Fitness Seller

RAMBO 2!!! ON TRENBOLONE LIKE SILVESTER STALLONE AGAIN (first blood) with dianabol!!!

• Topic Starter Topic Starter
Op die pic had je volgens mij een inject gezet in je schouder :D

Ik volg bro

haha goed opgemerkt ;) Zou tof zijn als jij volgt want jij hebt een grote kennis;)

---------- Post toegevoegd Sat 19 Jan 2013 om 12:41 ----------

Ts weet zelf ook wel dat dit eigelijk een waardeloos figuur is als hij hiervoor 4 kuurtjes heeft moeten gebruiken.
Wat is de reden dat je hiervoor kiest?

Laat me trouwens aan nog een member denken die ook zoveel kuurde en er ook shitty uitzag, die gast zat vol met tattoos en zat ook op pf..weet iemand nog wie dat was?

maat op die Foto woog ik maar 74kilo!!! Ik ben al veel droger geweest hoor;) En zo'n dingen als "ook shitty" met de bedoeling dat ik er shitty uitzie moet je voor jezelf houden!! Ik zie alle dagen mensen als u die hun meer als een andere voelen en ik moet zo'n mensen niet in mijn vriendenkring! Heb je niks zinnigs te zeggen hou dan gewoon je mond en val mij er niet mee lastig met zo'n rotopmerkingen! Ik heb op 1 jaar en half met die kuurtjes toen in de tijd van 63kilo naar 85kilo gegaan das dus een verschil van 22kilo! is dat niet goed voor 4kuurtjes dude? Wil je mij eens laten zien hoe jij eruitziet? Zet eens een foto van jezelf hier op deze logje want nu maak je mij benieuwt:D Laat eens zien dan... want misschien kan jij mij wat bijleren;)

Heb je daar ook en foto van want ik vind je nou niet echt droog ???

ja hoor;)

120916-172642.png

bigboy25 speciaal voor jou man...

droog genoeg?

121101-115709.png

121101-120102.png

by the way ik moet erbij vermelden dat ik misselijk word van sommige mensen hier op DBB!!!
Een grote bek en zelf geen 1 foto ervan te bespeuren! Ik hou deze logje open voor de mensen die wel opbouwende kritiek kunnen geven en mijn beslissing over het kuren accepteren en al de rest **** off! :D
Ongeacht wat jullie zeggen ik stop mijn kuur sowiezo voor niemand!!! Ik blijf hier en ik ga nergens heen you mad?? ;)

We worden wel mad als je in de ziekenhuis ligt :roflol: Ik dacht zelf dat je ****ing buff was aangezien ik je log herinner een jaar geleden en toen was je al een poos bezig met juicen en nu maar 76 kg? What happened? Kan niet toch dat je van dat DNP gebeuren 9 kg kwijt bent waaronder veel spiermassa?

by the way ik moet erbij vermelden dat ik misselijk word van sommige mensen hier op DBB!!!
Een grote bek en zelf geen 1 foto ervan te bespeuren! Ik hou deze logje open voor de mensen die wel opbouwende kritiek kunnen geven en mijn beslissing over het kuren accepteren en al de rest **** off! :D
Ongeacht wat jullie zeggen ik stop mijn kuur sowiezo voor niemand!!! Ik blijf hier en ik ga nergens heen you mad?? ;)

you mad broo... haha gwn lekker knallen pik! niks aantrekken wat andere zeggen je bent een van de weinige die een goede log bij houden inclusief foto's respect! nu genoeg achter computer gezete vreten n trainnen moeten we!

We worden wel mad als je in de ziekenhuis ligt :roflol: Ik dacht zelf dat je ****ing buff was aangezien ik je log herinner een jaar geleden en toen was je al een poos bezig met juicen en nu maar 76 kg? What happened? Kan niet toch dat je van dat DNP gebeuren 9 kg kwijt bent waaronder veel spiermassa?

je comment over ziekenhuis gaat nergens over, maar die discussie mbt AAS is al tig duizend keer gevoerd op dbb (****ing zinloos op een forum als dit by the way). 76kg redelijk droog is niet 'weinig' ofzo voor iemand van 1.65m. op DBB heerst er onder de natty's een soort idee dat je met een kuurtje 10kg gaat winnen en constant kan blijven groeien ofzo.. vergeet t maar gap :)

Intermittent Fasting bro... Heb jij mijn log wel doorgelezen of mss maar 1 pagina gezien?
Heb intermittent Fasting lang gedaan terwijl ik ON Was en dus onder mijn dagelijkse behoefte gegeten!
Je gaat mij toch niet zeggen dat elke kuur dat ik gedaan heb daarom een massa kuur was:p
Als je cut verlies je eenmaal massa en meer vet en is het netto bedrag op't einde veel minder is dit soms iets nieuws voor jou?

