Fitness Seller

RAMBO 2!!! ON TRENBOLONE LIKE SILVESTER STALLONE AGAIN (first blood) with dianabol!!!

• Topic Starter Topic Starter
Balternate bro... Vertel ons iets meer over het product als je er veel over hebt gelezen... Ik heb ook het een en andere gelezen maar geen gebruikerservaringen en alles was altijd in't engels...
Waarom denk je dat ik tevreden ga zijn met deze product? Tell us more bro:p

---------- Post toegevoegd Mon 11 Mar 2013 om 21:08 ----------

Succes met die nieuwe shizzle bro! Je gaat hard lees ik, mooi zo!

Grtz S.

Bedankt makker :D Ik ga heel hard en deze spul lijkt mij op't eerste zicht nog iets anders dan de rest van alle producten... Ik kan niet tegoei uitleggen waarom... Maar ik voel iets raars als ik gespoten heb en ik kan niet juist beschrijven wat... Maar geef mij nog 1week ofzo en ik zal meer kunnen vertellen het geeft mij echt wel meer kracht op de training dus het blijft vanaf nu voor mij altijd pre-workout!

Laatst bewerkt:
en dit is iets wat je dagelijks moet spuiten?

Welke merk gear gebruik je momenteel bro? En ik volg je kon in het begin geen training lezen maar nu gaat het idd leuk worden

en dit is iets wat je dagelijks moet spuiten?

best dagelijks denk ik maar je kan het ook om de dag doen maar ik pak liever het zekere voor het onzekere:p

---------- Post toegevoegd Mon 11 Mar 2013 om 21:35 ----------

Welke merk gear gebruik je momenteel bro? En ik volg je kon in het begin geen training lezen maar nu gaat het idd leuk worden

Ik denk niet dat ik dit mag vermelden bro maar google het gewoon op... er is maar een underground lab die MT-DMN heeft ;)

ff kijken bij echt/nep komt er de laatste tijd veel aan bod!!!;);)

Aub

---------- Post toegevoegd Mon 11 Mar 2013 om 21:39 ----------

En trunks hoe gaat het nieuw productje?
Is dit op basis van deca of wat moet ik me er bij voorstellen?

:bow:

even wat info over MT-DMN:

MT-DMN is een injecteerbaar preparaat, met als actieve stoffen een cocktail van de anabole steroïden methyltrenbolon en dimethandrolone.

Clandestiene laboratoria als ***** zijn op dit moment de enige makers van preparaten met dimethandrolone. De legale farmaceuten hebben dimethandrolone nog niet in hun assortiment opgenomen omdat de goedkeuringsprocedures voor het nieuwe anabool nog niet zijn afgerond. De reageerbuis- en dierstudies

die tot dusver naar buiten zijn gekomen doen echter vermoeden dat dimethandrolone [structuurformule hiernaast - red.] een ongekend goede spieropbouwer is.
Dimethandrolone is een stekelvarken-anabool dat de spieropbouwende werking van testosteron met een factor 136 overtreft. Tegelijkertijd ontziet dimethandrolone de prostaat en is de kans op oestrogene bijwerkingen praktisch nul.
Door zijn krachtige progesteronwerking schakelt dimethandrolone de lichaamseigen hormoon- en zaadaanmaak bijna uit. Farmaceuten onderzoeken daarom of ze dimethandrolone in de mannenpil kunnen stoppen. Als dimethandrolone ernstige bijwerkingen blijkt te hebben, zou dat wel eens met herstel van de natuurlijke axis van doen kunnen hebben.

is gewon methyltren dus, en Dimethylnandrolone:) stekelvarken anabool heheheh
hey trunks, als je straks begint te knorren heb ik je gewaarschuwd bro :D

ff kijken bij echt/nep komt er de laatste tijd veel aan bod!!!;);)

Aub

---------- Post toegevoegd Mon 11 Mar 2013 om 21:39 ----------

En trunks hoe gaat het nieuw productje?
Is dit op basis van deca of wat moet ik me er bij voorstellen?

:bow:

Ik ben nog maar 3dagen bezig maar merk duidelijk dat er iets anders met mij aan't gebeuren is vanbinnen in mijn lichaam maar ik weet niet juist hoe het te beschrijven
Het is gemethyleerde deca samen met Methyl tren (een coctail dus) Er is geen ester aan verbonden dus je kan ze vergelijken met een 17AA (orals) Het is zogezegd prostaatvriendelijk enzo... maar voor de lever denk ik eerlijk gezegd niet:D dus alcohol in't weekend is een grote NO-GO met deze goedje... Gelukkig doe ik dat al een tijdje niet ;)
Omdat ze allebei ge-methyleerd zijn overleven ze de 1ste passage langs de lever...
Normaal gezien is het geen gewone Deca waar je vocht van vasthoud maar meer zoals NPP dus ik vergelijk het met een methyl NPP:D

---------- Post toegevoegd Mon 11 Mar 2013 om 21:51 ----------

even wat info over MT-DMN:

is gewon methyltren dus, en Dimethylnandrolone:) stekelvarken anabool heheheh
hey trunks, als je straks begint te knorren heb ik je gewaarschuwd bro :D

Wahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :roflol:

Ik ben nog maar 3dagen bezig maar merk duidelijk dat er iets anders met mij aan't gebeuren is vanbinnen in mijn lichaam maar ik weet niet juist hoe het te beschrijven
Het is gemethyleerde deca samen met Methyl tren (een coctail dus) Er is geen ester aan verbonden dus je kan ze vergelijken met een 17AA (orals) Het is zogezegd prostaatvriendelijk enzo... maar voor de lever denk ik eerlijk gezegd niet:D dus alcohol in't weekend is een grote NO-GO met deze goedje... Gelukkig doe ik dat al een tijdje niet ;)
Omdat ze allebei ge-methyleerd zijn overleven ze de 1ste passage langs de lever...
Normaal gezien is het geen gewone Deca waar je vocht van vasthoud maar meer zoals NPP dus ik vergelijk het met een methyl NPP:D

---------- Post toegevoegd Mon 11 Mar 2013 om 21:51 ----------

Wahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :roflol:

Thanks hier kunne we wat mee!!

