AndroidHealthClinic

RAMBO 2!!! ON TRENBOLONE LIKE SILVESTER STALLONE AGAIN (first blood) with dianabol!!!

oke op waterbasis dus? half ML moet te doen zijn ja.. ik begin vokgende week zondag met 500 test 400 tren 50 mg provi... kan niet wachten hhaha... ben beniewd naar tren... nog nooit gebruikt... succes nog verder. leuk log!!!

• Topic Starter Topic Starter
oke op waterbasis dus? half ML moet te doen zijn ja.. ik begin vokgende week zondag met 500 test 400 tren 50 mg provi... kan niet wachten hhaha... ben beniewd naar tren... nog nooit gebruikt... succes nog verder. leuk log!!!

Ja is op waterbasis :) Succes ook met je kuur maat en laat iets van je horen af en toe

---------- Post toegevoegd Sat 9 Mar 2013 om 13:59 ----------

Oke guys ik weet niet of het Placebo is maar ik krijg het opeens heel warm!!! Alsof het zomer is:D
Even snel laten weten ;) Als er nog iets optreed laat ik het nog weten

Ja is op waterbasis :) Succes ook met je kuur maat en laat iets van je horen af en toe

---------- Post toegevoegd Sat 9 Mar 2013 om 13:59 ----------

Oke guys ik weet niet of het Placebo is maar ik krijg het opeens heel warm!!! Alsof het zomer is:D
Even snel laten weten ;) Als er nog iets optreed laat ik het nog weten

zal ik c ker doen!

Mooi log. Ik lees al even mee en ben benieuwd naar jou resultaten met mt dmn.Succes daar met je doel.

Trunks, hoe staat het met de stats op de grote 3?

Succes verder man!

Dat er nog maar veel vvm bij mag komen.

Mooi log. Ik lees al even mee en ben benieuwd naar jou resultaten met mt dmn.Succes daar met je doel.

bedankt ;) Ik ben ook benieuwt. Ik heb daarjuist kip met rijst gegeten en ik ben nog altijd aan't gloeien:D

---------- Post toegevoegd Sat 9 Mar 2013 om 17:02 ----------

Trunks, hoe staat het met de stats op de grote 3?

Succes verder man!

Dat er nog maar veel vvm bij mag komen.

wat is de grote 3 eigenlijk???
Bedankt voor mij succes te wensen en kom af en toe maar eens langs om mijn progressie te volgen:)

bedankt ;) Ik ben ook benieuwt. Ik heb daarjuist kip met rijst gegeten en ik ben nog altijd aan't gloeien:D

Bedankt voor mij succes te wensen en kom af en toe maar eens langs om mijn progressie te volgen:)

met grote 3 bedoelt hij squat, deadlift en bankdrukken

Benchpress, Deadlift & Squats

Komt goed man, volg je log elke dag!

Respect man! Mooi om te zien hoe je blijft
Loggen en gewoon je eigen ding doet!
Lekker door knallen en schijt hebben aan de rest

met grote 3 bedoelt hij squat, deadlift en bankdrukken

aah oke thanx ;)

---------- Post toegevoegd Sat 9 Mar 2013 om 17:34 ----------

Benchpress, Deadlift & Squats

Komt goed man, volg je log elke dag!

om antwoord op je vraag te geven, ik heb namelijk hernia in mijn rug en ik kan dus zowel niet squatten of deadliften jammer genoeg:o Dit is overigens gebeurd tijdens het deadliften vorige zomer.
Benchpress heb ik 2x 140kilo gedaan 2weken geleden Maar ik heb gisteren gewoon 6x 130kilo gedaan omdat ik 1week door een ontsteking aan mijn tricep geen bovenlichaam heb kunnen trainen. Dus ik ben terug aan't opbouwen maar ik heb de 130kilo nog 6x aangekunt dus ik veronderstel de 140kilo ook nog:D Maar eind volgende week zal ik terug volledig gaan en proberen meer reps te doen met de 140kilo. Op dit moment geef ik liever een beetje gas terug dan te falen en een blessure op te lopen. Sorrie dat ik je heb moeten teleurstellen i.v.m squatten en deadliften maar ik kan het echt niet meer aan met mijn rug!

