- Waardering
- 336
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 10%
Tijdens de maaltijd soms maar meestal na de maaltijd
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik kan je wel 1 ding vertellen. Ik ben goed bijgekomen deze week
goed om te horen! hoeveel weken ging je nu totaal doen?

Ik voel wel nog geen zweetbuien van de Tren of andere bijwerkingen! Ik geloof dat mijn lichaam tren-imuun is ofzo want het doet mij weinig eerlijk gezegd die 400mg
Ik hoop dat de volgende 2weken snel gedaan zijn dan ben ik van de dianabol af want ik voel mij zo verschrikkelijk moe 1uur na inname altijd![]()
Is het echt de dianabol??
Nooit gehoord dat dat kon.
Tren daarintegen maakte mij hoelanger hoe meer een luie zak,had zelfs geen zin meer in het trainen op zich...
Moest me echt slepen om iets te doen.
Als ik jou was zou ik nog lekker 4IU HGH tijdens en daarna lekker na je kuur door laten lopen. Zit nu zelf een jaar op de HGH maar je wordt er mooi droog van en valt na een kuur ook niet zo veel terug in gewicht.op low test / high tren was ik een paard.. nooit zo heerlijk getraind
welke merk?Als ik jou was zou ik nog lekker 4IU HGH tijdens en daarna lekker na je kuur door laten lopen. Zit nu zelf een jaar op de HGH maar je wordt er mooi droog van en valt na een kuur ook niet zo veel terug in gewicht.
Ga in mei starten met nwe kuur voor 16 wkn van 750 mg test e, 400 mg tren e, 750 bold tijden me kuur zet ik 6 IU en daarna weer lekker op 4IU.
HGH is lekkaahhhhh
Als ik jou was zou ik nog lekker 4IU HGH tijdens en daarna lekker na je kuur door laten lopen. Zit nu zelf een jaar op de HGH maar je wordt er mooi droog van en valt na een kuur ook niet zo veel terug in gewicht.
Ga in mei starten met nwe kuur voor 16 wkn van 750 mg test e, 400 mg tren e, 750 bold tijden me kuur zet ik 6 IU en daarna weer lekker op 4IU.
HGH is lekkaahhhhh
YEP, zat hiervoor op andere. Ben nu met me vierde kitje bezig. Zijn Kitjes van 10 X 10IU. Doen goed hun werk
Of er zit frituurvet in de tren flesjes.. Nee ik loop te ouwehoeren kan niet wachten op de update zit aan ongeveer dezelfde kuur te denken maar zonder dianabol begin waarschijnlijk maart!
Leuk logje kan ik zien wat ik kan verwachten..Succes!
Trust me! Als je echt weet hoe je moet eten is het een perfecte snelle massabouwerBen ook benieuwd, begin in april ook met deze kuur.

Zo ouwe mafkees, gaat weer lekker lees ik?!
Hoeveel weken heb je nog te gaan?

Is het echt de dianabol??
Nooit gehoord dat dat kon.
Tren daarintegen maakte mij hoelanger hoe meer een luie zak,had zelfs geen zin meer in het trainen op zich...
Moest me echt slepen om iets te doen.
Wel merk ik dat ik van tren geen of weinig sides meer merk. Dat zweten en droog worden mis ik zo erg hé
Het overkomt mij gewoon niet meer, volgens mij herkent mijn lichaam het stof al
ik weeg nu 74.2kilo op 4weken tijd juist!