AndroidHealthClinic

Ramadan....last van?

Status
Niet open voor verdere reacties.
JA ik heb er last van.
Als ik in de namiddag werk, zijn er om 7h30?? riebedebie en mogen wij een halfuur met ons vingers draaien, ik werk namelijk aan motoren en ik kan niet voortdoen tot zij hun werk hebben gedaan..
Oja als het hun suikerfeest is,mogen wij ons allemaal dubbel plooien, want zij nemen allemaal vrijaf, wat te verstaan is maar zeeer moeilijk is voor ons.

JA ik heb er last van.
Als ik in de namiddag werk, zijn er om 7h30?? riebedebie en mogen wij een halfuur met ons vingers draaien, ik werk namelijk aan motoren en ik kan niet voortdoen tot zij hun werk hebben gedaan..
Oja als het hun suikerfeest is,mogen wij ons allemaal dubbel plooien, want zij nemen allemaal vrijaf, wat te verstaan is maar zeeer moeilijk is voor ons.

Hebben jullie in Belgie ook al moslims dan?

Hmmm ramadan? Jammer dan :cool:

Het is een achterlijk geloof, daar komt het op neer.

Nog steeds denk ik dat je vanuit de huidige situatie alsnog straks 2 bevolkingsgroepen in NL krijgt die lijnrecht tegenover elkaar staan.

Ik zie het nut er niet van in om continue maar door te blijven zeiken over 'normen en waarden' en altijd maar weer het 'vrijheid van geloof' aan te halen.

Met elke Moskee of Kerk die erbij wordt gebouwd, wordt de kloof alleen maar groter imo.Dit voelt aan alsof we qua ontwikkeling eerder 100jr terug in de tijd gaan.

Normen en waarden worden bepaald door je opvoeding, je omgeving en in dit geval ook religieuze opvatting.

Zet bevolkingsgroepen met verschillende opvatting van normen en waarden bij elkaar en je hebt vroeg of laat de poppen aan het dansen.

Geloof is voor mensen die de weg kwijt zijn en niet weten wat zij met hun leven moeten doen ;)

Ik heb geen last van de ramadan! Ik zie zelf veel minder turk/marokkies in de gym! Ik zeg: Ramadan all the way!

Religie brengt je dan misschien dichter bij God, maar verwijdert je van de medemens ;)

en daarom vind ik de moslims eikels en de christenen niet.

moslims passen zich niet of nauwelijks aan en christenen doen er alles aan om iemand anders uit een andere cultuur of achtergrond aan te spreken en mee om te gaan.

nou heb je bij beide riligies(hoe de **** schrijf je dat???) uitzonderingen, dus kom niet aan met een verhaal dat jij hebt meegemaakt met 1 christen of moslim.

Zet bevolkingsgroepen met verschillende opvatting van normen en waarden bij elkaar en je hebt vroeg of laat de poppen aan het dansen.

nope klopt niet, toen ik in india was, zag ik honderden religies zonder problemen samenleven :)

maar dat zijn dan meestal geen kortzichtige mensen die nooit buiten hun huisje komen :kiss:

Er moet gewoon meer algemeen respect komen, maar ook vanaf hun kant.. Wij hebben nu eenmaal feestdagen (behalve oud en nieuw) waarmee we weinig lawaai maken, bij hun is dat anders, beetje respect van beide kanten en het moet goed samen kunnen denk ik

Op de enorm penetrante en doordingende zweetlucht na in de tram heb ik er verder geen last van. Wat is er nou mis mee beetje deo tijdens de Ramadan?

Er moet gewoon meer algemeen respect komen, maar ook vanaf hun kant.. Wij hebben nu eenmaal feestdagen (behalve oud en nieuw) waarmee we weinig lawaai maken, bij hun is dat anders, beetje respect van beide kanten en het moet goed samen kunnen denk ik

Ja, maar dat kennen ze niet. Daar in Turkije en Marokko kennen ze alleen éénrichtingsverkeer. ;)

Religie is de grootste stommiteit die de mensheid ooit begaan heeft.

Dat niet alleen. De mensheid heeft zn eigen doodvonnis getekend op de dag dat er iemand met het idee kwam om betaalmiddelen als geld te gaan invoeren.

Vrijwel alle problemen in de wereld kun je herleiden naar religies of egoistische, financiele belangens.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven