Ow wat is Abdul weer zielig, en dat allemaal omdat hij zwart is............./ IMO mensen met een kans
2
- of je krijgt als nederlander in de leeftijdscategorie 13-20 direct een klap op je harses of wordt opgewacht direct buiten het schoolhek, of maybee nemen ze wel je vriendin te grazen of verbouwen ze je achtertuin bij het enigszins signaleren van "racisme" / de wat radicalere

Ik heb een gouden tip voor je: respecteer de vrije omgeving, vrije mening en leefruimte en mogelijkheden die je hier geboden worden! :thumbs:

Dat zeg ik dus, Gamma
Ow wat ben je weer zielig, jij valt in mijn pleidooi dus in categorie 1
 
Gedraag je perfect, wees de ideale burger en Nederlander; zal voor racisten geen zak uitmaken. je hebt geen blank kleurtje dus blijf je die vreemdeling die onmiddellijk de zondebok is zodra er iets fout loopt in het land.
Doe je toch iets goed, dan ben je zogezegd de uitzondering en zal je toc nog gediscrimeerd worden. Maar da tis volgens dbc01 normaal.[/QUOTE]

Bij de les blijven he? Je zat toch in gent aan de Universiteit?:rolleyes:
Kreeg je daar ook begrijpend lezen?

Op pagina 26 van dit topic zegt hij namelijk dat discriminatie menselijk is, en legt helder uiteen waarom hij denkt dat dat zo is. Ik zal hem citeren, het staat exact op de helft, zoek het even op aub:
DBC01: "Discriminatie zal blijven ja, het is namelijk menselijk. Het is een drang om eigen stam, eigen volk en eigen ras in stand te houden"

Omgekeerd is er ook discrimatie: Moslims die anderen discrimineren, zet jij je daar ook zo fel tegen af? Denk het niet.


Je moet dus de boel niet verdraaien zodat je niet nog zieliger word :)
 
Klopt yesil-gozer, onderdeel van de inburgeringscursus is natuurlijk wel dat men zich verdiept in de Nede-landse taal en cultuur, jij bent weer duidelijk een voorbeeld van hoe het dus niet zou moeten zijn. Taalkundig heb je iig een behoorlijke achterstand, desalniettemin zal je een topvent zijn :)
Ik ben by the way niet gehersenspoeld de westerse media. Ik redeneer hier op basis van aantoonbare feiten, daar komt bij dat ik ZAT praktijkvoorbeelden heb van irritante allochtonen, de voorbeelden heb ik zojuist op de vorige pagina voor je opgesomd.
Miljoenen Nederlanders delen deze mening, en jij denkt dat dat voor nix is?

Dat jij jezelf niet ziet als Nederlander komt omdat je simpelweg andere roots hebt, nix mis mee............zolang je je maar gedraagd!!!

daar gaat het hier over, DAT is de kern van de discussie hier.

dus jij bepaalt hoe het moet zijn en hoe niet?
welke feiten? 11 september? omg.. dat zegt al genoeg over jouw kennis en je 'feiten'
en donder tog op met dat inburgerings cursus.. volg jij die cursus maar ben benieuwd wat de uitkomst zal zijn..

en je haalt wel dingen doorelkaar, ik had het over dat 11 september gedoe..niet over je klachten over allochtonen die je hier komt plaatsen zonder naar je zelf te kijken... en had jij dat allemaal voor mij opgesomd? dacht het niet.. ben er pas net of wist je al dat ik zou komen?
 
Gedraag je perfect, wees de ideale burger en Nederlander; zal voor racisten geen zak uitmaken. je hebt geen blank kleurtje dus blijf je die vreemdeling die onmiddellijk de zondebok is zodra er iets fout loopt in het land.
Doe je toch iets goed, dan ben je zogezegd de uitzondering en zal je toc nog gediscrimeerd worden. Maar da tis volgens dbc01 normaal.[/QUOTE]

Bij de les blijven he? Je zat toch in gent aan de Universiteit?:rolleyes:
Kreeg je daar ook begrijpend lezen?

Op pagina 26 van dit topic zegt hij namelijk dat discriminatie menselijk is, en legt helder uiteen waarom hij denkt dat dat zo is. Ik zal hem citeren, het staat exact op de helft, zoek het even op aub:
DBC01: "Discriminatie zal blijven ja, het is namelijk menselijk. Het is een drang om eigen stam, eigen volk en eigen ras in stand te houden"

Omgekeerd is er ook discrimatie: Moslims die anderen discrimineren, zet jij je daar ook zo fel tegen af? Denk het niet.


Je moet dus de boel niet verdraaien zodat je niet nog zieliger word :)

discriminitie is drang om eigen stam, eigen volk en eigen ras in stand te houden, wat ontstaan is door angst..
en angst is onstaan uit onwetendheid..
 
dus jij bepaalt hoe het moet zijn en hoe niet?
welke feiten? 11 september? omg.. dat zegt al genoeg over jouw kennis en je 'feiten'
en donder tog op met dat inburgerings cursus.. volg jij die cursus maar ben benieuwd wat de uitkomst zal zijn..

en je haalt wel dingen doorelkaar, ik had het over dat 11 september gedoe..niet over je klachten over allochtonen die je hier komt plaatsen zonder naar je zelf te kijken... en had jij dat allemaal voor mij opgesomd? dacht het niet.. ben er pas net of wist je al dat ik zou komen?