Laatst bewerkt:
Ik deed net zoeken op mt dmn en volgens mij ben je de enige die proefkonijn speelt. Ik lees ff mee succes. Als ik het begrijp heb je ervaring met MT. Kan je je ervaring opschrijven van MT vs mt dmn? MT was voor mij een ongelovelijk middel voor cutten maar wat minder voor puur bulken denk ik tenminste als je MT only neemt. Hoe is mt dmn wat bulken betreft volgens jou ervaring. (snap dat je pas net begonnen bent maar over een dag of 10 als je dan een keer tijd hebt voor een update wat dit betreft?)

aah oke thanx ;)

---------- Post toegevoegd Sat 9 Mar 2013 om 17:34 ----------

om antwoord op je vraag te geven, ik heb namelijk hernia in mijn rug en ik kan dus zowel niet squatten of deadliften jammer genoeg:o Dit is overigens gebeurd tijdens het deadliften vorige zomer.
Benchpress heb ik 2x 140kilo gedaan 2weken geleden Maar ik heb gisteren gewoon 6x 130kilo gedaan omdat ik 1week door een ontsteking aan mijn tricep geen bovenlichaam heb kunnen trainen. Dus ik ben terug aan't opbouwen maar ik heb de 130kilo nog 6x aangekunt dus ik veronderstel de 140kilo ook nog:D Maar eind volgende week zal ik terug volledig gaan en proberen meer reps te doen met de 140kilo. Op dit moment geef ik liever een beetje gas terug dan te falen en een blessure op te lopen. Sorrie dat ik je heb moeten teleurstellen i.v.m squatten en deadliften maar ik kan het echt niet meer aan met mijn rug!

Dat is klote man!

Maar 6 x 130 is heel netjes man...

succes verder, ik blijf je volgen!

Ik deed net zoeken op mt dmn en volgens mij ben je de enige die proefkonijn speelt. Ik lees ff mee succes. Als ik het begrijp heb je ervaring met MT. Kan je je ervaring opschrijven van MT vs mt dmn? MT was voor mij een ongelovelijk middel voor cutten maar wat minder voor puur bulken denk ik tenminste als je MT only neemt. Hoe is mt dmn wat bulken betreft volgens jou ervaring. (snap dat je pas net begonnen bent maar over een dag of 10 als je dan een keer tijd hebt voor een update wat dit betreft?)

MT (injecties) heb ik ook op gecut en het was toen super, bulken heb ik met MT nog niet geprobeerd maar met deze product ga ik toch clean proberen te bulken want cutten met zo'n veelbelovende product zou ik jammer vinden aangezien ik het toen ook met MT heb gedaan doe ik het nu eens anders.
Dit is juist mijn 2de dag dat ik MT-DMN ga nemen en wat ik je nu al kan zeggen is dat ik bij MT niks voelde na de injectie maar bij MT-DMN kreeg ik het direct gloeiend warm en een rode gezicht een beetje... na 1 of 2 uurtjes was dat wel voorbij... Ik weet nog niet wat het gaat geven maar ik heb het gevoel dat dit weleens heel sterk kan zijn:D Maar laten we niet te vroeg juichen en het wat tijd eerst geven... Ik hou altijd elke vrijdag een update en als er iets optreed dat ik opmerk dan deel ik het gewoon eerlijk mee zoals altijd.

---------- Post toegevoegd Sun 10 Mar 2013 om 11:35 ----------

Dat is klote man!

Maar 6 x 130 is heel netjes man...

succes verder, ik blijf je volgen!

