MuscleMeat

RAMBO 2!!! ON TRENBOLONE LIKE SILVESTER STALLONE AGAIN (first blood) with dianabol!!!

Jij gaat HARD!!! Goed bezig... Jouw Topic, jouw verslag, jouw keuze, jouw ervaringen en wij zijn blij dat je dit wilt delen met ons...

En voor de haters die zijn jaloers sowieso... Hoe meer haters hoe beter jij het doet (blijkbaar)...

---------- Post toegevoegd Thu 7 Mar 2013 om 21:49 ----------

Over de MT maak ik mij geen zorgen bro, weet je nog in mijn vorige logje dat ik bijna niks merkte van de sides op 4mg/ml was die gedosseerd ;) En ik nam zelfs 6mg enigste wat ik had dat ik soms wazig zag achter mijn pc scherm:D
Ik maak mij gewoon zorgen over die "DMN" in combo met MT omdat ik het goedje niet ken en je weet zelf ook als je iets van AAS kent dat Deca en Tren (19nor) samen een NO-GO is ;)

---------- Post toegevoegd Thu 7 Mar 2013 om 21:40 ----------

Wat stelt dit voor man? Dit is echt niet mijn stijl ik word 31jaar ik ben allang uit de puberteit ;)

Mijn excuses ouwe... Doelde op dat JIJ / U Hard gaat....
80kg onderweg naar 90kg bedoeld U.... :thumb::thumbs:

This is a very interesting topic, morgen maar tijdens werktijd helemaal doorlezen.

Bro, I applaud your no bullshit way of life!!
idd veel mensen die teveel oordelen hierow, alhoewel ik natuurlijk ook mijn oordeel heb over jou wijze van kuren. Maar goed die ga ik niet rondbazuinen sinds er niet om gevraagd word. Ben wel benieuwd naar recente pic van resultaten

nog nooit gehoord van "DMN" ben benieuwd wat het met je gaat doen... succes!

Thx voor de leuke update :) ,

Ben ook geboeid om snel de progressie te zien met dit nieuw product :)

Veel succes.

En voel je eigen grens aan!

Safety above all ! trainen met een helm aan ? :D

• Topic Starter Topic Starter
Jij gaat HARD!!! Goed bezig... Jouw Topic, jouw verslag, jouw keuze, jouw ervaringen en wij zijn blij dat je dit wilt delen met ons...

En voor de haters die zijn jaloers sowieso... Hoe meer haters hoe beter jij het doet (blijkbaar)...

---------- Post toegevoegd Thu 7 Mar 2013 om 21:49 ----------

Mijn excuses ouwe... Doelde op dat JIJ / U Hard gaat....
80kg onderweg naar 90kg bedoeld U.... :thumb::thumbs:

Thanks maat sorrie dat ik het verkeerd begrepen heb maar dat kan nog wel eens snel gebeuren met die Trenzooi:D En ja je hebt gelijk dat ik het beter doe omdat ze mij denken uit te lachen op Bodynet.
Haters gonna make me big bro:p

---------- Post toegevoegd Fri 8 Mar 2013 om 19:49 ----------

This is a very interesting topic, morgen maar tijdens werktijd helemaal doorlezen.

Bro, I applaud your no bullshit way of life!!
idd veel mensen die teveel oordelen hierow, alhoewel ik natuurlijk ook mijn oordeel heb over jou wijze van kuren. Maar goed die ga ik niet rondbazuinen sinds er niet om gevraagd word. Ben wel benieuwd naar recente pic van resultaten

Bedankt bro ;) Ik heb respect voor de manier hoe jij jouw woorden verwoord:) Als iedereen commentaar zou geven op de manier dat jij nu doet dan was er geen enkele probleem geweest... Maar mensen dat ik nooit op DBB heb gezien en opeens tevoorschijn komen getoverd en mij uitkakken zonder mijn beslissingen te respecteren mogen direct terug oprotten

---------- Post toegevoegd Fri 8 Mar 2013 om 19:53 ----------

nog nooit gehoord van "DMN" ben benieuwd wat het met je gaat doen... succes!

DMN = Dimethylnandralone (gemetyleerde Deca) Maar normaal gezien zonder al het vocht dus ik kan het mij een beetje voorstellen als NPP (Nandralone Phenylpropionate) maar dan gemetyleerd

---------- Post toegevoegd Fri 8 Mar 2013 om 19:55 ----------

Thx voor de leuke update :) ,

Ben ook geboeid om snel de progressie te zien met dit nieuw product :)

Veel succes.

En voel je eigen grens aan!

Safety above all ! trainen met een helm aan ? :D

Bedankt maar :) Altijd voel ik mij goed als jij commentaar geeft jij bent een goeie mens maat!
progressie komt zeker nog op foto maar geduld zal lonen bro... De einde is nabij en dan zet ik direct een foto erop zoals beloofd

---------- Post toegevoegd Fri 8 Mar 2013 om 19:55 ----------

+1

Gewoon knallen, maar weet wat je aankan!

Tuurlijk heb je helemaal gelijk in! daarom dat ik ook laag ga beginnen op 0.5ml voor minstens 10dagen en dan eventueel verhogen nagelang van hoe ik mij voel.

Verslag (Update) week 7
78kilo op de kop dus al een aanwinst van 8kilo op de weegschaal:D
Morgen komt MT-DMN binnen en ga ik er direct mee van start!
Tren-E heb ik vandaag niet genomen enkel Test-E want ik wil niet teveel van het goede in mijn lijf hebben:p
Wens mij succes want als ik amerikaanse fora's moet geloven voel je direct na het injecteren een soort rush gevoel alsof je op Ephedrine zit:D

bodynet is toch voor fags?

Ik hoop dat ik ook 8kg kan halen uit de kuur zoals jou. Goed bezig. Hoe zit het nog met het vp ondertussen?

Ik hoop dat ik ook 8kg kan halen uit de kuur zoals jou. Goed bezig. Hoe zit het nog met het vp ondertussen?

misschien 1% gestegen maar het valt echt niet op ;)
8kg is doenbaar bro, Zie dat je veel volkorenpasta en volkorenrijst eet met vis en kippenborstfillet gevarieerd!!! Dat kan wonderen doen als je dat al 3x op een dag eet! Zie dat je in al je maaltijden complexe carbs, gezonde vetten (niet te veel) en eiwitten hebt maar tegen de avond zo weinig mogelijk carbs en zoveel mogelijke trage eiwitten!!! zo moeilijk is dat echt niet je moet het gewoon "echt" doen en alles komt dan in orde:D
Nog 1 tip die ik je kan geven... om de 1 of 2 weken smijt je nog een maaltijd erin om te blijven gainen, maar dit moet je zelf in't oog houden op de weegschaal... Als het goed gaat is het nog niet nodig, Als je niet genoeg gaind dan voeg je telkens een maaltijd toe... En je verhoogt altijd met nog een maaltijd en nog een maaltijd naargelang je zwaarder wordt moet je meer eten om te blijven gainen. Is echt makkelijk maat :)
If i can do it you can do it!!! ;)

Mennnnnnn hoe jij praat (typt) motiveer je mij om het zelfde te gaan doen... "Tjakkaaaaaah"

Nog maar 2kg! Maar daar stopt het niet bij hahaaaa... 93, 94, 95kg jaaa man!

Mennnnnnn hoe jij praat (typt) motiveer je mij om het zelfde te gaan doen... "Tjakkaaaaaah"

Nog maar 2kg! Maar daar stopt het niet bij hahaaaa... 93, 94, 95kg jaaa man!

nog 2kilo en ik heb voor het eerst 10kilo in een kuur gegaind :D Stel u voor dat het mij per ongeluk lukt:eek:

---------- Post toegevoegd Sat 9 Mar 2013 om 06:53 ----------

Is er iemand wakker? Ik kan niet meer slapen door die roids :p hahahaha...
Of misschien omdat ik weet dat er nieuwe roids onderweg zijn ;) hihihi

RAMBO 2!!! ON TRENBOLONE LIKE SILVESTER STALLONE AGAIN (first blood) with diana

nog 2kilo en ik heb voor het eerst 10kilo in een kuur gegaind :D Stel u voor dat het mij per ongeluk lukt:eek:

Haha lekker bezig Bro! Ik ben sws altijd vroeg wakker.. Uitslapen is niet aan mij besteed.. Helemaal als ik on ben dan is 5-6u slapen echt de max haha! Ken het gevoel, maar zo heb je wel wat aan je dagen!!

Hihi je doet me denken aan mezelf , toen het vroeger de nacht was voor de sint kwam :).

Liggen woelen en draaien ^^ wetende dat mijn cadeautje er zou zijn de ochtend nadien :D.

Bedankt voor je complimenten , zelf ervaar ik jouw ook als een aangename oprechte persoon.
Dit is ook de reden waarom ik je log bij houd en erin post.
Er zijn er nog hoor hier op dit forum.

In elk geval veel succes met je gear en ik gun je nog alle mogelijke gains !
Weliswaar "cleane vetvrije" gains :)

Haha lekker bezig Bro! Ik ben sws altijd vroeg wakker.. Uitslapen is niet aan mij besteed.. Helemaal als ik on ben dan is 5-6u slapen echt de max haha! Ken het gevoel, maar zo heb je wel wat aan je dagen!!

Ja das waar bro :) Nu duren de dagen langer haha :p

---------- Post toegevoegd Sat 9 Mar 2013 om 13:17 ----------

Hihi je doet me denken aan mezelf , toen het vroeger de nacht was voor de sint kwam :).

Liggen woelen en draaien ^^ wetende dat mijn cadeautje er zou zijn de ochtend nadien :D.

Bedankt voor je complimenten , zelf ervaar ik jouw ook als een aangename oprechte persoon.
Dit is ook de reden waarom ik je log bij houd en erin post.
Er zijn er nog hoor hier op dit forum.

In elk geval veel succes met je gear en ik gun je nog alle mogelijke gains !
Weliswaar "cleane vetvrije" gains :)

Bedankt bro :) Mensen als jou mogen er ook meer van zijn ;)
De gear is juist aangekomen dus ik ga snel even een erin Shassen :p

ben zeer benieuwd naar dat mt dmn.. ik denk dat t je wel gaat lukken die 2 kilo haha... zet je nou 100 mg ed of eod?

en ging het soepeltjes?

ben zeer benieuwd naar dat mt dmn.. ik denk dat t je wel gaat lukken die 2 kilo haha... zet je nou 100 mg ed of eod?

elke dag ga ik het gewoon doen, ik wil het juist doen en ik weet niet of eod voldoende gaat zijn.
Ik heb er juist een ingevlamd:D
O,ja nog iets: Het is precies op waterbasis maar het injecteren ging vlot en deed geen pijn

---------- Post toegevoegd Sat 9 Mar 2013 om 13:40 ----------

ja hoor :) Maar een halve ML dat stelt niks voor eigenlijk
Tot nu toe voel ik nog geen rush of whatever zoals ze vertellen op andere fora's ;)

Terug
Naar boven