1. Bepaalde ik maar hoe het hier werkte, dan kreeg jij als eerste een cursus ;)
2. Mij heb je nix horen zeggen over 11 september, mits jij iets voor me kunt vinden hierzo?
2. Jij haalt hier zelf van alles door elkaar geloof ik?
3. Ik ben opgegroeid zoals we dat van elkaar verwachten hier, analfabeten zijn zeldzaam in Nederland. Ik zal zeker slagen voor zo'n inburgeringscursus, dat jij liever met je luie reet op de bank blijft zitten moet je zelf weten.

5. toG schrijf je met een C en een H--> TOCH?
6. Dit topic gaat over last hebben van Rammadan, niet over Die Lange, dus ik hoef niet kritisch naar mezelf te kijken. Heb 3 pagina's gevuld met praktijkvoorbeelden welke voor elke nederlander herkenbaar zullen zijn.
7. Of ik wist dat je zou komen? Vraag je jezelf dit nu echt serieus af?:roflol:

Ik ken je niet, dus oordeel niet over je, maar ook jij scoort geen punten met je agressieve benadering. Jij valt dus in categorie 2 bij mij, de "wat radicalere"
Angst ontstaan uit onwetendheid? Ik denk dat je het woord "bedreiging" bedoeld?
 
Gedraag je perfect, wees de ideale burger en Nederlander; zal voor racisten geen zak uitmaken. je hebt geen blank kleurtje dus blijf je die vreemdeling die onmiddellijk de zondebok is zodra er iets fout loopt in het land.
Doe je toch iets goed, dan ben je zogezegd de uitzondering en zal je toc nog gediscrimeerd worden. Maar da tis volgens dbc01 normaal.[/QUOTE]

Bij de les blijven he? Je zat toch in gent aan de Universiteit?:rolleyes:
Kreeg je daar ook begrijpend lezen?

Op pagina 26 van dit topic zegt hij namelijk dat discriminatie menselijk is, en legt helder uiteen waarom hij denkt dat dat zo is. Ik zal hem citeren, het staat exact op de helft, zoek het even op aub:
DBC01: "Discriminatie zal blijven ja, het is namelijk menselijk. Het is een drang om eigen stam, eigen volk en eigen ras in stand te houden"

Omgekeerd is er ook discrimatie: Moslims die anderen discrimineren, zet jij je daar ook zo fel tegen af? Denk het niet.


Je moet dus de boel niet verdraaien zodat je niet nog zieliger word :)

Discriminatie is menselijk? Dus zelf al blijft de "allochtoon zich goed gedragen , en integreert hij zich volledig, dan nog, zal hij gedicrimineerd worden. Dat zei dbco1, zo simpel is het. Ik weet dus niet wat je wil bereiken door hem te citeren. je bevestigd wat ik reeds zei.
 
1. Bepaalde ik maar hoe het hier werkte, dan kreeg jij als eerste een cursus ;)
2. Mij heb je nix horen zeggen over 11 september, mits jij iets voor me kunt vinden hierzo?
2. Jij haalt hier zelf van alles door elkaar geloof ik?
3. Ik ben opgegroeid zoals we dat van elkaar verwachten hier, analfabeten zijn zeldzaam in Nederland. Ik zal zeker slagen voor zo'n inburgeringscursus, dat jij liever met je luie reet op de bank blijft zitten moet je zelf weten.

5. toG schrijf je met een C en een H--> TOCH?
6. Dit topic gaat over last hebben van Rammadan, niet over Die Lange, dus ik hoef niet kritisch naar mezelf te kijken. Heb 3 pagina's gevuld met praktijkvoorbeelden welke voor elke nederlander herkenbaar zullen zijn.
7. Of ik wist dat je zou komen? Vraag je jezelf dit nu echt serieus af?:roflol:

Ik ken je niet, dus oordeel niet over je, maar ook jij scoort geen punten met je agressieve benadering. Jij valt dus in categorie 2 bij mij, de "wat radicalere"
Angst ontstaan uit onwetendheid? Ik denk dat je het woord "bedreiging" bedoeld?


Wil je zeiken over schrijffouten? Nederlander moet met een hoofdletter, ook in het midden van een zin. Ramadan is met 1 m en niet met 2. En je zet een vraagteken achter een zin die geen vraag is. En het woord nix wordt als "niks" geschreven.
 
Discriminatie is menselijk? Dus zelf al blijft de "allochtoon zich goed gedragen , en integreert hij zich volledig, dan nog, zal hij gedicrimineerd worden. Dat zei dbco1, zo simpel is het. Ik weet dus niet wat je wil bereiken door hem te citeren. je bevestigd wat ik reeds zei.

Laat ik duidelijk maken wat wij bedoelen met discrimineren/oftewel benadelen.

Als je in een elftal voetbalt en er onstaat ruzie op het veld, dan trek je partij naar je eigen team.
Als je in een voetbal stadion bent ben je tegen de andere partij en zijn supporters.
Als je NL bent trek je eerder partij voor een NL als een Turk.
Goed? Nee, maar het is wel zo.
Andersom geld hetzelfde!
Echter aangezien dit van oorsprong ons land is, vind ik dat allochtonen aan ons moeten aanpassen en niet andersom. Wij hebben hier regels en wetten, en gedragsnormen, die hun moeten aannemen en niet andersom.
 
Wil je zeiken over schrijffouten? Nederlander moet met een hoofdletter, ook in het midden van een zin. Ramadan is met 1 m en niet met 2. En je zet een vraagteken achter een zin die geen vraag is. En het woord nix wordt als "niks" geschreven.

Hou op met je kinderachtige gedoe. Je lijkt wel een kleuter!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven