MuscleMeat

RAMBO 2!!! ON TRENBOLONE LIKE SILVESTER STALLONE AGAIN (first blood) with dianabol!!!

vet percentage ligt zeker niet te hoog, juist goed percentage om aan te houden.
zoalng je het maar in bedwang houd he, dan kan je evt voor de zomer nog wat cutten;)

• Topic Starter Topic Starter
vet percentage ligt zeker niet te hoog, juist goed percentage om aan te houden.
zoalng je het maar in bedwang houd he, dan kan je evt voor de zomer nog wat cutten;)

Bedankt bro... Ik begin wel issues te krijgen met mijn schouder die altijd onsteekt van te injecteren! Ik ga een nieuwe spot moeten vinden en aangezien ik benen en bil niet goed kan verdragen wil ik het eens misschien in mijn triceps of borst of biceps eens proberen... Zijn er hier die er meer van kennen en mij kunnen vertellen welke naald ik juist nodig heb voor triceps, biceps en borst? Ik denk dat ik ervoor ga op een van die spots :D

ik zou voor 0,5 ×25mm gaan lig er maar net aa hoe droog je ook ben natuurlijk anders zelfs 20mm

misschien ook wel handig om op www.spotinjections.com te kijken...

ik zou voor 0,5 ×25mm gaan lig er maar net aa hoe droog je ook ben natuurlijk anders zelfs 20mm

misschien ook wel handig om op www.spotinjections.com te kijken...

Ik denk dat ik rond de 13 of 14% sta. Die 0.5 naalden dat zijn die oranje toch als ik mij niet vergis?
Weet je misschien ook hoeveel ML je erin kunt jassen in de borst of biceps, triceps?
Bedankt voor de spoedige antwoord:)

dat zou ik ff moeten opzoeken.. dacht max 2 ml maar weet ik niet cker... en die kleuren weet ik niet
precies haha

Yow trunks, Hoe staat het met de krachtstats ervoor?

goedbezig trunks was ff tijd weg maar ik kijk weer netjes mee!

hoezo zet je hem niet in je benen Trunks?

Yow trunks, Hoe staat het met de krachtstats ervoor?

kracht is gewoon onbeschrijvelijk! een woord SUPER!! :D

---------- Post toegevoegd Thu 21 Feb 2013 om 21:18 ----------

goedbezig trunks was ff tijd weg maar ik kijk weer netjes mee!

welkom terug ;) en bedankt voor de positieve reactie dat apprecieër ik zeer:)

---------- Post toegevoegd Thu 21 Feb 2013 om 21:20 ----------

hoezo zet je hem niet in je benen Trunks?

Jij zou normaal moeten weten dat ik het altijd al in mijn schouders heb gedaan:p
Nee maar serieus ik ben bang dat ik niet meer kan lopen van de stijfheid in mijn benen en mijn werk komt nog altijd op de eerste plaats daarmee dat ik het niet goed durf... Weet jij buiten billen en benen een relaxe plaatske en met welke naald en hoeveel ML erin gaat? thanx bro:)

het is 2 ml per kant met 0,5 x 20 mm dus zou zeggen succes haha.. ben ook wel benieuwd hoe dat voelt haha.. ik zou denk borst als eerst proberen.

het is 2 ml per kant met 0,5 x 20 mm dus zou zeggen succes haha.. ben ook wel benieuwd hoe dat voelt haha.. ik zou denk borst als eerst proberen.

ik heb voor vanavond bij de apotheek 0.5x16mm besteld de oranje naalden en vanavond om half 6 mag ik het ophalen haha:D
Ik hoop dat alles goed gaat en dat het zonder teveel pijn zal lukken :p

---------- Post toegevoegd Fri 22 Feb 2013 om 14:05 ----------

Probeer quads een keer, begrijp dat je moet lopen voor je werk maar na mijn 1e quad injectie had ik enkel veel last met bukken. Lopen ging goed, misschien zetten als je erna 2 dagen vrij bent ofzo ;)

hmmm... interessante verwoording:rolleyes: Ik zet hem toevallig op vrijdag haha...
maar denk je dat het tegen maandag dan terug normaal zou zijn om te bukken enzo?

vrijdag update dag toch trunks?

geniaal hoe die gasten daar over ons praten:P stelletje lulletjes, en dat omdat trunks zelf de keuze maakt wat hij met zijn lichaam doet.....