Ja idd das klote, zeker om andere mensen met zo'n massa benen te zien en het zelf niet te hebben:o
Ze zijn overigens wel uitgelijnd maar niet op formaat zoals ik ze zou willen hebben... Ik denk echt dat het door de squat komt dat ik niet kan doen maar ja... Ooit zal het mij lukken op een andere manier, ik blijf erin geloven ;)

Oke guys jullie weten dat ik open en eerlijk tegen jullie ben in al mijn logjes en zo blijft het ook!!! Daarom dat ik nu iets ga opbiechten aan iedereen die dit logje volgt ;)
Ik stop met Tren-E en ga over op MT-DMN een product waar je niet veel ervaringen over leest op't net omdat er niet veel zijn die het al hebben gebruikt mijn gedacht! Er is maar 1 underground lab die dit produceerd maar ik kan het niet vermelden in deze logje... dus... Wie zoekt die vind google is je beste vriend ;)
dit zijn de stoffen: "Methyltrienolone 3mg, Dimethylnandrolone 200mcg" een combo van de 2 dus ;)
En Dimethylnandralone vindt je niet zo snel maar gelukkig heb ik het kunnen bemachtigen:D
Ik begin er zaterdag mee :)
Als ik moet geloven wat het doet dan zou ik geen vocht vasthouden en enkel droge gains moeten maken! Naar het schijnt heeft het geen invloed op de prostaat en geen oestrogenen bijwerkingen!!! Laat ons hopen, ik hou jullie op de hoogte bro's :D
Alleen ben ik er nog niet uit of ik het elke dag of om de dag ga nemen en ik ben er ook niet uit of ik 0.5ml of 1ml ga nemen:rolleyes: Ik denk dat ik het gewoon op 1ml ga doen aangezien ik 2 vials heb dan knal ik kort en hard en ben ik er snel vanaf na 20dagen... Anders bij 0.5ml ga ik 40dagen moeten blijven pinnen kort opeen en dat gaat wel zwaar zijn:eek: Ik heb het al gedaan alle dagen pinnen maar leuk is iets anders.
Ik wou dit gewoon even meedelen aangezien ik alles eerlijk en open aan jullie vertel!!! Geen geheimpjes of roids achter de rug nemen en doen alsof het maar van test/tren is ;)

OH SNAP!! hier had ik overheen gelezen.
Dit gaat over een halfjaar ook mijn volgende worden dus extra cool dat gij het doet.Gij logt ten minste haha.
Vroeg die Giel(hij had 'em ook in echt of nep staan) om ook te loggen maar bon die had wat anders te doen ;).

Met mijn research erover zult ge hier weldegelijk heel tevreden mee moeten zijn.

OH SNAP!! hier had ik overheen gelezen.
Dit gaat over een halfjaar ook mijn volgende worden dus extra cool dat gij het doet.Gij logt ten minste haha.
Vroeg die Giel(hij had 'em ook in echt of nep staan) om ook te loggen maar bon die had wat anders te doen ;).

Met mijn research erover zult ge hier weldegelijk heel tevreden mee moeten zijn.

Ik hoop het ik ga nu een injectie pre-workout zetten en direct naar de training gaan door regen sneeuw en wind:D

goed kunnen trainen of?

Uhu morgen zou de ergste dag moeten zijn.
Zelf zult ge de weinig last van hebben denk ik:),de auto wel.

Ik heb geen auto ;) Ik ga te voet en met de bus en trein naar't werk :)
Laat het slecht weer maar afkomen ik ben er ni bang van, ik heb juist naar de gym 2kilometer gewandeld en terug naar huis 2kilometer in de sneeuw:D

---------- Post toegevoegd Mon 11 Mar 2013 om 21:03 ----------

Ik ben juist terug bro... Ik wou niet meer stoppen... Dit was mijn eerste training op die MT-DMN en kracht en uithouding was ook duidelijk op zo'n korte tijd verbeterd. Normaal gezien zit ik op Trenbolone altijd te hijgen na een paar setts of reps maar nu was het echt anders en ging het veel beter... Ik was een beetje bang dat ik na het injecteren last zou hebben bij het trainen maar dat was dus gelukkig ook niet waar :)
Ik krijg het wel altijd direct warm na het injecteren en ik denk dat het wel normaal is...

Succes met die nieuwe shizzle bro! Je gaat hard lees ik, mooi zo!

Grtz S.

Terug
Naar boven