- Waardering
- 336
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 10%
Op die pic had je volgens mij een inject gezet in je schouder![]()
Ik volg bro
haha goed opgemerkt
Zou tof zijn als jij volgt want jij hebt een grote kennis
---------- Post toegevoegd Sat 19 Jan 2013 om 12:41 ----------
Ts weet zelf ook wel dat dit eigelijk een waardeloos figuur is als hij hiervoor 4 kuurtjes heeft moeten gebruiken.
Wat is de reden dat je hiervoor kiest?
Laat me trouwens aan nog een member denken die ook zoveel kuurde en er ook shitty uitzag, die gast zat vol met tattoos en zat ook op pf..weet iemand nog wie dat was?
maat op die Foto woog ik maar 74kilo!!! Ik ben al veel droger geweest hoor
En zo'n dingen als "ook shitty" met de bedoeling dat ik er shitty uitzie moet je voor jezelf houden!! Ik zie alle dagen mensen als u die hun meer als een andere voelen en ik moet zo'n mensen niet in mijn vriendenkring! Heb je niks zinnigs te zeggen hou dan gewoon je mond en val mij er niet mee lastig met zo'n rotopmerkingen! Ik heb op 1 jaar en half met die kuurtjes toen in de tijd van 63kilo naar 85kilo gegaan das dus een verschil van 22kilo! is dat niet goed voor 4kuurtjes dude? Wil je mij eens laten zien hoe jij eruitziet? Zet eens een foto van jezelf hier op deze logje want nu maak je mij benieuwt
Laat eens zien dan... want misschien kan jij mij wat bijleren

Ik dacht zelf dat je ****ing buff was aangezien ik je log herinner een jaar geleden en toen was je al een poos bezig met juicen en nu maar 76 kg? What happened? Kan niet toch dat je van dat DNP gebeuren 9 kg kwijt bent waaronder veel spiermassa?