Fitness Seller

RAMBO 2!!! ON TRENBOLONE LIKE SILVESTER STALLONE AGAIN (first blood) with dianabol!!!

• Topic Starter Topic Starter
Zeker dat je geen methyleendioxymethamphetamine hebt in plaats van methandrostenolon met dat je het gevoel hebt iedereen zen vriend te zijn :)

Nu ff serieus , zie dat je goeie progressie maakt.
Nog steeds enkel cleane gains hoop ik ?
Waarom heb je besloten je kuurtijd te verkorten ?

Groeten ,

IP

Ja bro nog altijd cleane gains hoor... op't einde van mijn kuur zet ik foto's en dan kan je het zelf zien:D
Ik doe al 4weken de moeite om mijn eigen eten in bakjes voor te bereiden en te koken voor op mijn werk en na mijn werk dus ik weet wat er in mijn maag komt;)
Ik weet niet juist of ik het ga verkorten maat, maar ik ben bang dat het op't einde niks meer uithaald om te gainen... Het zijn gewoon de eerste 7weken dat ik goed gain en de rest is moeilijk om er nog iets uit te halen. Wat ik wel heb ondervonden is als je met korte esters eindigt dat je dan wel meestal nog iets erbij kunt gainen. Maar ik weet niet of ik al die kosten wil vergoeden bro:rolleyes:
Ik wou eigenlijk eindigen met NPP en Anavar maar ik weet het niet meer goed:(

ik zal je ook weer volgen, je vorige kuren ook gevolgd en een tijdje getwijfeld om ook te kuuren, maar ik zal nu weer meegenieten met jouw kuur en stilletjes dromen dat ik het ben haha. zotte hoeveelheden trouwens ben je niet bang voor je eigen hormoontoestand of je zwemmertjes?

veel betere foto nu of in je vorige loggen, hopelijk nog een na ook
veel succes en dat er veel droge kilos mogen aanblijven

+1

Succes de komende weten nog man

Bedankt das superlief :)

---------- Post toegevoegd Fri 15 Feb 2013 om 14:42 ----------

ik zal je ook weer volgen, je vorige kuren ook gevolgd en een tijdje getwijfeld om ook te kuuren, maar ik zal nu weer meegenieten met jouw kuur en stilletjes dromen dat ik het ben haha. zotte hoeveelheden trouwens ben je niet bang voor je eigen hormoontoestand of je zwemmertjes?

veel betere foto nu of in je vorige loggen, hopelijk nog een na ook
veel succes en dat er veel droge kilos mogen aanblijven

Nee ik ben helemaal niet bang omdat ik mijn eigen lichaam stilaan begin te kennen en ik weet hoeveel ik van die rotzooi kan verdragen:D De hoeveelheden vallen echt wel meer hoor ;)
Foto's komen er SOWIEZO op't einde wat er ook gebeurd en wat de mensen er ook van zullen denken ik weet toch dat je ieder zijn smaak en wensen niet kunt vervullen en ik heb dat al aanvaard;)
Bedankt voor mij succes te wensen ik heb het heel erg nodig:D

Heb het hele logje nog niet gelezen, maar wat zijn de sides?

zo te horen ga je weer lekker!
ben benieuwd wat het je verder nog brengt!

Heb het hele logje nog niet gelezen, maar wat zijn de sides?

Sides zijn alleen maar slaperig heel de dag van de dianabol ;)
Voor de rest geen sides van trenbolone tot nu toe buiten hier en daar wat puistjes

---------- Post toegevoegd Fri 15 Feb 2013 om 19:27 ----------

zo te horen ga je weer lekker!
ben benieuwd wat het je verder nog brengt!

Gaat heel lekker bro :)
Maar na morgen stop ik met de dianabol dus het gaat gewoon 4weken zijn inplaats van 6weken, ik vind dat ik terug eruitzie zoals op't einde van mijn vorige logje dus daarom ben ik al reuze tevreden. Ik laat nu de tren het overpakken en zijn werk doen zodat ik mooi droog zal worden! Nu dat ik op tijd ben gestopt heeft mijn lever ook even tijd om te rusten vooraleer ik op't einde aan de Anavar zal gaan ;)
Deze keer doe ik het verstandig bro, en niet met de moto "hoe meer hoe liever"
We zullen zien wat de komende weken zonder dianabol zullen geven, hopelijk ben ik nog even tevreden van de test/tren :p

4 weken diana is meer dan genoeg idd!
als je neit uitkijkt word je er alleen maar vochtig van...

Ja maar das hier zeker niet het geval maat. Iedereen die ik ken vraagt mij hoe ik erin ben geslaagd om nog zo droog te blijven met dianabol :p
Het enigste minpunt is mijn buik die staat niet droog, ik heb een kleine buikje :D
maar de rest, rug, schouders, chest, armen en traps zijn echt de goede kant opgegaan:)

Altijd die BS over dianabol, dianabol is imo een zeer krachtige massabouwer, je moet er enkel goed mee omgaan. (No offence)

Trunks, goed bezig bro en houden zo die voeding!:D

Altijd die BS over dianabol, dianabol is imo een zeer krachtige massabouwer, je moet er enkel goed mee omgaan. (No offence)

Trunks, goed bezig bro en houden zo die voeding!:D

Sprutte bro :p
Inderdaad het is een zeer krachtige massabouwer. op 4weken tijd heb ik er 4.2kilo van gegaind. De gains die ik kwijt was door zo ziek te zijn van de DNP een aantal weken niet kunnen trainen enzo... Die gains heb ik dankzij de Dianabol teruggewonnen:D Al wat ik nu bijgain is extra... en ik ga voor veel extra deze keer:)

Oke hier zijn wat pictures om jullie een idee te geven hoe ik er nu bij sta... Ik kon het weer niet laten :p en nee deze zijn niet met de webcam gemaakt ;)
Enjoy en laat weten wat jullie ervan vinden...
Vergeet niet deze zijn gewoon koud genomen

Deze was gewoon omdat ik de aders op mijn forearm cool vind LOL :p

IMG_0663.jpg

IMG_0660.jpg

IMG_0667.jpg

goed vol haha... dit gaat wel goed komen denk ik,. tren en test gaan nu ook lkkr inkicken. ben benieuwd!

goed vol idd, alleen het buikje ook haha

goed vol haha... dit gaat wel goed komen denk ik,. tren en test gaan nu ook lkkr inkicken. ben benieuwd!

bedankt maat ;) Ik heb er ook een goed voorgevoel bij. Ik begin al snel uit de adem te raken dus de tren is REAL:D

---------- Post toegevoegd Sat 16 Feb 2013 om 19:08 ----------

goed vol idd, alleen het buikje ook haha

Thanx bro, Ja idd buikje is ook vol :p Maar ja zo kan je bij iedereen wel iets vinden om een opmerking te maken ;) Maar ik ben dik tevreden al je had mij moeten zien 4weken geleden spijtig dat ik er geen foto van heb want ik was echt niet meer aan te zien... Het was precies alsof ik nog nooit gewichten heb aangeraakt:p Haha
Maar een geluk dat we in de winterperiode zitten dan heb ik een excuus voor't buikje:D
Misschien dat het buikje tegen einde van de kuur meer weg is en er beter bij staat bro... Ik hoop het echt, maar wat vind je van de rest Vermeulen? De rest is toch redelijk droog of niet? Van mijn buikje weet ik het daarom dat ik het ook bij de foto's vermelde.

mag toch hopen dat je niet hoeft te twijfelen aan de echtheid van je gear;-)

Terug
Naar boven