seg, amaai... Ze vergelijken mij met een van de beste lichamen "Zyzz" En ze zeggen toch dat mijn fysiek goed is... ik ben wel gevleid zeg:flipoff: Hahahaaaaaaaaaaaaaaaa
Bedankt voor de link ik wist niet dat ik zo beroemd was:D
Nu even serieus, :cool: Ik heb alles doorgelezen en ik kan je 100% garanderen dat ik mij bij niks boos of slecht heb gevoeld. Met andere woorden het maakt mij geen **** uit wat andere mensen denken... Ik kijk naar mezelf en naar mijn resultaten en niet naar anderen;) Gelukkig ben ik niet meer zo kinderachtig om het mij aan te trekken.
Ik heb niks tegen Bodynet maar ik heb mij enkel op Dutchbodybuilding ingeschreven waarom? Dat weten we allemaal toch? om dat het gewoon de beste bodybuildingsite is;)
Wij zijn tenminste niet te laf om 10kuurtjes te doen zonder ook maar 1 logje te durven plaatsen:p
Wij zijn de echte mannen hahahaaaaaaaaa... Dit doet mij ook aan Bekende artiesten denken, sommigen zijn goed en dan anderen weer niet goed genoeg:D En zo is het leven eenmaal en gelukkig dat we allemaal niet hetzelfde zijn... Ik ben tenminste een man met ballen aan mijn lijf om mijn logjes met eerlijke statussen te plaatsen!!! Ik hoop dat ze dit lezen op BD "Als er een probleem is kom het in mijn logje zeggen als een echte vent en niet achter mijn gat op een andere site" p*ssy'S!!!

---------- Post toegevoegd Fri 22 Feb 2013 om 19:47 ----------

vrijdag update dag toch trunks?

Komt er zo aan maateke ;) even een drukke dag gehad en ik ben pas thuis

---------- Post toegevoegd Fri 22 Feb 2013 om 19:49 ----------

geniaal hoe die gasten daar over ons praten:P stelletje lulletjes, en dat omdat trunks zelf de keuze maakt wat hij met zijn lichaam doet.....

Ze kuren allemaal bro niks laten wijsmaken haha ;) Ze zijn gewoon te laf omdat ze bang zijn uitgescheten te worden:D

Idd het zijn een stelletje homo's met beaudien op kop.
er zit zelfs een lid (nocerino) die ruud zijn image en troll rol probeert te kopieren , best sneu.
hij heeft zelfs een christiano ronaldo avatar xd

Voila dat bedoel ik ;) Echte homo's inderdaad!!! Echte mannen durven foto's te plaatsen en rechtuit te zijn zonder iets achter te houden!
Ze zijn te beschaamd om hun fysiek te tonen!! Een andere zijn foto's bekijken en de foutjes zoeken kan ik ook en een beetje bashen... Maar het vraagt om een echte man te zijn om het te durven plaatsen en eerlijk zeggen wat de plannen zijn

---------- Post toegevoegd Fri 22 Feb 2013 om 20:07 ----------

Update week 5: 75.03kilo voor't moment:D
Juist 2x 140kilo gebencht maar er zat meer in voelde ik! Ik heb mij eigen teveel uitgeput voor eraan te beginnen.
Ik blijf op dezelfde vetpercentage hangen en ik kom in massa bij wat kan ik nog anders zeggen en wensen:p

weer een goede update, mooi man!

weer een goede update, mooi man!

Thanx bro 1.1kilo erbij deze week:) Ik heb daarjuist ge-experimenteerd en ik heb in de borst en in de triceps gespoten:D
In de borst ging het spuiten maar langzaam en het deed wel een beetje zeer en ik ben er dan ook direct mee gestopt hahaha:p Maar over de triceps kan ik niks zeggen niet eens een beetje pijn! 2ML erin gespoten en het ging er lekker makkelijk in! Ik denk dat de triceps mijn nieuwe spots worden:D
oh, ja ik gebruik oranje naalden 0.5x16mm!!! Er lekte niet eens een beetje vloeistof uit mijn spier:cool:
Ik zal morgen zien waar ik het meeste pijn heb, in mijn borst of triceps en ik laat het hier weten:D

hoeveel plekken heb je nu al gehad haha??

Terug
Naar boven