---------- Post toegevoegd Sat 19 Jan 2013 om 14:59 ----------

je comment over ziekenhuis gaat nergens over, maar die discussie mbt AAS is al tig duizend keer gevoerd op dbb (****ing zinloos op een forum als dit by the way). 76kg redelijk droog is niet 'weinig' ofzo voor iemand van 1.65m. op DBB heerst er onder de natty's een soort idee dat je met een kuurtje 10kg gaat winnen en constant kan blijven groeien ofzo.. vergeet t maar gap :)

Erg hé Kix;) Zie je waar DBB naartoe gaat? het is precies dat andere mensen meer inzitten met mijn fysiek dan ikzelf haha:p Ze geilen op elke picture en elke killo'tje op de weegschaal precies dat ze klaarkomen als ik zou zeggen dat ik meer weeg:D zo zie je bro wat er in sommigen hun hoofd rond-dwaald!
Het is voor mensen zoals u Kix dat ik deze logje nog verder zal open houden of ik was hier allang weg ;)
Thanx for the support bro! appreciate!

Laatst bewerkt:
you mad broo... haha gwn lekker knallen pik! niks aantrekken wat andere zeggen je bent een van de weinige die een goede log bij houden inclusief foto's respect! nu genoeg achter computer gezete vreten n trainnen moeten we!

Kijk dat is nu eens een reactie ;) Bedankt maat. Respect 2! :)

Ik werd ook altijd afgeblaft,gewoon je eigen weg gaan bro:thumbs:
Je kan hier wat opsteken op de forum,maar ze kennen je serieus neerhalen ook..
Ik volg je log en succ6,in het vervolg geen DNP meer aanraken bro,don't even think about it ;)

---------- Post toegevoegd Sat 19 Jan 2013 om 16:54 ----------

Ts weet zelf ook wel dat dit eigelijk een waardeloos figuur is als hij hiervoor 4 kuurtjes heeft moeten gebruiken.

Laat me trouwens aan nog een member denken die ook zoveel kuurde en er ook shitty uitzag, die gast zat vol met tattoos en zat ook op pf..weet iemand nog wie dat was?

Iets tegen tattoos wijsneus?? :rolleyes:

---------- Post toegevoegd Sat 19 Jan 2013 om 16:57 ----------

Is gemeld trouwens!

hang je vol tattoos J4ck ?

Ik volg je log en succ6,in het vervolg geen DNP meer aanraken bro,don't even think about it ;)

---------- Post toegevoegd Sat 19 Jan 2013 om 16:54 ----------

Is gemeld trouwens!

thanx bro ;) Jij bent OK! DNP komt mijn lijf niet meer binnen:p
Is waar wat je zegt, jammer dat er zo'n snotneuzen op DBB zitten

Herkuul ofzo ?

zo is dbb nou eenmaal.. mensen afkraken om zichzelf beter te kunnen voelen LOL.

Lekker bezig bro, gewoon je eigen ding doen en ik volg je. Good luck!

Trunks!!!! Dit meen je niet hahaa, denk aan je lichaam man!
Maar goed, je gaat toch door, ik volg je weer bro!

Ik ben benieuwd :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

haha goed opgemerkt ;) Zou tof zijn als jij volgt want jij hebt een grote kennis;)

---------- Post toegevoegd Sat 19 Jan 2013 om 12:41 ----------

maat op die Foto woog ik maar 74kilo!!! Ik ben al veel droger geweest hoor;) En zo'n dingen als "ook shitty" met de bedoeling dat ik er shitty uitzie moet je voor jezelf houden!! Ik zie alle dagen mensen als u die hun meer als een andere voelen en ik moet zo'n mensen niet in mijn vriendenkring! Heb je niks zinnigs te zeggen hou dan gewoon je mond en val mij er niet mee lastig met zo'n rotopmerkingen! Ik heb op 1 jaar en half met die kuurtjes toen in de tijd van 63kilo naar 85kilo gegaan das dus een verschil van 22kilo! is dat niet goed voor 4kuurtjes dude? Wil je mij eens laten zien hoe jij eruitziet? Zet eens een foto van jezelf hier op deze logje want nu maak je mij benieuwt:D Laat eens zien dan... want misschien kan jij mij wat bijleren;)

Waar ik op doelde was dat ik op die foto je fysiek niet sterk vind voor iemand die 4 kuurtjes heeft gehad.
Als ik nu lees dat je 22 kg bent bijgekomen in 1,5 jaar dan is dat een nette vooruitgang. Toch zou je niet zeggen dat je voor dit fysiek 4 kuurtjes nodig hebt, maar dat is verder je eigen keuze om dit pad te bewandelen.

Als je je foto's op een forum zet met informatie erbij, dan kan je niet verwachten dat mensen alleen maar veren in je reet gaan steken. Een forum is om je mening te geven, dat deed ik dan ook in mijn post.

Suc6 verder met je kuur!

Ik volg je log en succ6,in het vervolg geen DNP meer aanraken bro,don't even think about it

Is gemeld trouwens!

Lezen is een vak apart, hiermee wou ik op de naam komen van iemand. Heb verder niks tegen mensen met een tattoo.

Juist die was het :D

• Like
Waarderingen: YOGI
Hoe ziet je voedingsschema eruit trunks? Veel succes met de kuur verder.

Terug
Naar boven