vermeulen92
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 23
- Lengte
- 1m67
- Massa
- 73kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
vet percentage ligt zeker niet te hoog, juist goed percentage om aan te houden.
zoalng je het maar in bedwang houd he, dan kan je evt voor de zomer nog wat cutten![]()

ik zou voor 0,5 ×25mm gaan lig er maar net aa hoe droog je ook ben natuurlijk anders zelfs 20mm
misschien ook wel handig om op www.spotinjections.com te kijken...

dat zou ik ff moeten opzoeken.. dacht max 2 ml maar weet ik niet cker... en die kleuren weet ik niet
precies haha
alvast bedanktYow trunks, Hoe staat het met de krachtstats ervoor?

goedbezig trunks was ff tijd weg maar ik kijk weer netjes mee!
en bedankt voor de positieve reactie dat apprecieër ik zeer

het is 2 ml per kant met 0,5 x 20 mm dus zou zeggen succes haha.. ben ook wel benieuwd hoe dat voelt haha.. ik zou denk borst als eerst proberen.

Probeer quads een keer, begrijp dat je moet lopen voor je werk maar na mijn 1e quad injectie had ik enkel veel last met bukken. Lopen ging goed, misschien zetten als je erna 2 dagen vrij bent ofzo![]()
Ik zet hem toevallig op vrijdag haha...http://forum.bodynet.nl/alles-wat-off-topic/58563-bodybuilder-lef-ambitie.html
heel bodynet lacht jij en dit forum uit..
groetjes van een bodynet hater
Hahahaaaaaaaaaaaaaaaa
Ik heb alles doorgelezen en ik kan je 100% garanderen dat ik mij bij niks boos of slecht heb gevoeld. Met andere woorden het maakt mij geen **** uit wat andere mensen denken... Ik kijk naar mezelf en naar mijn resultaten en niet naar anderen
Gelukkig ben ik niet meer zo kinderachtig om het mij aan te trekken.

En zo is het leven eenmaal en gelukkig dat we allemaal niet hetzelfde zijn... Ik ben tenminste een man met ballen aan mijn lijf om mijn logjes met eerlijke statussen te plaatsen!!! Ik hoop dat ze dit lezen op BD "Als er een probleem is kom het in mijn logje zeggen als een echte vent en niet achter mijn gat op een andere site" p*ssy'S!!!
even een drukke dag gehad en ik ben pas thuisgeniaal hoe die gasten daar over ons pratenstelletje lulletjes, en dat omdat trunks zelf de keuze maakt wat hij met zijn lichaam doet.....
Ze zijn gewoon te laf omdat ze bang zijn uitgescheten te worden
Idd het zijn een stelletje homo's met beaudien op kop.
er zit zelfs een lid (nocerino) die ruud zijn image en troll rol probeert te kopieren , best sneu.
hij heeft zelfs een christiano ronaldo avatar xd
Echte homo's inderdaad!!! Echte mannen durven foto's te plaatsen en rechtuit te zijn zonder iets achter te houden! 

Ik heb daarjuist ge-experimenteerd en ik heb in de borst en in de triceps gespoten
Maar over de triceps kan ik niks zeggen niet eens een beetje pijn! 2ML erin gespoten en het ging er lekker makkelijk in! Ik denk dat de triceps mijn nieuwe spots worden

Schouders, Triceps, Borst, Billen, Traps ga ik ook nog eens proberen