---------- Post toegevoegd Mon 11 Mar 2013 om 22:00 ----------

eveneens kix, merci

Omdat je injecteert heb je geen eerste passage. Tweede passage via de bloedbaan dus nog altijd wel en oa daarvoor is de methyl groep. De andere reden is dat de C17 methylgroep de AAS anders maakt. Dianabol is bolderone met een methylgroep. De methylgroep veranderd een hoop aan de AAS en maakt het doorgaans beter hechter aan de betrokken receptoren.

Omdat je injecteert heb je geen eerste passage. Tweede passage via de bloedbaan dus nog altijd wel en oa daarvoor is de methyl groep. De andere reden is dat de C17 methylgroep de AAS anders maakt. Dianabol is bolderone met een methylgroep. De methylgroep veranderd een hoop aan de AAS en maakt het doorgaans beter hechter aan de betrokken receptoren.

methyltrienolone (ook bekend als r1881) hecht zich ook enorm sterk, en word in de wetenschap ook gebruikt om de activiteit van andere AAS mee te vergelijken.

the **** dit word dalijk nog een veel leerzamer topic, leuk om bij te leren zo.

toch heb ik het ergens gelezen bro :) Maar bedankt voor de duidelijkheid ;)

---------- Post toegevoegd Tue 12 Mar 2013 om 17:29 ----------

Het is echt een mentale killer die MT-DMN dat kan ik jullie alvast zeggen! Jaloers zijn tot en met als het op mijn vriendin aankomt en achter alles iets zoeken! Ookal besef je dat het niet zo is, toch kan je de gevoelens niet uitschakelen en blijf je een versnelde hartslag voelen als je eens boos bent! Dit is toch iets waar veel mensen voor moeten gewaarschuwd worden! Ik neem het nog maar pas en de mentale sides zijn veel erger dan met Trenbolone!

Ik voel mij ook al heel de dag opgefokt zonder reden en lachen kan ik ookal amper:(
En alles wat ik doe is precies saai buiten bodybuilding... Ik voel mij een beetje down (depri) door het product dus het is echt wel een straf goedje laat dat maar duidelijk zijn! Wou het even melden zodat jullie een idee hebben wat voor iets het is ;)

Okay en het is pas dag 2 of 3 toch? :D Beloofd wat, dat wordt een lange rit Bro!
Maar zolang je jezelf goed blijft beseffen dat het door de roids komt ben je al een heel eind!

Okay en het is pas dag 2 of 3 toch? :D Beloofd wat, dat wordt een lange rit Bro!
Maar zolang je jezelf goed blijft beseffen dat het door de roids komt ben je al een heel eind!

Ja maar ik gedraag mij zo ****'t up tegenover mijn vriendin terwijl ze niks mis doet. Alles wat ze doet is in mijn ogen verkeerd... Alles wat zij doet jaagt mij zo op en eigenlijk is het allemaal niet eens erg wat ze doet:eek:

---------- Post toegevoegd Tue 12 Mar 2013 om 19:58 ----------

kan zijn dat ik sneller verhoog naar 1ML per dag zodat ik mijn 2vials snel gedaan heb want ik kan mij voorstellen dat ik een zure Boze Mother****er ben:D

Ja maar ik gedraag mij zo ****'t up tegenover mijn vriendin terwijl ze niks mis doet. Alles wat ze doet is in mijn ogen verkeerd... Alles wat zij doet jaagt mij zo op en eigenlijk is het allemaal niet eens erg wat ze doet:eek:

---------- Post toegevoegd Tue 12 Mar 2013 om 19:58 ----------

kan zijn dat ik sneller verhoog naar 1ML per dag zodat ik mijn 2vials snel gedaan heb want ik kan mij voorstellen dat ik een zure Boze Mother****er ben:D

Probeer gewoon rustig te blijven, hou desnoods gewoon helemaal je mond? Ik neem aan dat ze wel weet dat je juiced? Anders denkt ze mss na deze jaren dat ze met een manisch depressieve vriend op de bank zit :o

als je nu gelijk ga verhogen naar 1ml heb je dlaijk de kans dat je je helemaal niet meer kan inhouden haha:P
gewoon zo houden en afwachten wat het doet togh?

Kalm aan he bro.. Als t te heavy is beter afkappen, ipv je relatie verkloten.

Kalm aan he bro.. Als t te heavy is beter afkappen, ipv je relatie verkloten.

EENS! als het zo ernstig is als je het laat overkomen op mentaal gebied lijkt het me dat je te ver gaat en eens over prioriteiten moet denken. Gains vs vriendin?

Ja maar ik gedraag mij zo ****'t up tegenover mijn vriendin terwijl ze niks mis doet. Alles wat ze doet is in mijn ogen verkeerd... Alles wat zij doet jaagt mij zo op en eigenlijk is het allemaal niet eens erg wat ze doet

whahahahahahahahahahahaaaaaa dat is standaard zo bij mij.... Maar zij doet ook "niets verkeerd" in haar ogen (haar wereldje).

Wel goed dat jij alles zelf ook echt door hebt, wel erg vreemd dat jij er zelf bewust van bent maar dat het toch gebeurd...

Misschien rare vraag maar is het normaal dat je zosnel de effecten ziet, merkt, ervaart?

Terug
Naar boven