MuscleMeat

RAMBO 2!!! ON TRENBOLONE LIKE SILVESTER STALLONE AGAIN (first blood) with dianabol!!!

goed om te horen! hoeveel weken ging je nu totaal doen?

• Topic Starter Topic Starter
goed om te horen! hoeveel weken ging je nu totaal doen?

12weken maar kan zijn dat ik het zelfs bij 10weken ga houden :)
Dan doe ik de tren 8weken en de test 10weken ;)
Ik hoop dat de volgende 2weken snel gedaan zijn dan ben ik van de dianabol af want ik voel mij zo verschrikkelijk moe 1uur na inname altijd :o
Het probleem is dat ik op't werk moet vechten om mijn eigen wakker te houden en das niet zo prettig:mad:
In ieder geval Vermeulen my friend alles is OK voor de rest;) Ik voel wel nog geen zweetbuien van de Tren of andere bijwerkingen! Ik geloof dat mijn lichaam tren-imuun is ofzo want het doet mij weinig eerlijk gezegd die 400mg:D

Of er zit frituurvet in de tren flesjes ;).. Nee ik loop te ouwehoeren kan niet wachten op de update zit aan ongeveer dezelfde kuur te denken maar zonder dianabol begin waarschijnlijk maart!
Leuk logje kan ik zien wat ik kan verwachten..Succes!

Ben ook benieuwd, begin in april ook met deze kuur.

Zo ouwe mafkees, gaat weer lekker lees ik?! :p

Hoeveel weken heb je nog te gaan?

Ik hoop dat de volgende 2weken snel gedaan zijn dan ben ik van de dianabol af want ik voel mij zo verschrikkelijk moe 1uur na inname altijd :o

Is het echt de dianabol??
Nooit gehoord dat dat kon.

Tren daarintegen maakte mij hoelanger hoe meer een luie zak,had zelfs geen zin meer in het trainen op zich...
Moest me echt slepen om iets te doen.

RAMBO 2!!! ON TRENBOLONE LIKE SILVESTER STALLONE AGAIN (first blood) with diana

Tren daarintegen maakte mij hoelanger hoe meer een luie zak,had zelfs geen zin meer in het trainen op zich...

op low test / high tren was ik een paard.. nooit zo heerlijk getraind

op low test / high tren was ik een paard.. nooit zo heerlijk getraind
Als ik jou was zou ik nog lekker 4IU HGH tijdens en daarna lekker na je kuur door laten lopen. Zit nu zelf een jaar op de HGH maar je wordt er mooi droog van en valt na een kuur ook niet zo veel terug in gewicht.

Ga in mei starten met nwe kuur voor 16 wkn van 750 mg test e, 400 mg tren e, 750 bold tijden me kuur zet ik 6 IU en daarna weer lekker op 4IU.

HGH is lekkaahhhhh

Als ik jou was zou ik nog lekker 4IU HGH tijdens en daarna lekker na je kuur door laten lopen. Zit nu zelf een jaar op de HGH maar je wordt er mooi droog van en valt na een kuur ook niet zo veel terug in gewicht.

Ga in mei starten met nwe kuur voor 16 wkn van 750 mg test e, 400 mg tren e, 750 bold tijden me kuur zet ik 6 IU en daarna weer lekker op 4IU.

HGH is lekkaahhhhh
welke merk?

HGH is lekkaahhhhh

Cool story bro

• Like
Waarderingen: Vonk
Of er zit frituurvet in de tren flesjes ;).. Nee ik loop te ouwehoeren kan niet wachten op de update zit aan ongeveer dezelfde kuur te denken maar zonder dianabol begin waarschijnlijk maart!
Leuk logje kan ik zien wat ik kan verwachten..Succes!

Juist de dianabol moet je doen bro ;) Trust me! Als je echt weet hoe je moet eten is het een perfecte snelle massabouwer

---------- Post toegevoegd Thu 14 Feb 2013 om 21:10 ----------

Ben ook benieuwd, begin in april ook met deze kuur.

Goeie keuze! krijg je geen spijt van! ;)

---------- Post toegevoegd Thu 14 Feb 2013 om 21:11 ----------

Zo ouwe mafkees, gaat weer lekker lees ik?! :p

Hoeveel weken heb je nog te gaan?

Zeker nog 6 weken te gaan bro!
Het gaat superlekker! ik heb mijn verloren massa door ziek te zijn al teruggewonnen dankzij de dianabol kickstart :)

---------- Post toegevoegd Thu 14 Feb 2013 om 21:14 ----------

Ja ik ben zeker dat het daaraan ligt maat, ik heb het al veel getest en altijd na inname 1uur of iets later dan begint de vermoeidheid. Tren laat mij altijd gewoon slecht slapen maar uiteindelijk als ik wakker ben dan heb ik energie teveel door de tren:D Wel merk ik dat ik van tren geen of weinig sides meer merk. Dat zweten en droog worden mis ik zo erg hé:( Het overkomt mij gewoon niet meer, volgens mij herkent mijn lichaam het stof al

Daarjuist een etentje voor valentijn met mijn vrouwke gedaan en ik heb 4 steaks en 3kipfillets gegeten en een pak groenten hahaaaaaaaa... En ik heb vandaag nog veel kip en rijst ervoor al gegeten. Zeker 2 kilo vlees vandaag gegeten! Ik kan niet meer wachten om morgenvroeg op de weegschaal te staan en te zien wat ik gegaind heb ;)

Update: week 4 1kilo erbij:D ik weeg nu 74.2kilo op 4weken tijd juist!
Het gaat heel goed maar ik had meer dan 1 kilo verwacht met al de voeding die ik afgelopen week heb gegeten. Maar al bij al ik ben dik tevreden hoor;)
Kracht is ook heel merkbaar, trainingen gaan zoals niks... Ik kan blijven doorgaan en niks kan mij kapotkrijgen... De dianabol Wellfeeling is ook aanwezig! Ik word meestal van trenbolone pissig en opvliegerig maar in combinatie met dianabol niet precies. De dianabol maakt mij mentaal sterker omdat ik zo snel gain, ik heb het gevoel iedereen zijn vriend te zijn LOL :D

Zeker dat je geen methyleendioxymethamphetamine hebt in plaats van methandrostenolon met dat je het gevoel hebt iedereen zen vriend te zijn :)

Nu ff serieus , zie dat je goeie progressie maakt.
Nog steeds enkel cleane gains hoop ik ?
Waarom heb je besloten je kuurtijd te verkorten ?

Groeten ,

IP

Terug
Naar boven